Spring naar bijdragen

Januari 2023 acties


Aanbevolen berichten

57 minuten geleden zei Hersenloos:

Circus heeft een dagelijkse 15% odds boost op de Australian Open

Bij jacks kun je tot 10 boosts van 25% scoren op de Australian Open: https://jacks.nl/promoties/australian_open_profit_boosts

Lijkt me een no-brainer (als Hersenloos ben ik goed in het herkennen van no-brainers)

 

weet niet dat je met no-branier bedoelt, maar vraag me af hoe je met 25 % boots winst kunt halen, als je geen tennis-brein hebt.

even een voorbeeld bij jacks

image.png.913bd11c7fac1c1dda2359bb33618692.png

dat zetten we dan even in excel

image.png.7e685dea4d3c8305928205b26bb32d2f.png

zo ik het dus zie, zit je dus op ongeveer 95.5 % RTP zonder boots en kom je met boots niet verder dan 98%, dat nog steeds minder dan 100 % of mis ik iets ?  

 

image.png

bewerkt door retep32 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minutes ago, retep32 said:

 

weet niet dat je met no-branier bedoelt, maar vraag me af hoe je met 25 % boots winst kunt halen, als je geen tennis-brein hebt.

even een voorbeeld bij jacks

image.png.913bd11c7fac1c1dda2359bb33618692.png

dat zetten we dan even in excel

image.png.7e685dea4d3c8305928205b26bb32d2f.png

zo ik het dus zie, zit je dus op ongeveer 95.5 % RTP zonder boots en kom je met boots niet verder dan 98%, dat nog steeds minder dan 100 % of mis ik iets ?  

 

image.png

Je moet sowieso niet binnen dezelfde bookmaker een hedge doen. Dus in dit geval zou je Jacks met boost versus Circus met boost kunnen doen. Houd verder rekening met de limieten (minimale odds bij Jacks zijn bijv. 1.40 en bij Circus mag je max 50 euro inzetten).

En verder helpt het soms om niet al te extreme odds te zoeken, want vaak heeft de bookmaker wat meer marge daarop en lever je dus meer in. Dus zoek liever iets met bijv. odds 1.40 versus 3.00 (voorbeeldje dat ik eerder vandaag tegenkwam). Kijk dan even welke het hoogst is bij Jacks en welke bij Circus en maak dan de berekening inclusief boost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk hier dat het vooral veel relatief kleine promoties zijn, zoals profit boosts. Bet365 heeft vrijwel elke dag wel 1 tot 3 profit boosts momenteel, meestal op Australian Open en Eredevisie. Circus heeft ook een dagelijkse 15% boost op Australian Open en nu zelfs een 30% boost op de Australian Open finales.

Of zoals Jacks heeft nu weer 2 boosts op Darts bij storting van 20+ euro of 4 stuks bij storting van 40+ euro: https://jacks.nl/promoties/the_masters_boosts

Let overigens bij Jacks op dat ze de voorwaarden van die boosts hebben aangepast, ipv een maximale extra winst van 150 euro hebben ze nu een maximale inzet van 50 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 hours ago, retep32 said:

ja idd na het WK, is het veel minder er als er voor, wat een profit boost van 50% heel normaal, blijft nu het nu vaak steken bij 25%, het aantal freebets is ook veel minder 

Denk dat dit een normaal effect is. Als je als marketing afdeling lekker wil uitpakken met het WK en/of adventkalenders dan zul je in andere maanden rustiger aan moeten doen om genoeg budget over te houden. Voor mijn gevoel zag je dat vorig jaar in het begin van het jaar ook: Niet dat er helemaal niks was qua acties, maar gewoon minder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^  ik krijg bij meer dan een handvol aanbieders een wekelijkse bonus, freebet of andere extra. Deze promo's zijn niet helemaal generiek.

Waarde voor mij iets van 500 euro per week.

Dit is meer dan eind vorig jaar.

Bij iemand anders die nog niet zo lang een beetje hoger of meer speelt, heb ik ook gezien dat die bij 2 aanbieders wekelijkse freebets/ kredieten krijgt voor elk 50 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.