Spring naar bijdragen

TOMBOLA 1 JAAR 22 OKTOBER,


Pino788

Aanbevolen berichten

Halllooooo tijgerssss..
Mijn vriend en ik hadden beide gewonnen bij Tombola voor de bingo dinnershow aanstaande zaterdag! Ik had mijn 2 over gebleven kaartjes aan een meisje gegevenm maar die kan helaas door hele vervelende prive situatie niet meer mee,!
 
Nu heb ik dus 2 kaartjes over dus wil iemand deze hebben ? Zo jaaaa dan graag effe prive bericht sturen dan kunnen we daaar de rest regelen 
 
 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond was ik bij het Tombola bestaat 1 jaar feest. Het was een erg gezellige avond, mede door de gezellige tafelgenoten van tafel 7😁 @TheGreatOne en @Lady_Diamond schitterden op het podium. Leuk om een aantal gezichten die bij OneTime horen in levende lijve te ontmoeten. Het was een prima verzorgde avond. Dank aan iedereen die dat mede mogelijk heeft gemaakt!

bewerkt door Seabert (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond was ik bij het Tombola bestaat 1 jaar feest. Het was een erg gezellige avond, mede door de gezellige tafelgenoten van tafel 7@TheGreatOne en [mention=5871]Lady_Diamond[/mention] schitterden op het podium. Leuk om een aantal gezichten die bij OneTime horen in levende lijve te ontmoeten. Het was een prima verzorgde avond. Dank aan iedereen die dat mede mogelijk heeft gemaakt!

Leuk je ontmoet te hebben!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.