Spring naar bijdragen

Live Free bets alleen op bepaalde datum geldig‼


Arthur

Aanbevolen berichten

Hier een waarschuwing gezien circus.nl een technisch mankement heeft.

Afgelopen week heb ik met een promotie meegedaan: "zet € 20,- in op de Champions League op dinsdag (min odds 1.6) en krijg een € 10,- live free bet op de Champions League voor de volgende dag". Ik heb deze promotie aangevinkt en de volgende dag had ik inderdaad een free bet. Het mooie was dat er bijstond dat de free bet geldig was tot 8 november, dus een week. Gezien de free bet een week geldig was besloot ik die te bewaren voor het weekend. Uiteindelijk stond in de voorwaarden wel dat het alleen op de woensdag geldig was.

Het blijkt dus zo te zijn dat het niet een week geldig is, dit kan technisch niet anders. Wees dus gewaarschuwd, want buiten dit technische mankement kunnen ze ook niets anders aanbieden (free bet, gratis spins of iets dergelijks). 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-11-2022 om 20:28 zei Rudi:

Een live free bet op Champions League lijkt me eentje die je alleen op speeldagen kan inzetten, tot de finale zijn dat dinsdagen en woensdagen?

In dit geval bleek de free bet nog een aantal dagen geldig, maar achteraf bleek dat dus niet zo te zijn. De voorwaarden zijn dan doorslaggevend. Kortom, er zijn dus promoties die technisch niet goed uitgevoerd kunnen worden door circus.nl gezien hun systeem dat niet aankan. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.