Spring naar bijdragen

Bet op mij! Goede voornemens 2023!


LuukFOD

Aanbevolen berichten

Iedereen heeft ze wel. Goede voornemens voor het nieuwe jaar. I

Ik persoonlijk heb deze de laatste 40 jaar niet gehad. Maar dit jaar is het anders.

Voor het komende jaar 2023 ga ik mezelf een aantal doelen stellen. 

1. Elke dag naar de Gym
2. Niet meer snoepen
3. Niet meer online gokken als het geld kost. (muv Poker)

Punt 1: Elke dag naar de Gym, dat is vaak. Is dit realistisch. Waarschijnlijk niet helemaal. Ik moet nogal eens reizen (werkgerelateerd) en zal ook niet trainen als ik ziek ben etc.

Maar ik wil mezelf een aantal doelen stellen. Dit is niet met afvallen etc maar met gewicht tillen. Ik hou niet van cardio etc ik focus me op de volgende 4 dingen: 

De weddenschappen moeten dan ook niet gaan of ik daadwerklijk elke dag naar de gym ga. Het einddoel is onderstaande lifst kunnen maken. Daar zouden de bets over moeten gaan!

-Benchpress
-Deadlift
-Squat
-Military Press

Ik heb wel wat ervaring maar ben nogal een sjaak afhaak in de gym. Derhalve mijn doelen (in gewicht) voor 31 December 2023

-Benchpress 1 rep max 125 Kilo (nu +-80 kilo)
-Deadlift 1 rep max 220 kilo (nu +-110 kilo)
-Squat 1 rep max 200 kilo (nu +-100 kilo)
-Military press  1 rep max 100 kilo (nu +-50kilo)

 

Punt 2: Niet meer snoepen. Snoep je zoveel, ja. Wat versta je onder snoepen? Chocola, taart, winegums etc etc. Niet softdrinks.

Punt 3: Niet meer online gokken. Ik gok op verschillende sites. Maar dit wordt steeds minder leuk. (Ik woon niet in NL) slechte uitbetalingen, enorme verificaties etc etc. Daarom stop ik er mee en wil ik me focussen op af en toe poker. Ik zal overigens nog wel gratis spins etc die ik aangeboden krijg blijven spelen. Maar van mijn kant geen storting meer.

Ik ga enkel spelen op ggpoker en geef mezelf toestemming max 25 euro per maand te mogen storten.  Ik zal af en toe wat spelen en wss vooral de spin en go achtige dingen.

WEDDEN !

Onetime is Onetime en daarom geef ik jullie de kansen weddenschappen af te sluiten op mij. Wat haal ik en wat haal ik niet? Deze bets hoeven niet met mij te zijn. Ik zal wel een aantal bets willen aanvaarden (mits goede odds) Ik zal updates maken in dit topic.

NB:

-Ik woon niet in NL. Controle is daarom niet makkelijk. Het is dus een kwestie van vertrouwen. Wanneer ik faal zal ik dat gewoon schrijven. Main goals qua gym kunnen we pas 31 december meten.

-Als ik onverhoopt ernstig ziek word, een hartaanval oid krijg, een ongeluk heb of langdurig in het ziekenhuis moet verblijven dan zijn alle bets VOID.

 

Indien er meer info gewenst is shoot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pff Ik snap wel dat je snel afhaakt als je de doelen zo hoog stelt. Iedere dag naar de gym?? Dat houdt niemand vol. Dus ik durf hier wel €20,- euro op te zetten, dat je dit niet haalt. Zelfde met niet snoepen...€10,- dat je dit niet haalt. Maar het niet gokken.. Ik zet hier 10,- op dat je het wel haalt. Je lijkt me niet iemand die tegen zijn zin in iets wilt doen..en als je zegt er geen lol mee in te hebben, ga jij dat volhouden. Let's goooo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lady_Diamond:

pff Ik snap wel dat je snel afhaakt als je de doelen zo hoog stelt. Iedere dag naar de gym?? Dat houdt niemand vol. Dus ik durf hier wel €20,- euro op te zetten, dat je dit niet haalt. Zelfde met niet snoepen...€10,- dat je dit niet haalt. Maar het niet gokken.. Ik zet hier 10,- op dat je het wel haalt. Je lijkt me niet iemand die tegen zijn zin in iets wilt doen..en als je zegt er geen lol mee in te hebben, ga jij dat volhouden. Let's goooo

thanks!

Ter verduidelijking.Elke dag Gym is een streven het doel is :

-Benchpress 1 rep max 125 Kilo (nu +-80 kilo)
-Deadlift 1 rep max 220 kilo (nu +-110 kilo)
-Squat 1 rep max 200 kilo (nu +-100 kilo)
-Military press  1 rep max 100 kilo (nu +-50kilo)

Elke dag gym is inderdaad niet realistisch door werk etc. Maar ik streef ernaar zodat mijn motivatie goed blijft te blijven gaan.

OP beetje aangepast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanks!

Ter verduidelijking.Elke dag Gym is een streven het doel is :

-Benchpress 1 rep max 125 Kilo (nu +-80 kilo)
-Deadlift 1 rep max 220 kilo (nu +-110 kilo)
-Squat 1 rep max 200 kilo (nu +-100 kilo)
-Military press  1 rep max 100 kilo (nu +-50kilo)

Elke dag gym is inderdaad niet realistisch door werk etc. Maar ik streef ernaar zodat mijn motivatie goed blijft te blijven gaan.

OP beetje aangepast

Die was voor mij ook niet helemaal duidelijk.

#1 ga je halen.

Ikdoemeevoorspekennotenenfrikandellen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei SmartAce:

Elke dag gym met maar zo beperkte oefeningen is lastig op een gegeven moment zal je echt een rust nodig hebben.

