Spring naar bijdragen

Wie denkt dat de euro uit elkaar valt?


JackPot

Aanbevolen berichten

Veel Nederlanders, maar ook steeds meer Europeanen verwachten, en hopen dat er iets gaat gebeuren aan de Europese Unie en misschien nog wel meer aan de euro.

Zie ook:

Gevolgen Brexit

Stemmen op GeenPeil

Je kunt ook handelen op dit feit door middel van de Deense Kroon die nauw verbonden is aan de Euro en eigenlijk hierdoor overgewaardeerd is.

Op IEX staat hier een mooi artikel

Denken jullie ook dat de Euro gaat vallen? En zou je daar van willen profiteren als de mogelijkheid er is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

ik denk dat uiteindelijk, de euro gaat vallen of Europa zal moeten veranderen in de verenigde staten van Europa geen landen meer met te veel verschillen , 

We zijn er te duur aangegaan maar als de gulden terug komt gaan er heel wat een probleem krijgen ,denk aan de brandstof en tabak prijzen de gulden kan terug alleen moet voor ieder bedrag fl  staan in plaats van euro dan kan het misschien 

Denk aan een liter lood vrij nu € 1.35 en dan FL 1.35 in plaats van fl 2.98 anders is niets meer te betalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mars21 zei:

En wat dacht je van spellen op de gokkast  gewoon weer 25ct per druk , in plaats van €0,20 is toch bijna het dubbele  Geef mij de Gulden maar terug

Ik heb nog zilveren guldens en rijksdaalders :-) De gulden komt niet meer terug maar een andere soort euro verwacht ik wel. Welke valuta is wel veilig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat de euro voorlopig niet uit elkaar valt, er zijn teveel belangen om dat niet te laten gebeuren. Al maak ik mij uiteraard ook zorgen om de ontwikkelingen. Ik volg de ontwikkelingen gedeeltelijk, maar het is complexe materie de Europese economie.

Ik denk dat het minder te maken heeft met het betaalmiddel de euro, dit is in principe niet meer dan een token waarvan we allemaal afgesproken hebben om dit te gebruiken om elkaar te betalen.

Ik ben van mening dat we ook wel een keer mogen ophouden over de gulden terug. Ik ben ook verknocht aan die munt en het sentiment, maar kom op het is alweer 14 jaar geleden. Je kunt niet meer de prijs maal 2,2 vermenigvuldigen en dan roepen dat een bioscoopkaartje ondertussen 22 gulden kost. Er zit 14 jaar inflatie overheen.

Gr DFM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van mening dat we ook wel een keer mogen ophouden over de gulden terug. Ik ben ook verknocht aan die munt en het sentiment, maar kom op het is alweer 14 jaar geleden. Je kunt niet meer de prijs maal 2,2 vermenigvuldigen en dan roepen dat een bioscoopkaartje ondertussen 22 gulden kost. Er zit 14 jaar inflatie overheen.

Couldn't agree more. De gulden terug zou daarnaast de doodsteek zijn voor Nederland omdat deze dan dermate duur wordt / moet worden opgewaardeerd dat alles enorm duur zal worden en de export in elkaar zal vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...