Spring naar bijdragen

Gokken op gevoel of met een logica?


Lisaaan

Aanbevolen berichten

Ik ben de laatste tijd veel aan het spelen met meerdere inzetten. Ik wissel een beetje van beetje hoog draaien tot even wat safe spelen. 

Nu ben ik benieuwd hoe jullie bepaalde slots aangaan op een hogere inzet. Speel je op gevoel of die wel of niet wat gaat geven of hebben jullie een andere logica dat je denkt ik speel tot dit budget. Ik merk namelijk dat ik te vaak op een slot kan spelen dat ik toch denk hij gaat zo geven, maar uiteraard is dit dan niet het geval. Dus hopelijk zijn er mensen met tips hoe zij bepalen hoe lang ze bij een slot blijven hangen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik spreek eigenlijk altijd met mijzelf af tot welk bedrag ik ga spelen op die slot, en daar hou ik mij ook altijd netjes aan wat er ook gebeurt.

Soms word je hier wel even goed op getest (vaak 2 scatters geven waar je er 3 nodig hebt). Het geeft je het gevoel van: hij gaat zo komen ik ga nog even door! Maar in principe zegt dit dus helemaal niks en is elke spin willekeurig. 
 

Ik hou het dus altijd bij het bedrag wat ik van te voren in mijn hoofd heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat je met "logica" wiskunde bedoelt? Geen enkele logica zal je helpen winnen, het biedt je wel de mogelijkheid om een spelanalyse te maken en aan de hand daarvan kun je eventueel beslissen of dit het juiste spel voor je is of niet en zo kun je voorkomen dat je verliest. 

Ik ben geen recreatieve gokker dus ik kan niet echt mijn eigen mening geven over het gevoel, maar veel mensen hier spelen op basis van waarschijnlijkheid, de kansen zijn normaal gesproken tegen je, maar met offers hier en daar kunnen de kansen van het huis naar jou gaan, je kunt hier meer over lezen in onetime's boek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn systeem is dat zodra ik een negatief gevoel ervaar vrijwel gelijk stop. Is best wel moeilijk, maar werkt uitstekend. Zodra je geïrriteerd of sjaggerijnig wordt ga je toch anders spelen, meestal niet ten gunste van jezelf. Dat vind ik een voordeel van online spelen, ik klap maar zó de laptop dicht. Eenmaal binnen in een HC stap ik niet zo snel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik als ik een slot speel (wel vrijwel altijd op min-bet of 1’tje hoger) door ga totdat ik de feature gezien heb. Omdat ik even dat bonus-gevoel wel mooi vind.

Behalve als het een pure grind is en een bepaald saldo rondgespeeld moet worden / X-aantal spins of iets dergelijks, dan stop ik wel direct. 
 

Grootste valkuil: ik zal niet de enige zijn die denkt: die kast heeft nu zoveel van m’n roll opgegeten, komt nu nowhere-near de RTP, dat moet ooit eens terugvloeien. Die gedachte is killing. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei mmaniac111:

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik als ik een slot speel (wel vrijwel altijd op min-bet of 1’tje hoger) door ga totdat ik de feature gezien heb. Omdat ik even dat bonus-gevoel wel mooi vind.

Behalve als het een pure grind is en een bepaald saldo rondgespeeld moet worden / X-aantal spins of iets dergelijks, dan stop ik wel direct. 
 

Grootste valkuil: ik zal niet de enige zijn die denkt: die kast heeft nu zoveel van m’n roll opgegeten, komt nu nowhere-near de RTP, dat moet ooit eens terugvloeien. Die gedachte is killing. 

Dit is echter ook lastig... Ik speel vaak tussen de €4,80 - €5,00 als ik draai, mijn bankroll is wat groter en ik heb vaak geen zin om lang te spelen. Zelfs kun je het automatisch doen soms krijg je een bonusspel en wordt het spel sowieso gepauzeerd totdat je iets aanklikt verder is het ook gewoon leuk om naar te kijken (stukje dopamine denk ik). 

De EV neemt vaak toe bij een grotere inzetgrootte maar zowel de kans op winst als de gemiddeld gespendeerde tijd nemen beide af dus het is een beetje een afweging tussen hoeveel tijd je eraan wilt besteden en hoe groot je bankroll is, ik denk dat de kleine inzetgrootte voor de meeste mensen vaak gunstiger is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.