Spring naar bijdragen

De Grote Antwoord met een Bet Quiz


Brunsie

Aanbevolen berichten

Nieuwe maand, nieuw spel.
Vanaf vandaag spelen we tot en met 26 oktober de Grote Antwoord met een Bet-quiz.

Het principe is heel simpel: Ik stel een vraag en je antwoordt in de comments met een weddenschap op het juiste antwoord. 
Er zijn een aantal regels verbonden aan je antwoord:
1) Je dient te antwoorden met een single bet. Je bent vrij om je bookmaker te kiezen. 
2) Het moet een bet zijn OP je antwoord, dus niet op de tegenstander in een bepaalde wedstrijd
3) Minimale inzet € 1,-
4) Je bet moet winnend zijn om in aanmerking te komen voor punten

Punten?
Punten, zeg je? Ja, degene die dagelijks de hoogste odds op een winnende weddenschap heeft, scoort 2 punten voor het algemeen klassement. Degene die de één na hoogste odds op een winnende weddenschap heeft, scoort 1 punt.

Valt er wat te winnen?
Natuurlijk valt er wat te winnen. We spelen voor één free bet. Winner takes it all dus. Hoe hoog die free bet wordt, bepalen jullie zelf. Op 26 oktober tel ik alle winnende odds (de hoogste odds per dag dus) bij elkaar op. Het bedrag dat daar uitkomt is de hoogste van de free bet die de winnaar mag claimen.

Alles duidelijk?
Ik hoop het wel.

Dan gaan we direct van start met de eerste vraag:
Deze club won eind jaren '70 twee keer de Europa Cup 1 en was in 1979 de eerste club die een transfersom van meer dan 1 miljoen pond betaalde. Welke club zoek ik?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste punten zijn gescoord!

@Raizer speelde de eerste € 1,65 in de pot met zijn dubbele kans op het juiste antwoord, Eintracht Frankfurt.

Klassement
1. @Raizer 2 punten
2. @retep321 punt

Een nieuwe vraag:
Van welk team was dit de opstelling in een Champions League-finale?
Weidenfeller
Piszczek - Subotić - Hummels - Schmelzer
Bender - Gündogan
Blaszczykowski - Reus - Grosskreutz
Lewandowski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Brunsie:

Nee, enkel prematch weddenschappen. Anders gaan voor dezelfde weddenschap verschillende odds gelden.

Ik zag het niet in de regels staan. Ik was te laat om prematch te betten gisteren vandaar nog mijn livebet.

Ik begrijp nu ik het zo lees best dat het prematch moet zijn. 

 

 

bewerkt door Raizer (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...