Spring naar bijdragen

Arthur's betting streak


Arthur

Aanbevolen berichten

9 hours ago, Arthur said:

Ik kan de weddenschap "Nederland wint tenminste 1 helft" niet vinden bij Unibet. Kan iemand deze vinden bij deze bookmaker? Of eventueel bij een andere bookmaker? Ik kan best even een switch maken, Unibet betaald supersnel uit weet ik uit ervaring.

Jacks heef deze bet. Bijna helemaal onderaan bij wedstrijdgebeurtenissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=243]Arthur[/mention] let op de toto quote die je toont voor nederland is voor nederland wint 1 helft. Als ze dan beide helften winnen verliest (volgens mij) de bet. Op jacks is het echt wint tenminste 1 helft dus dan mag 2 winnen wel.
Goed dat je dat opmerkt. De tekst van de poll klopt niet helemaal met wat er op TOTO staat. Het is "Nederland wint één van beide helften".

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Arthur said:

Goed dat je dat opmerkt. De tekst van de poll klopt niet helemaal met wat er op Toto staat. Het is "Nederland wint één van beide helften".

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
 

Ja dat lijkt me niet zo'n veilige bet omdat hij verliest als ze beide helften winnen. 

Helaas heeft Jacks bij deze wedstrijd een stuk minder wedopties dan bij normale wedstrijden en is dus de 'wint tenminste 1 helft' niet beschikbaar. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei SmartAce:

Ja dat lijkt me niet zo'n veilige bet omdat hij verliest als ze beide helften winnen. 

Helaas heeft jacks bij deze wedstrijd een stuk minder wedopties dan bij normale wedstrijden en is dus de 'wint tenminste 1 helft' niet beschikbaar. 

 

 

 

Het is wel degelijk èèn van de twee helften winnen bij TOTO. Anders had er wel "precies" bij moeten staan. Toch, als deze weddenschap wint neem ik even contact op bij TOTO of dit klopt. Sowieso bedankt voor het meedenken, SmartAce!

image.png.5d9265970e7167a5e0caec396237540e.png

bewerkt door Arthur (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De resultaten zijn binnen van de poll! Hier de wedstrijd die we morgen gaan spelen:

 

image.png.f9b9a53470ee0ca46f330d48e8da19c9.png

 

 

En hoeveel zetten wij erop:

 

image.png.1f370638e12800188c893eb78f3dd793.png

 

Duidelijk dus! Alles op Nederland morgen! Statistisch hebben we 51% kans om te winnen, dus dat is net iets meer dan de helft. Senegal mist hun sterspeler Mané en dat is een flinke aderlating. De laatste winnaar van de Afrika cup is dus wel gemankeerd. Wij missen daarentegen Depay, dus het wordt spannend! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn nog helemaal in een overwinningsroes en dat is goed te begrijpen😄 Toch staat er van het weekend een nieuwe speelronde klaar. Op dit moment speelt Brazilië en dat is nog niet wat ik ervan gehoopt had. Tijd om eens verder te kijken.

Op zondag speelt Japan tegen Costa Rica. De odd is nu 1.48 en dat vind ik eigenlijk wel een optie. Japan heeft van Duitsland gewonnen en Spanje versloeg Costa Rica ruim. 

Nog andere ideeën?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben Brazilië niet gespeeld begrijp ik? Japan zou ik niet doen, low reward high risk. Ze hebben mazzel gehad tegen Duitsland. 
mij zou voorstellen Spanje (tegen Duitsland)
We spelen eenmaal per week, dus ik doelde op de wedstrijd van aanstaande maandag.

Ik heb de wedstrijd van Japan niet gezien, maar acht hun in staat Costa Rica te verslaan. Gelukkig stemmen we met zijn allen een maken wij de juiste keuze.

We gaan zien wat voor wedstrijd het wordt in de poll die ik later vandaag of morgen verstuur.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Arthur:

Goedemorgen allemaal. De poll laat zien welke wedstrijd we gaan spelen en jullie zijn unaniem; het is Brazilië geworden😀. Ik ga zo snel mogelijk inzetten op Brazilië‼ Fingers crossed🤞

 

image.png.a08a1be58ec38571fc4523b35b7c0ee4.png

En hij is gezet! Het is aan de kanaries of we volgende week verder kunnen. Neymar doet uiteraard niet mee, maar met Anthony hebben ze sowieso een goed alternatief qua samba voetbal! De wedstrijd begint maandag 17:00!

 

image.png.7c0af3c670d1cb252fcf30db91e25847.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...