Spring naar bijdragen

Casino777 uitbetaling naar Revolut


Aanbevolen berichten

Casino777 stuurt mij dit onderstaande bericht, ik ontvang mijn salaris op Revolut doe al mijn zaken met deze bankrekening. Bij Unibet binnen enkele seconden uitbetaald gekregen eergisteren. Bij Casino777 heb ik alles netjes ingevuld zoals ik bij Unibet ook gedaan heb, ik begrijp hier niks van..

 

8076C100-ABC4-42BD-BC51-EBF7B94EF3FA.jpeg

bewerkt door D-Rose (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • D-Rose changed the title to Casino777 uitbetaling naar Revolut
4 minutes ago, Dopey said:

Ik vind je reactie "boevenstreek actie" een beetje overdreven. Ze zullen heus wel hun redenen hebben (bv niet uitbetalen op een buitenlandse rekening) waarom ze niet kunnen uitbetalen via Revolut. Ik vind ze nog wel netjes dat ze je op de hoogte brengen en de opties voor een andere rekening nr opgeven.

Wat voor reden is er dan? Ik heb bij registratie handmatig mijn Revolut rekening gebruikt om te verifiëren omdat Revolut IDIN niet ondersteund. Waarom hebben ze mij dan niet meteen op de hoogte gebracht dat ze niet uitbetalen naar Revolut? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Dopey:

Ik vind je reactie "boevenstreek actie" een beetje overdreven. Ze zullen heus wel hun redenen hebben (bv niet uitbetalen op een buitenlandse rekening) waarom ze niet kunnen uitbetalen via Revolut. Ik vind ze nog wel netjes dat ze je op de hoogte brengen en de opties voor een andere rekening nr opgeven.

Het lijkt mij dat je gewoon een Nederlandse IBAN hebt dus dat moet geen probleem zijn. Ik vind het ook wel vreemd dat ze je wel met Revolut laten storten maar dan geen uitbetaal optie bieden. Succes @D-Rosehoud ons op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei D-Rose:

Wat voor reden is er dan? Ik heb bij registratie handmatig mijn Revolut rekening gebruikt om te verifiëren omdat Revolut IDIN niet ondersteund. Waarom hebben ze mij dan niet meteen op de hoogte gebracht dat ze niet uitbetalen naar Revolut? 

 

Misschien omdat het een buitenlandse bank is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minutes ago, Dopey said:

 

Misschien omdat het een buitenlandse bank is?

 

55 minutes ago, D00PIE said:

Het lijkt mij dat je gewoon een Nederlandse IBAN hebt dus dat moet geen probleem zijn. Ik vind het ook wel vreemd dat ze je wel met Revolut laten storten maar dan geen uitbetaal optie bieden. Succes @D-Rosehoud ons op de hoogte.

Ik heb geen Nederlandse IBAN omdat ik Revolut voor alles gebruik, ik ontvang salaris en alles met betrekking tot de overheid daarop dus ik begrijp niet waarom ze moeilijk doen. Als het geld overgemaakt wordt staat het letterlijk binnen enkele seconden op mijn rekening. Revolut is gewoon binnen de SEPA omgeving en waarom kon ik dan wel alles invullen en nog het land kiezen (Litouwen) waar Revolut Europe gevestigd is. Dit is gewoon een beetje pesterig lopen doen. Storten is geen probleem maar wanneer ik wil uitbetalen ontstaat er ineens een probleem.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In feite betaal je standaard uit naar de methode die de klant heeft gebruikt. Skrill > Skrill, Visa>Visa, etc. 

In nederland is dat niet van toepassing. In nederland geef je vooraf je tegenrekening(bankrekening) op, die wordt vervolgens geverifieerd of die tot jou behoort. Daarna wordt deze tegenrekening opgeslagen voor alle uitbetalingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minutes ago, jantje said:

In feite betaal je standaard uit naar de methode die de klant heeft gebruikt. Skrill > Skrill, Visa>Visa, etc. 

In nederland is dat niet van toepassing. In nederland geef je vooraf je tegenrekening(bankrekening) op, die wordt vervolgens geverifieerd of die tot jou behoort. Daarna wordt deze tegenrekening opgeslagen voor alle uitbetalingen. 

