Spring naar bijdragen

Mening over mijn roulette tactic


TheMaestro

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en dacht laat ik eens kijken wat jullie van mijn tactiek vinden. Laat ik beginnen met het zeggen dat ik donders goed weet dat roulette niet te verslaan is bla die bla die bla, ik speel het voor de lol en ben bereid geld te verliezen.

Nou mijn tactiek is als volgt. Mijn bankroll is 630 euro. Ik zet in op een getal wat al 150 keer niet gevallen is (ik weet dat het wiel geen geheugen heeft) ik begin met deze inzetten.

1. 1 euro per draai. (dit doe ik 35x) €35

2. 2 euro per draai (dit doe ik 35x) €70

3. 5 euro per draai (dit doe ik 35x) €175

4. 10 euro per draai (dit doe ik 35x) €350

Mocht een getal geraakt worden dan begin ik weer bij stap 1 en alle winsten die ik haal boven de €20 stort ik direct naar de bank. Ik heb dit nu 4 keer gedaan en voordat mijn bankroll op was heb ik 3 van de 4 keer winst gemaakt. 1 keer verloor ik mijn bankroll op €200 winst (dus totaal €430 verlies). Mijn beste streak was een winst van €2400 voordat ik mijn bankroll verloor.

 

Wat vinden jullie van mijn tactiek? Waarom zou je het juist wel of niet spelen.

 

By the way: Ik ben op dit forum gekomen omdat ik gister iemand zag streamen en sushi eten van Onetime hij deed op het laatst lighting roulette en vond dat leuk om te kijken, was een enorm enthusiast man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, TheMaestro said:

 te verslaan is bla die bla die bla,

Wat vinden jullie van mijn tactiek? Waarom zou je het juist wel of niet spelen.

Welkom op het forum.

Inderdaad een hoop bla die bla, je tactiek is erg slecht want je moet bij roulette niet inzetten op de nummers die niet vallen, maar op de nummers die wel vallen. 

bewerkt door Rudi
Wel veel succes en iedereen mag zelf bepalen wat en hoe die speelt (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheMaestro:

ik speel het voor de lol en ben bereid geld te verliezen.

Ik denk dat dit de key is voor je strategie (en eigenlijk elke inzet strategie). Uiteindelijk ga je nat en dat weet je dus daar hoeven we het verder niet over te hebben.

Wat betreft je specifieke strategie: je zet eigenlijk in op dat een bepaald nummer binnen 140 draaien zal vallen. Of die nu al 150x gevallen is of niet, dat maakt niet. Dat kun je zien als je een hele grote database zou hebben en zou kijken naar alle keren dat een nummer 1x niet gevallen is. In 36 van de 37 gevallen zul je zien dat hij ook een 2e keer niet valt. Kijk je vervolgens naar alle keren dat hij 2x niet gevallen is, zul je zien dat hij in 36 van de 37 keer ook een derde keer niet gevallen is. Dezelfde redenering gaat op voor als een nummer 3 keer niet gevallen is etc, tot aan 150x en verder.

Als je begint met spelen neem ik aan dat je zoekt in de lijst met nummers en kijkt welk nummer de laatste 150 keer niet is gevallen. Die tijd kun je je dus eigenlijk besparen, want het maakt niet uit. Echter, doordat je dit op moet zoeken ben je weer even bezig zonder te spelen en hierdoor doe je dus effectief langer met je geld.

De kans dat een nummer 140x niet valt is (36/37)^140, ofwel ongeveer 2%. Je verwacht dus 1 op de 50 keer dat je dit doet je bankroll te verliezen. Heb je ook genoteerd hoe vaak je opnieuw bent gestart in de reeks dat je €2400 won?

Ik ga morgen een week op vakantie, maar als ik terug ben wil ik wel een simulatie schrijven voor deze strategie. Zal er uiteindelijk ongetwijfeld op uit komen dat je 2,7% van je inleg verliest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei TheGreatOne:

That's me. Warm welkom bij de Onetime community. Je zult hier als een vis in het water voelen en mooie leerzame gok momenten meekrijgen.