OP aangepast. Elke dag zal idd niet realistisch zijn (niet zozeer voor uitrusten maar andere redenen) hoofddoel is het liften van bepaalde gewichten aan het einde van het jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

holla holla ik wens je het allerbeste toe in het nieuwe jaar.

Quote

Squat 1 rep max 200 kilo (nu +-100 kilo)

lol nee zo'n toename is alleen voorbehouden aan jonge gasten die ineens heel fanatiek de sportschool/gevangenis in gaan. 

Kan ik me uit de PI tijd niet herinneren dat je wel eens vaker goede voornemens hebt gepost?
Johan kon wel 100 kg clean and jerk als ik me goed herinner!

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Rudi:

holla holla ik wens je het allerbeste toe in het nieuwe jaar.

lol nee zo'n toename is alleen voorbehouden aan jonge gasten die ineens heel fanatiek de sportschool/gevangenis in gaan. 

Kan ik me uit de PI tijd niet herinneren dat je wel eens vaker goede voornemens hebt gepost?
Johan kon wel 100 kg clean and jerk als ik me goed herinner!

Vetzakt valt af inderdaad. Spreken we over 10 jaar geleden?

Ik ben er vrij zeker van dat ik wel 200 kilo squat binnen een jaar. Maak me meer zorgen over Benchpress aangezien mijn bench echt ruk is.

Johan zat toen echt in zo fitnessmode met wedstrijden enzo. Maar wat en hoe weet ik niet precies.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Luuk,

ik heb je in een maand tijd leren kennen als een grote mopperbeer die, als ie z'n kop ergens naar zet, er full force voor gaat. 

Ik denk dat 1 en 3 dan ook appeltje-eitje worden voor jou. F*ck de criticasters! 

Maar puntje 2.... volgens mij ben jij een te grote lekkerbek om dat vol te houden.

Mijn inzet gaat dus naar: €10 dat je punt 2 niet haalt, combi-bet dat je 1 en 3 wel haalt voor €20

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-12-2022 om 16:13 zei LuukFOD:

Iedereen heeft ze wel. Goede voornemens voor het nieuwe jaar. I

Ik persoonlijk heb deze de laatste 40 jaar niet gehad. Maar dit jaar is het anders.

Voor het komende jaar 2023 ga ik mezelf een aantal doelen stellen. 

1. Elke dag naar de Gym
2. Niet meer snoepen
3. Niet meer online gokken als het geld kost. (muv Poker)

Punt 1: Elke dag naar de Gym, dat is vaak. Is dit realistisch. Waarschijnlijk niet helemaal. Ik moet nogal eens reizen (werkgerelateerd) en zal ook niet trainen als ik ziek ben etc.

Maar ik wil mezelf een aantal doelen stellen. Dit is niet met afvallen etc maar met gewicht tillen. Ik hou niet van cardio etc ik focus me op de volgende 4 dingen: 

De weddenschappen moeten dan ook niet gaan of ik daadwerklijk elke dag naar de gym ga. Het einddoel is onderstaande lifst kunnen maken. Daar zouden de bets over moeten gaan!

-Benchpress
-Deadlift
-Squat
-Military Press

Ik heb wel wat ervaring maar ben nogal een sjaak afhaak in de gym. Derhalve mijn doelen (in gewicht) voor 31 December 2023

-Benchpress 1 rep max 125 Kilo (nu +-80 kilo)
-Deadlift 1 rep max 220 kilo (nu +-110 kilo)
-Squat 1 rep max 200 kilo (nu +-100 kilo)
-Military press  1 rep max 100 kilo (nu +-50kilo)

 

Punt 2: Niet meer snoepen. Snoep je zoveel, ja. Wat versta je onder snoepen? Chocola, taart, winegums etc etc. Niet softdrinks.

Punt 3: Niet meer online gokken. Ik gok op verschillende sites. Maar dit wordt steeds minder leuk. (Ik woon niet in NL) slechte uitbetalingen, enorme verificaties etc etc. Daarom stop ik er mee en wil ik me focussen op af en toe poker. Ik zal overigens nog wel gratis spins etc die ik aangeboden krijg blijven spelen. Maar van mijn kant geen storting meer.

Ik ga enkel spelen op ggpoker en geef mezelf toestemming max 25 euro per maand te mogen storten.  Ik zal af en toe wat spelen en wss vooral de spin en go achtige dingen.

WEDDEN !

Onetime is Onetime en daarom geef ik jullie de kansen weddenschappen af te sluiten op mij. Wat haal ik en wat haal ik niet? Deze bets hoeven niet met mij te zijn. Ik zal wel een aantal bets willen aanvaarden (mits goede odds) Ik zal updates maken in dit topic.

NB:

-Ik woon niet in NL. Controle is daarom niet makkelijk. Het is dus een kwestie van vertrouwen. Wanneer ik faal zal ik dat gewoon schrijven. Main goals qua gym kunnen we pas 31 december meten.

-Als ik onverhoopt ernstig ziek word, een hartaanval oid krijg, een ongeluk heb of langdurig in het ziekenhuis moet verblijven dan zijn alle bets VOID.

 

Indien er meer info gewenst is shoot!

Wat zijn de odds voor alle 3 niet halen? 
 

ik wil €50,- inleggen, afhankelijk vd odds uiteraard (geef gelijk ff mn max bet aan). Bij de inleg wil ik wel vermelden: opbrengst gaat opgezopen/gevreten worden begin 2024! Liefste dus beetje budget want ik kan behoorlijk doorhalen en kan goed tegen drank😂 zal wel een sushi ayce worden:D nu al zin in om op jouw kosten te vreten! 
 

wanneer is nr 2 trouwens niet gehaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...