Spring naar bijdragen

De Crypto Draad –– Nieuws over Crypto (Wat gebeurt er?)


HplusM

Aanbevolen berichten

Ik denk dat bitvavo niet super lang meer zal bestaan als bitvavo, en dat er een andere partij dit uiteindelijk opsnoept. Kosten zijn extreem hoog, opbrengsten zeer laag. Enige redding zijn nieuwe all time highs, anders verwacht ik einde verhaal voor deze mooie Nederlandse parel. 

84 miljoen verlies kunnen ze niet opvangen, ook al proberen ze te zeggen van wel. Enige manier om dat op te vangen is als een derde partij in stapt en in ruil voor aandelen dit gat zal dichten. 

Hopen dus op nieuwe all time highs dan maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bitvavo nieuws: https://fd.nl/financiele-markten/1465292/partners-keren-geplaagde-cryptobeurs-bitvavo-de-rug-toe-ixa3caxwqjA3

Als partners twijfelen aan de afgegeven garanties van bitvavo hebben ze volgens advocaat financieel recht Frank 't Hart mogelijk een punt. bitvavo heeft zijn klanten in onder meer haar eigen blog weliswaar verzekerd een financiële tegenvaller op te vangen, 'maar wat is die garantie waard?', vraagt 't Hart zich hardop af.

En een podcast

https://fd.nl/bedrijfsleven/1465564/dagkoers-of-cryptobeurs-bitvavo-gaat-omvallen-ixa3caxwqjA3?utm_medium=email&utm_source=nieuwsbrief&utm_campaign=fd-ochtendnieuwsbrief&utm_content=1352426_48304_20230124&utm_term=A

bewerkt door Cryptogekkie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

https://dailyhodl.com/2023/02/12/crypto-strategist-issues-bitcoin-alert-says-btc-could-be-forming-bearish-reversal-structure/

Terug van 24.000 $ naar 21.613 $. Helaas gaat zich volgens deze technische analyse een hoofd en schouders patroon vormen en gaan we terug naar 18.000$ ( Bitcoin ).

bewerkt door Satellite Boy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Satellite Boy:

https://dailyhodl.com/2023/02/12/crypto-strategist-issues-bitcoin-alert-says-btc-could-be-forming-bearish-reversal-structure/

Terug van 24.000 $ naar 21.613 $. Helaas gaat zich volgens deze technische analyse een hoofd en schouders patroon vormen en gaan we terug naar 18.000$ ( Bitcoin ).

Ja, leuk dit soort technische analyses. Ik kijk er altijd graag naar, maar kom eigenlijk altijd tot de conclusie dat er niemand is die het steeds bij het rechte eind heeft. Wanneer er ineens wordt besloten dat staking mogelijk verboden wordt in de USA, slaat het sentiment om en is alles weer anders. Macro-economisch & regularisatie is leidend imo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Satellite Boy:

Het schouders- kop- schouders patroon begint zichtbaar te worden. 

Ik denk te zien dat we zo rond 10 maart 2023 weer naar beneden gaan duiken met de Bitcoin koers als de rechter schouder zichtbaar is geworden. 

550538939_Screenshot_20230227-230547_SamsungInternet.thumb.jpg.ca1c59f844960fea03e197bce20a78a5.jpg

 

Hier wordt het uitgelegd waarom de 25 k Bitcoin prijs zo belangrijk is en waarom de bear market nog steeds van toepassing is , tenzij de 25 k prijs wordt gepasseerd. Vanaf 9' 25 "  minuten in de podcast

 .

https://www.bnr.nl/podcast/cryptocast/10504637/260-a-tether-weer-koning-stablecoin

bewerkt door Satellite Boy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-2-2023 om 17:21 zei Arthur:

Top! Werkt dat als een versterker; maak je dan meer winst? 

Goeie vraag! Mijn ervaring met bots is, is dat het prima winstgevend kan zijn. Je moet echter verstand van zaken hebben. Hoe stel je zo'n bot in, wanneer stap je uit. Welke triggers zijn noodzakelijk om een omslaand sentiment voor te zijn, etc. In het geval van Bots.io hoef je niets in te stellen, maar ga je voor een van de beter presterende bots. Of dergelijke bots beter presteren dan de markt? Dat zou ik zo niet weten. Daarnaast is natuurlijk de vraag of dezelfde bot ook in andere tijden net zo goed kan presteren. Persoonlijk blijf ik weg van bots, ik wil zelf grip hebben. Bovendien betaal je voor een service als Bots.io.

Ik koop plukjes crypto bij, iedere dag, volgens de DCA-methode. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Satellite Boy:

Hier wordt het uitgelegd waarom de 25 k Bitcoin prijs zo belangrijk is en waarom de bear market nog steeds van toepassing is , tenzij de 25 k prijs wordt gepasseerd. Vanaf 9' 25 "  minuten in de podcast

Beschik je zelf ook over Bitcoin? En wat als er meer berichten vanuit SEC verschijnen die onrust veroorzaken (het verhaal: 'Alle crypto zijn effecten'? Kan een TA-analyse dan stand houden of...? Hoe kijk jij hier naar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei TheGallant:

Beschik je zelf ook over Bitcoin? En wat als er meer berichten vanuit SEC verschijnen die onrust veroorzaken (het verhaal: 'Alle crypto zijn effecten'? Kan een TA-analyse dan stand houden of...? Hoe kijk jij hier naar?

Ik heb van mijn Onetime crypto pool inleg , Bitcoin gekocht. Heel weinig maar zeer reëel  als je weet dat je de komende jaren bij zal gaan kopen . Elke 4 jaar weer een plukje erbij. 

Ik vind het leuk om te luisteren en te leren en te gaan geloven in Bitcoin

Wat er is gebeurd in de Crypto wereld  is echt héél erg , het vertrouwen van veel beleggers is weg en daarom denk ik dat Bitcoin koers nog niet kan herstellen. 

De TA bevestigt wat ik denk ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...