Hey Jantje, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb alleen Revolut opgegeven tijdens het aanmaken van mijn account en nooit een Nederlandse rekening omdat ik die niet heb. En ik ben gewoon goedgekeurd. Als zij dit hadden aangekaart in het begin had ik mijzelf deze hoofdpijn bespaart.

bewerkt door D-Rose (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet het natuurlijk niet er aan de hand, maar kan het niet zijn dat een over ijverige programmeur leuk heeft verzonnen dat het IBAN nummer met NL moet beginnen of dat het  (maximaal) 18 posities groot is, ja en dat gaat het fout, niet jou fout natuurlijk. 

heb je al geantwoord dat je er geen andere hebt ? 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, retep32 said:

weet het natuurlijk niet er aan de hand, maar kan het niet zijn dat een over ijverige programmeur leuk heeft verzonnen dat het IBAN nummer met NL moet beginnen of dat het  (maximaal) 18 posities groot is, ja en dat gaat het fout, niet jou fout natuurlijk. 

heb je al geantwoord dat je er geen andere hebt ? 

 

 

 

Ik kan vanwege privacyredenen geen bankrekening openen bij een Nederlandse bank op het moment, wat nu dan?

8F101E30-C824-4CBB-AB1E-53AD9B36AC66.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei D-Rose:

Ik kan vanwege privacyredenen geen bankrekening openen bij een Nederlandse bank op het moment, wat nu dan?

8F101E30-C824-4CBB-AB1E-53AD9B36AC66.png

Mooi, vragen hoe ze je tegenrekening hebben geverifieerd tijdens het aanmaken van je account. 

Als onderdeel van het toetsen van het spelsysteem is de volgende keuring opgenomen:
4 - Besluit kansspelen op afstand: B4.25.2 ID NL: KS.02.02.NL_1.4

Stel in opzet en bestaan vast dat pas na de eerste creditering van de speelrekening de speler de speelrekening ook kan crediteren met geld van een andere betaalrekening, mits het betreffende betaalinstrument is uitgegeven door een vergunninghoudende kredietinstelling of betaaldienstverlener. (en het derhalve niet gaat om anonieme betaalinstrumenten). Toelichting: ‘De speelrekening moet zijn gekoppeld aan een betaalrekening bij een bank of een betaaldienstverlener (de tegenrekening). Dit volgt uit de definitie van de speelrekening in artikel 1.1. Bij het openen van die rekening is de identiteit van de rekeninghouder door die bank of betaaldienstverlener vastgesteld en geverifieerd. Met de betaling van de tegenrekening naar de speelrekening (artikel 4.27, eerste lid) wordt bevestigd dat de speler ook de houder van de tegenrekening is. In beginsel zijn de bij deelname aan de vergunde kansspelen in te zetten gelden afkomstig van die tegenrekening, waarop ook de behaalde speelwinst wordt gestort zodat die ter vrije beschikking van de speler kunnen komen. Na de eerste creditering van de speelrekening kan de speler de speelrekening echter ook crediteren met geld van een andere betaalrekening. Hij kan daarbij gebruikmaken van ieder door de vergunninghouder aanvaard betaalinstrument, mits dat is uitgegeven door een vergunninghoudende kredietinstelling of betaaldienstverlener en het niet gaat om anonieme betaalinstrumenten (tweede lid). Bij de creditering van een andere betaalrekening onder het tweede deel van norm, dienen de vereisten onder paragraaf 1a en bv van de norm in acht te worden genomen. De speler is herleidbaar tot de rekeningen waarvoor deze zich heeft geïdentificeerd bij de betreffende betaalinstelling

------ 

Ik weet niet wat er bij 777 mis gaat, maar dit staat gewoon in de wet. Aangezien jij wel met Revolut kon storten, vraag ik me sterk af hoe ze jou tegenrekening bij het aanmaken van je account hebben geverifieerd. 

Ik zou daar dus even op door drammen, eventueel het fenomeen van "5x waarom vragen". zodat je het exacte antwoord hebt.

M.i. kunnen ze gewoon een handmatige overschrijving verrichten naar de IBAN gekoppeld aan jou Revolut account. T zal even duren voor je zover bent. 



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even ter referentie hier gelaten:

Artikel 21 | Klachten

1. In het geval van een klacht met betrekking tot de diensten van Casino777.nl, kan de Gebruiker rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van Casino777.nl via de sectie 'Contact' op de Website, of per e-mail ( [email protected] ).

2. Zo spoedig mogelijk nadat de klacht is ontvangen, worden de contactgegevens van de Gebruiker, de datum van ontvangst van de klacht en het onderwerp en de inhoud van de klacht vastgelegd. De Gebruiker ontvangt binnen 72 uur een ontvangstbevestiging van zijn/haar klacht.

