Spring naar bijdragen

Problemen uitbetalen OneCasino


Lbcccc

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben even heel erg benieuwd wat jullie van deze praktijken vinden. Is dit normaal in een gereguleerde markt?

  • OneCasino laat me in totaal €20.000 storten zonder enige check of vraag of het wel allemaal goed gaat.
  • Ik win €5.000 en heel verrassend, nu willen ze documenten hebben. 
  • Ik stuur ze een bankafschrift met een rekening met voldoende saldo, zodat ze zien wat mijn saldo is. Dit vinden ze niet voldoende en ze willen meer hebben.
  • Ik geef aan dat ik teveel gespeeld heb en het geld echt nodig heb en wanneer ze nou eens gaan betalen.
  • Twee dagen later nogmaals aangegeven dat ik in de problemen kom op deze manier en wanneer ik mijn geld kan verwachten.

Moeten ze mij niet gewoon terugbetalen?

 

Alvast bedankt voor jullie reactie!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Lbcccc, 

Laat ik als eerste zeggen dat het niet verstandig is om te spelen met geld dat je niet kunt missen. Dat jij in de problemen hierdoor komt is niet het probleem van OneCasino.

"ze willen meer hebben". Waar vragen ze precies om? Dit kan waarschijnlijk informatie zijn over waar je inkomsten vandaan komen etc. Je hebt niets verkeerd gedaan zo te zien, dus mijn advies zou zijn om gewoon rustig te blijven en netjes mee te werken aan hun verzoeken.

Het is een partij die legaal in Nederland opereert, dus uitbetalen doen ze sowieso als je via de regels hebt gespeeld.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zullen ook zeker wel uitbetalen. Maar zij zijn verplicht verificaties te doen.  Dit staat ook in de algemene voorwaarden.

Als jij gewoon opstuurt wat ze willen ontvangen dan zullen zij het zeker in orde maken. Ze hebben een licentie ontvangen dus zullen nooit zomaar geld achterhalen. Helaas kan het even duren voor alles verwerkt is.

Wat voor documenten willen ze nog meer zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lbcccc:

Hallo allemaal,

Ik ben even heel erg benieuwd wat jullie van deze praktijken vinden. Is dit normaal in een gereguleerde markt?

  • OneCasino laat me in totaal €20.000 storten zonder enige check of vraag of het wel allemaal goed gaat.
  • Ik win €5.000 en heel verrassend, nu willen ze documenten hebben. 
  • Ik stuur ze een bankafschrift met een rekening met voldoende saldo, zodat ze zien wat mijn saldo is. Dit vinden ze niet voldoende en ze willen meer hebben.
  • Ik geef aan dat ik teveel gespeeld heb en het geld echt nodig heb en wanneer ze nou eens gaan betalen.
  • Twee dagen later nogmaals aangegeven dat ik in de problemen kom op deze manier en wanneer ik mijn geld kan verwachten.

Moeten ze mij niet gewoon terugbetalen?

 

Alvast bedankt voor jullie reactie!

 

Wtf is er mis als je bij precies een vd nieuwste zo een bedrag stort en daarna ook gaat ‘klagen’. Wauw. Leverde gevraagde documenten als je t geld zo hard nodig hebt, anders poot stijf houden en bidden tot de gokgoden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een bekende truc van de casino’s. Maak de mensen het zo moeilijk mogelijk als ze moeten uitbetalen. Niet onwettig, wel irritant.

En besef, het uiteindelijke doel is natuurlijk dat door dit gedoe zoveel mogelijk mensen af te laten haken in het proces en ze het geld weer te laten vergokken!! Zijn op het forum een aantal mooie voorbeelden van te vinden, dus laat je daarin niet gek maken! 

Zo werkte het vroeger ook vaak met verzekeringen, eerst de claim afwijzen en als de mensen doorzetten uiteindelijk geven waar je recht op hebt.

casino’s zijn net kermisattracties, ze halen je binnen met de grootste glimlach maar zodra je de grote knuffelbeer wint is daar niks meer van te merken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Lbcccc:

Ik heb alles binnen een paar uur aangeleverd en nog altijd geen centen gezien. 

Wat versta je onder 'alles'. Wat wilde OneCasino nog meer van je hebben. Neem ons mee in het verhaal, zodat we je ook beter kunnen helpen. 

Daarnaast lijkt het mij verstandig eens goed na te denken over jouw gokgedrag. Het feit dat je hier aangeeft het geld niet te kunnen missen klinkt als een serieus probleem met gokken. Had je al eens van CRUKS gehoord?

Hou ons op de hoogte, en ga er maar vanuit dat je je geld zeker krijgt uitbetaald. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt. Ze vroegen van twee rekeningen de afschriften. Die heb ik meerdere malen gestuurd, omdat ze meerdere malen aangaven niks binnen te krijgen. Dat klinkt al lekker betrouwbaar… daarnaast uitleg gegeven over een transactie waar ze graag uitleg over wilden hebben, dit was een uitbetaling van een casino. Sindsdien neem ik elke dag contact op, maar ik hoor niks meer sinds vier dagen. De livechat geeft telkens aan dat de financiële afdeling er naar gaat kijken. Maar niemand doet iets.

 

cruks ga ik zeker doen zodra ik dit rond heb gemaakt. Thanks voor de tip. Soms loopt het een beetje uit de hand.

 

bedankt allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lbcccc:

Dat klinkt al lekker betrouwbaar… daarnaast uitleg gegeven over een transactie waar ze graag uitleg over wilden hebben, dit was een uitbetaling van een casino

Ze doen dit niet om jou te pesten. Dit heeft alles te maken met hun zorgplicht/witwassen. Wacht geduldig af en blijf in contact (vriendelijk) met ze. Dit komt echt goed. 

9 minuten geleden zei Lbcccc:

cruks ga ik zeker doen zodra ik dit rond heb gemaakt. Thanks voor de tip. Soms loopt het een beetje uit de hand.

Het is menselijk dat je het gokken niet altijd onder controle hebt. Pas als je er last van krijgt, zoals nu, is er een teken aan de wand dat je je moet afvragen of dit jouw 'hobby' is. Goed dat je jezelf in CRUKS laat zetten. Wellicht is het ook noodzakelijk andere hulp te krijgen om jouw gokprobleem nader te onderzoeken. Hiervoor kun je terecht bij de huisarts. 

Hou ons op de hoogte, en laat het maar snel verholpen zijn voor je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...