 

Je roulette tactiek is een soort van martingale maar onze @DeValsspelergaat je hopelijk precies uitleggen wat het goed of minder goed aan is.

 

 

Sushi blackjack stream.png

Heel ziek dat ik jou hier tegenkom. Vond het echt lachen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei DeValsspeler:

Ik denk dat dit de key is voor je strategie (en eigenlijk elke inzet strategie). Uiteindelijk ga je nat en dat weet je dus daar hoeven we het verder niet over te hebben.

Wat betreft je specifieke strategie: je zet eigenlijk in op dat een bepaald nummer binnen 140 draaien zal vallen. Of die nu al 150x gevallen is of niet, dat maakt niet. Dat kun je zien als je een hele grote database zou hebben en zou kijken naar alle keren dat een nummer 1x niet gevallen is. In 36 van de 37 gevallen zul je zien dat hij ook een 2e keer niet valt. Kijk je vervolgens naar alle keren dat hij 2x niet gevallen is, zul je zien dat hij in 36 van de 37 keer ook een derde keer niet gevallen is. Dezelfde redenering gaat op voor als een nummer 3 keer niet gevallen is etc, tot aan 150x en verder.

Als je begint met spelen neem ik aan dat je zoekt in de lijst met nummers en kijkt welk nummer de laatste 150 keer niet is gevallen. Die tijd kun je je dus eigenlijk besparen, want het maakt niet uit. Echter, doordat je dit op moet zoeken ben je weer even bezig zonder te spelen en hierdoor doe je dus effectief langer met je geld.

De kans dat een nummer 140x niet valt is (36/37)^140, ofwel ongeveer 2%. Je verwacht dus 1 op de 50 keer dat je dit doet je bankroll te verliezen. Heb je ook genoteerd hoe vaak je opnieuw bent gestart in de reeks dat je €2400 won?

Ik ga morgen een week op vakantie, maar als ik terug ben wil ik wel een simulatie schrijven voor deze strategie. Zal er uiteindelijk ongetwijfeld op uit komen dat je 2,7% van je inleg verliest.

Bedankt voor je reactie, en een hele fijne vakantie!

Ik heb totaal 3 x een bankroll gebruikt van €630 euro, dus daar zit de winst ook bij. (totaal sta ik wel op winst met deze tactiek)

Ik weet dat het niet uit maakt of ik direct op een nummer inzet of pas na 150 keer, echter vind mijn gevoel het fijner om pas in te zetten bij een getal dat al 150 keer niet gevallen is, de reden hierachter zit in het feit dat ik veel wielen in de gaten houd en zelden tot nooit 1 getal voor 300 spins niet heb zien vallen, natuurlijk kan dit wel gebeuren en dat weet ik ook. Tot nu toe maak ik vaker winst voor ik me bankroll verlies en ik vind het moment dat mijn nummer valt gewoon enorm kicken om die kick te voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Volgens mij heb ik nu een correct programmaatje geschreven dat jouw strategie speelt tot de bankroll verloren is (of tot er niet genoeg over is om de volgende inzet te doen). Elke keer als de bankroll boven de 650 komt haal ik het gedeelte boven de 630 eraf en stop ik in een apart potje, dat klopt toch? Komende dagen kan ik hem verder af maken zodat hij een aantal miljoen keer speelt, dan kun je zien hoe vaak je winst overhoudt als de bankroll op is en hoe vaak niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn programmaatje speelt nu 500.000 keer tot de bankroll verloren is. De resultaten van een eerste run waren:

159.769 keer is er winst gemaakt tegenover 340231 verlies. Ongeveer 68% van de keren zal het verlies van de bankroll dus groter zijn dan de winsten die opzij zijn gezet. In totaal was er 1.489.523.442 ingezet en het verlies percentage was 2,67%.