3. De Gebruiker kan tijdens de openingstijden van Casino777.nl ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Casino777.nl.

4. Klachten worden behandeld door de klantenservice en, in het geval dat ondersteunend personeel de zaak niet onmiddellijk kan oplossen, doorgezet binnen de organisatie van Casino777.nl. De Gebruiker wordt op gepaste en gemotiveerde wijze op de hoogte gebracht van de bevindingen met betrekking tot zijn/haar klacht en de bijbehorende conclusies. De maximale tijd voor de klantenservice om een klacht te verwerken bedraagt acht weken.

5. Klachten moeten uiterlijk 30 dagen na de gebeurtenis die aanleiding gaf tot de klacht worden ingediend. Indien de klacht later dan 30 dagen na de betreffende gebeurtenis wordt ingediend, wordt de klacht niet-ontvankelijk verklaard.

6. Casino777.nl is niet verplicht is om een klacht van de ene Gebruiker tegen een andere Gebruiker te onderzoeken of op te volgen.

7. Indien de Gebruiker informatie wenst op te vragen of een klacht wil indienen over een online kansspelsite zoals die van Casino777.nl, kan hij/zij, onder vermelding van zijn/haar naam, voornaam en geboortedatum, op twee manieren contact opnemen met de Kansspelautoriteit:

Per e-mail: [email protected]

Per post:

Kansspelautoriteit
Postbus 298
2501 CG Den Haag
Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, jantje said:

even ter referentie hier gelaten:

Artikel 21 | Klachten

1. In het geval van een klacht met betrekking tot de diensten van Casino777.nl, kan de Gebruiker rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van Casino777.nl via de sectie 'Contact' op de Website, of per e-mail ( [email protected] ).

2. Zo spoedig mogelijk nadat de klacht is ontvangen, worden de contactgegevens van de Gebruiker, de datum van ontvangst van de klacht en het onderwerp en de inhoud van de klacht vastgelegd. De Gebruiker ontvangt binnen 72 uur een ontvangstbevestiging van zijn/haar klacht.

3. De Gebruiker kan tijdens de openingstijden van Casino777.nl ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Casino777.nl.

4. Klachten worden behandeld door de klantenservice en, in het geval dat ondersteunend personeel de zaak niet onmiddellijk kan oplossen, doorgezet binnen de organisatie van Casino777.nl. De Gebruiker wordt op gepaste en gemotiveerde wijze op de hoogte gebracht van de bevindingen met betrekking tot zijn/haar klacht en de bijbehorende conclusies. De maximale tijd voor de klantenservice om een klacht te verwerken bedraagt acht weken.

5. Klachten moeten uiterlijk 30 dagen na de gebeurtenis die aanleiding gaf tot de klacht worden ingediend. Indien de klacht later dan 30 dagen na de betreffende gebeurtenis wordt ingediend, wordt de klacht niet-ontvankelijk verklaard.

6. Casino777.nl is niet verplicht is om een klacht van de ene Gebruiker tegen een andere Gebruiker te onderzoeken of op te volgen.

7. Indien de Gebruiker informatie wenst op te vragen of een klacht wil indienen over een online kansspelsite zoals die van Casino777.nl, kan hij/zij, onder vermelding van zijn/haar naam, voornaam en geboortedatum, op twee manieren contact opnemen met de Kansspelautoriteit:

Per e-mail: [email protected]

Per post:

Kansspelautoriteit
Postbus 298
2501 CG Den Haag
Nederland

Ik heb ze even gebeld en de mevrouw aan de lijn heeft mij verteld dat een overboeking naar Revolut niet zou lukken en het geld niet bij mij zou aankomen. Ik moest in een mail naar haar leidinggevende schrijven waarom ik geen Nederlandse bankrekening heb en of kan aanmaken. Dat heb ik dus zojuist gedaan.

Mijn bank heb ik bij meerdere Nederlandse casino’s gebruikt zonder probleem, dit is echt de eerste keer dat ik zoiets meemaak. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk en aardig, maar ze volgen de regels van de wet niet, dat moet je boven water zien te krijgen. Is namelijk een overtreding van de regelgeving en dat mag niet. 

Je moet het ze heet onder de voeten maken, je geld komt vroeg of laat toch wel. 

Zodra ze duidelijk hebben beantwoord hoe ze je tegenrekening (je revolut rekening) hebben geverifieerd. Kan je je met deze informatie ook richten tot de KSA. 

Het verifieren van de tegenrekening is namelijk verplicht, voordat jij uberhaupt mag storten of spelen. 

Gr. Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...