Spring naar bijdragen

Hoe maak jij jouw sports betting keuze?


Krippie

Aanbevolen berichten

Vanavond op verschillende websites ingezet op de wedstrijd Ajax - Napoli. @ Napoli wint (en 2.5+ goals) 🤞
Wil graag meer gebruik gaan maken van de sportbets acties na het lezen van 'Wat is een free bet waard?'

Nu vraag ik me af, hoe maken jullie je keuze op wie te betten? En wat is jullie favoriete categorie (bijv. 2.5+ goals)?

Mijn strategie tot nu toe is op gevoel of een snelle google zoektocht op bijvoorbeeld 'Ajax Napoli prediction AI'.
Maar vraag me af hoe betrouwbaar deze voorspellingen zijn op de 1ste Google pagina.

Tot nu toe deze websites gebruikt:

sportsmole
tipstercompetition
footballpredictions ai

bewerkt door Krippie
Foute link (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leukste is natuurlijk als je een bookmaker kunt betrappen op een foutje. Een odd waarvan jij denkt, dat kan niet kloppen. En dat je hem dan vergelijkt met andere bookmakers en dat 'ie inderdaad "buiten" de markt ligt. Dan maakt mij de precieze weddenschap niet echt uit (over 2.5, 1x2, Pietje to score).

 

Als ik toch een freebet in moet zetten (omdat 'ie anders verloopt ofzo) dan kijk ik vooral naar weddenschappen die niet (of in iedergeval niet snel) ongeldig worden verklaard. Want bij de meeste bookmakers ben je in dat geval gewoon je freebet kwijt. Dus hier geen goalscorers of assist (want wat als de speler niet start?). Om toch een beetje fatsoenlijke waarde uit een bet te krijgen (zoals je ook al naar linkte) kom ik dan vaak op een correct score betje uit. Meestal zijn dat dan odds in de range 8 tot 12. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Krippie said:

Maar vraag me af hoe betrouwbaar deze voorspellingen zijn op de 1ste Google pagina.

Het stukje van de Valsspeler is prima voor beginners, geeft de essentie van hoe(veel) je kan winnen met freebets goed weer. 

Op internationaal topvoetbal zijn de marges voor de bookmakers lekker laag.

Geen idee over die Google website resultaten maar je hebt niet meer nodig dan de odds van B365 (maken weinig foutjes) en om te vergelijken en voor het oppakken van de freebets/ promoos die van andere bookies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deels statistieken/data analyse
Deels kennis van de sporten
Deels onderbuik gevoel

Voorbeeldje:
Stats en data zeggen veel, maar lang niet alles. 
Zo zijn er gewoon wedstrijden die niet met data te verklaren zijn. Zo wint PSV zelden in Heerenveen (laatste negen keer niet gewonnen)
Dat is kennis van de sport die de bookmakers soms te weinig meenemen in de odds (zie bijlage)
Zeker nu PSV niet in vorm is en morgen (donderdag) nog een Europese wedstrijd moet spelen, schat ik de kans op 80% dat ze zondag weer niet gaan winnen in Heerenveen.

Screenshot 2022-10-05 11.31.51.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-10-2022 om 11:32 zei Brunsie:

Deels statistieken/data analyse
Deels kennis van de sporten
Deels onderbuik gevoel

Voorbeeldje:
Stats en data zeggen veel, maar lang niet alles. 
Zo zijn er gewoon wedstrijden die niet met data te verklaren zijn. Zo wint PSV zelden in Heerenveen (laatste negen keer niet gewonnen)
Dat is kennis van de sport die de bookmakers soms te weinig meenemen in de odds (zie bijlage)
Zeker nu PSV niet in vorm is en morgen (donderdag) nog een Europese wedstrijd moet spelen, schat ik de kans op 80% dat ze zondag weer niet gaan winnen in Heerenveen.

Screenshot 2022-10-05 11.31.51.png

Cool! Thnx voor het antwoord. Zie nu ook het Match of the Day post voorbij komen, zal deze eens in de gaten houden.

Nu ben ik wel benieuwd, hoe winstgevend is de stand voor je op de lange termijn?
Blijft het nog altijd gokken, zijn de bookmakers te verslaan voor je of moet je het vooral hebben van de acties/bonussen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Krippie:

Cool! Thnx voor het antwoord. Zie nu ook het Match of the Day post voorbij komen, zal deze eens in de gaten houden.

Nu ben ik wel benieuwd, hoe winstgevend is de stand voor je op de lange termijn?
Blijft het nog altijd gokken, zijn de bookmakers te verslaan voor je of moet je het vooral hebben van de acties/bonussen?

Ik vind het niet gokken want het is inzetten op iets waar je invloed op hebt. 
Speel je slots, dan is de enige invloed die je hebt op de knop drukken. 
Als je inzet op sport zoals je slots zou spelen, dan zou je at random 1tjes, 2tjes en Xjes aan tikken en hopen dat het goed valt.
Aan de andere kant, kijkend naar het afgelopen weekend met de ketsers van PSV, Ajax en Feyenoord kun je analyseren wat je wilt, maar is en blijft het mensenwerk.
Free bets helpen om winstgevend te spelen, maar het allerbelangrijkste is dat je volgens een strategie speelt en die vast houdt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Brunsie:

Ik vind het niet gokken want het is inzetten op iets waar je invloed op hebt. 
Speel je slots, dan is de enige invloed die je hebt op de knop drukken. 
Als je inzet op sport zoals je slots zou spelen, dan zou je at random 1tjes, 2tjes en Xjes aan tikken en hopen dat het goed valt.
Aan de andere kant, kijkend naar het afgelopen weekend met de ketsers van PSV, Ajax en Feyenoord kun je analyseren wat je wilt, maar is en blijft het mensenwerk.
Free bets helpen om winstgevend te spelen, maar het allerbelangrijkste is dat je volgens een strategie speelt en die vast houdt. 

Het is best veel werk, maar de Poisson verdeling is een goede methode om op correcte score of correcte score combinatie te wedden. Hier lees je hoe het werkt. https://www.onetime.nl/wedden-op-sport/poisson-verdeling-sportsbetting
Inzetten op correcte score op basis van Poisson zou een goede strategie kunnen zijn omdat de odds op correcte score altijd best hoog zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.