In een tweede run waren de resultaten 159518 keer winst tegenover 340482 keer verlies en een totaal verliespercentage van 2,69%. Gemiddeld waren er ongeveer 1550 spins nodig voor de bankroll verloren ging.

Resultaat voor de lange termijn zijn dus niet verrassend. Ik heb ook een aantal runs van 100 keer gedaan en daar varieerde het verliespercentage van maar liefst 8% tot zelfs een kleine winst.

Aangezien je gemiddeld zo'n 1550 spins nodig hebt voor de bankroll verloren gaat, zal het een flinke tijd vergen om op lange termijn resultaten te zitten en zal je werkelijke resultaat dus flink afhankelijk zijn van geluk. Een strategie dus waarmee je lang met je geld kunt doen, uiteindelijk natuurlijk rond de 2,7% verlies zult komen, maar met een beetje geluk lang op winst kunt blijven staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Mijn programmaatje speelt nu 500.000 keer tot de bankroll verloren is. De resultaten van een eerste run waren:

159.769 keer is er winst gemaakt tegenover 340231 verlies. Ongeveer 68% van de keren zal het verlies van de bankroll dus groter zijn dan de winsten die opzij zijn gezet. In totaal was er 1.489.523.442 ingezet en het verlies percentage was 2,67%.

In een tweede run waren de resultaten 159518 keer winst tegenover 340482 keer verlies en een totaal verliespercentage van 2,69%. Gemiddeld waren er ongeveer 1550 spins nodig voor de bankroll verloren ging.

Resultaat voor de lange termijn zijn dus niet verrassend. Ik heb ook een aantal runs van 100 keer gedaan en daar varieerde het verliespercentage van maar liefst 8% tot zelfs een kleine winst.

Aangezien je gemiddeld zo'n 1550 spins nodig hebt voor de bankroll verloren gaat, zal het een flinke tijd vergen om op lange termijn resultaten te zitten en zal je werkelijke resultaat dus flink afhankelijk zijn van geluk. Een strategie dus waarmee je lang met je geld kunt doen, uiteindelijk natuurlijk rond de 2,7% verlies zult komen, maar met een beetje geluk lang op winst kunt blijven staan.

Indrukwekkend toch wel @DeValsspeler

Niet zozeer het resultaat, maar wel je statistieken 👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei DeValsspeler:

Mijn programmaatje speelt nu 500.000 keer tot de bankroll verloren is. De resultaten van een eerste run waren:

159.769 keer is er winst gemaakt tegenover 340231 verlies. Ongeveer 68% van de keren zal het verlies van de bankroll dus groter zijn dan de winsten die opzij zijn gezet. In totaal was er 1.489.523.442 ingezet en het verlies percentage was 2,67%.

In een tweede run waren de resultaten 159518 keer winst tegenover 340482 keer verlies en een totaal verliespercentage van 2,69%. Gemiddeld waren er ongeveer 1550 spins nodig voor de bankroll verloren ging.

Resultaat voor de lange termijn zijn dus niet verrassend. Ik heb ook een aantal runs van 100 keer gedaan en daar varieerde het verliespercentage van maar liefst 8% tot zelfs een kleine winst.

Aangezien je gemiddeld zo'n 1550 spins nodig hebt voor de bankroll verloren gaat, zal het een flinke tijd vergen om op lange termijn resultaten te zitten en zal je werkelijke resultaat dus flink afhankelijk zijn van geluk. Een strategie dus waarmee je lang met je geld kunt doen, uiteindelijk natuurlijk rond de 2,7% verlies zult komen, maar met een beetje geluk lang op winst kunt blijven staan.

Dus kortom als ik een hoop geluk aan me reet heb hangen kan ik met een bankroll van 630 lang spelen en met een beetje geluk winst pakken. :) Sounds good to me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...