Spring naar bijdragen

Ervaringen op de Megastar automatische roulette


eurobsgame

Aanbevolen berichten

Hallo @eurobsgame, ik heb gelezen bij Pokercity...... Ik waardeer het enorm dat je zo open en eerlijk bent. Wat die illusies en voorgevoelens betreft, daar heb ik ook een handje van. Zitten me soms ook behoorlijk in de weg. 

Ik hoop dat je een beetje rust zult vinden, nu je je uit hebt laten schrijven. Alle goeds en tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Jez,  @Rouletteslaaf.  , dit is één van mijn favoriete patronen . Dit zie je dus alléén op de Megastar G3 roulette.  Nooit heb ik dit op een andere automatische roulette gezien . Ik heb zelfs twee maal in mijn lange spelletjes historie op de Megastar G3 , zo'n serie gezien ( dus 5 á 6 x hetzelfde nummer in 8 draaien )  die zich daarna 1 á 2 uur voortzette . Volgens @babboe zou de software die in het apparaat zou zitten ( Stardust software , achteraf aangebracht om een pseudo random patroon te genereren ,) , dan op dit nummer mikken ! 

Op dit moment ben ik echter zelf aan het "resetten " proberen zo weinig mogelijk te spelen met inzetten , om zo mijn tolerantiegrenzen weer terug te brengen . Daarmee komt de "thrill " van de roulette ( de dopamine dus ) weer met lagere inzetten . Dus helaas ik kan nog niet op pad om dit zelf óók te gaan ervaren.

Ontzettend bedankt voor het posten . Nou heb ik twee vragen : Heb je zelf óók ingezet op de 24 ? 

Tweede vraag . Is de tweede foto tijdens de zelfde sessie genomen ?  

 

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar speelde na de eerste 24 vooral de 5 10 en 23.

Zette niet te veel op 24.

Deze serie was inderdaad 8 x  op 14 spins.

Ik verwachtte zeker ook de 5 10 en de 23 te zien. Maar geloof het of niet zeker 100 spins niet.

Weet je wat er hierna veel viel.

De 6. De 15. De 33. De 32. De 30.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...