Spring naar bijdragen

Uitbetaling Nucleonbet


Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik heb op Nucleonbet € 25,- gestort en na een goede sessie die dag had ik 8k op mijn account staan (niet bepaald alledaags geluk)

Nu hebben hun in de algemene voorwaarden staan dat er een max netto winst is per dag van 5k en dat ze dus €2975,- van mijn account halen er blijft nu nog €5025,- over. 

63.1 The maximum net winnings, based on licensee liability, in any 24-hour period per account are limited to 5000€.

Dit vond ik al vaag… maar kan ik nog mee leven. Nu na 4x opnieuw al mijn documenten opgestuurd te hebben blijven ze mijn uitbetalingen cancelen. Elke keer vragen ze om een afschrift, ik stuur deze op… deze word goedgekeurd en vervolgens cancelen ze mijn uitbetaling weer omdat ze een afschrift willen.
 

We can confirm that we have received your documents.

 

Your documents will be reviewed by the relevant department as soon as possible, we kindly request your patience. 

 

Thank you for your patience and cooperation.
 

I would like to inform you that your documents have successfully been checked. However, please note that we reserve the right to ask for further documentation in order to comply with our T&Cs.

 

Wat ik ook doe mailen, chatten niemand kan mij vertellen waarom ze niet uitbetalen.

Wie kan mij helpen zodat ik netjes mijn geld uitbetaald krijg.
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een sushi maaltijd doe ik alles uit de doeken om te regelen dat je die 5K€ netjes op je bankrekening krijgt 🙂

 

Mag ik vragen waarom je überhaupt bij deze illegale partij bent gaan spelen? We hebben in Nederland bijna 20 officiele legale operators waar dit soort foute fratsen niet gebeurd. Het is echt een vertraging tactiek om je verder te laten spelen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-10-2022 om 23:18 zei TheGreatOne:

Voor een sushi maaltijd doe ik alles uit de doeken om te regelen dat je die 5K€ netjes op je bankrekening krijgt 🙂

 

Mag ik vragen waarom je überhaupt bij deze illegale partij bent gaan spelen? We hebben in Nederland bijna 20 officiele legale operators waar dit soort foute fratsen niet gebeurd. Het is echt een vertraging tactiek om je verder te laten spelen.  

Die sushi maaltijd komt dan jou kant op.

Ik weet het, maar zo liep het nou eenmaal 😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is de status nu, kan je een screenshot doen van je uitbetaal verzoek?

 

Is de mail in het Engels? Wat zeggen ze in de chat als je erom vraagt? Gestort met welk betaalmethode? Heb je bonusgeld gebruikt? Waar heb je het mee gewonnen?  Heb je er al mee doorgespeeld (niet meer doen dan).

 

Geduld is een schone zaak , hoe vervelend het ook is maar we kunnen altijd nog andere stappen zetten en 5K€ is te veel geld om dit te laten lopen! Stapje voor stapje en bereid je voor op een heel circus bij Nucleonbet, maar wij hebben ook een paar clown achter de hand 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei TheGreatOne:

Wat is de status nu, kan je een screenshot doen van je uitbetaal verzoek?

 

Is de mail in het Engels? Wat zeggen ze in de chat als je erom vraagt? Gestort met welk betaalmethode? Heb je bonusgeld gebruikt? Waar heb je het mee gewonnen?  Heb je er al mee doorgespeeld (niet meer doen dan).

 

Geduld is een schone zaak , hoe vervelend het ook is maar we kunnen altijd nog andere stappen zetten en 5K€ is te veel geld om dit te laten lopen! Stapje voor stapje en bereid je voor op een heel circus bij Nucleonbet, maar wij hebben ook een paar clown achter de hand 🙂

Thanks voor de snelle reactie! En de moeite die je er in wil stoppen.

Maar ik krijg zojuist bericht dat ze de eerste €1000,- hebben uitbetaald 😁

Nu nog 4x (kan maar €1000,- per keer doen)

Ik houd jullie op de hoogte wanneer ik alles op de rekening heb staan, deze zin is vanwege tactische redenen verwijderd 😉

bewerkt door DS91 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei DS91:

Thanks voor de snelle reactie! En de moeite die je er in wil stoppen.

Maar ik krijg zojuist bericht dat ze de eerste €1000,- hebben uitbetaald 😁

Nu nog 4x (kan maar €1000,- per keer doen)

Ik houd jullie op de hoogte wanneer ik alles op de rekening heb staan, zal dan ook het account sluiten 😉

Ik zou die laatste zin veranderen, ik ben zo blij en ga lekker door spelen en als je dan je geld hebt toch stiekem sluiten (ze lezen mee 🙂 ) heb een deal met ze, ik gratis sushi hun een goede naam 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Hoi Allen,

Ook ik had eerder onderzoek moeten doen en na het lezen van de vele topics op dit forum, ben ik heel wat wijzer geworden.

Nucleonbet is ook aan de haal bij mij.... in al mijn onschuld ook een account aangemaakt en begrijp nu dat dit niet mag. Stom dus. 

Feit is dat ik probeer om 3100euro uit te betalen. Uiteraard nu ook in de fase, dat ik het hele ratteplan moet aanleveren.

Ik kijk het nog een paar dagen aan en mocht ik tegen een muur aan lopen, ben ik meer dan genegen om sushi te trakteren.

Wordt vervolgd!

 

Groet 

 

Waxman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik begin mij nu toch wel zorgen te maken. Nadat ik gister bericht ontving, dat mijn selfie met ID geaccepteerd was, gelijk een nieuwe uitbetaling aangevraagd.

Vandaag keek ik in mijn profiel en zag dat de uitbetaling wederom gecancelled was. Dit keer zonder mail berichtgeving.

De live chat gezocht en ik kreeg het volgende bericht: je betaling is niet verwerkt wegens een technisch error. Heeft u ons hierover al geïnformeerd per mail?

Volgens mij is dit de omgekeerde wereld maar goed. Inmiddels toch maar een mail gestuurd en wederom in afwachting van een reactie.

wordt er moedeloos van....

iemand ervaring met deze variant?

 

groet en dank

waxman

loDerek): "Kindly note that your last withdrawal requests review could not be completed possibly due to technical error, my apologies. Have you already sent us an e-mail regarding this specific issue ?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...