Jump to content

Geld nog niet binnen


D-Rose

Recommended Posts

1 hour ago, LuukFOD said:

Binnen een week moet het er toch zijn als het goedgekeurd is. Heb je de support gevraagd wat er gaande is?

Gister gebeld en de medewerker zei dat er niks aan de hand was en het geld er vandaag bijgeschreven zou worden, vandaag bel ik weer moest ik een screenshot van afschrift sturen van aanvraag datum tot vandaag. Hij ging dat doorzetten naar de financiële afdeling. Ik begrijp er niks meer van 😶

Link to comment
Share on other sites

Heb je al eens eerder uitbetaalt bij 777 of onlangs je rekeningnummer voor storten/uitbetalen gewijzigd? Toen ik deze onlangs heb gewijzigd van ING naar ABN hadden ze mijn rekeningnummer wel goed ingevoerd maar als bank stond er ING. Toen is mijn betaling niet aangekomen. Check even of dat allemaal klopt en of je rekeningnummer voor uitbetaling klopt. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Bas00074 said:

Heb je al eens eerder uitbetaalt bij 777 of onlangs je rekeningnummer voor storten/uitbetalen gewijzigd? Toen ik deze onlangs heb gewijzigd van ING naar ABN hadden ze mijn rekeningnummer wel goed ingevoerd maar als bank stond er ING. Toen is mijn betaling niet aangekomen. Check even of dat allemaal klopt en of je rekeningnummer voor uitbetaling klopt. 

Sinds 28 september had ik een uitbetaling aangevraagd maar ze claimden dat er problemen waren met betalingen naar Revolut, daarna had ik 1/2 weken geleden een Belgische IBAN gegeven, donderdag werd dat goedgekeurd. Sindsdien zie ik niets. Ik had alles correct ingevoerd en de hadden ook een pdf van mijn afschrift. Dus in totaal wacht ik nu al meer dan 2 maanden bij elkaar opgeteld. Echt vermoeiend. De CS agent zei tegen me dat alles aan zijn kant goed was en er geen problemen zijn. 

Edited by D-Rose (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

On 12/5/2022 at 4:44 PM, DennMann said:

Zie het andere topic, @D-Rose kan geen NL bankrekening gebruiken, da

On 12/5/2022 at 4:44 PM, DennMann said:

Zie het andere topic, @D-Rose kan geen NL bankrekening gebruiken, daarom eerder Revolut, wat dus ook niet mag.

Vorige week vrijdag zeiden ze; we nemen binnen 1-3 dagen contact met je op. We gaan kijken wat er fout is gegaan. Nog niets gehoord. Terwijl diezelfde week de persoon aan de telefoon tegen me zei dat het die donderdag of vrijdag zou verschijnen op de rekening, ook niet waar. Wat een puinhoop. We gaan nu op naar de 3e maand dat ik het geld nog niet ontvangen heb. Jammer dat Casino Meister niet echt focust op de NL markt.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, JackPot said:

Waarom blijf je actief bij 777 na de eerdere revolut ervaring?

Ze zouden het geld overmaken in November op mijn Belgische IBAN, het gaat om diezelfde 1400 euro. Het werd me beloofd dat ik het vanaf 22 binnen enkele dagen binnen zou hebben wat dus niet waargemaakt is. Ik kan simpelweg niet geloven dat dit bij een online casino voorkomt die een licentie bij de KSA heeft.

Edited by D-Rose (see edit history)
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...