Jump to content

Dramatische ervaring bij Betnation [OPGELOST]


mmaniac111

Recommended Posts

34 minuten geleden zei dobbelsteen:

ik heb nergens gevonden of Betnation een NL verguning heeft. Ook op de site van de Ksa gezocht maar niets kunnen vinden.

Die hebben ze wel Dobbelsteen. Dus dat is het issue niet. Tis over het cancelen van een aangeboden bonus!

Link to comment
Share on other sites

Jammer dat niet iedereen heeft kunnen profiteren, zoals luckylady zegt, jammer te laat. 

Wat ik overigens nog iets storender vind is dat het steeds meer een trend begint te worden van een aantal mensen die erop lijken te kicken om met korte lullige opmerkingen of iets meer subtiele venijnige opmerkingen de meningen van anderen af te kraken / te kakken te zetten of op enige andere wijze minderwaardig te laten lijken, zonde en totaal onnodig. Respecteer gewoon ieder zijn mening en speelstijl en hou het vooral normaal netjes en inhoudelijk, leuker voor iedereen die op dit forum komt volgens mij. 

Ik mis liever 100 betnation bonussen dan dat ik ooit zo'n persoon wordt 🤐

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 uur geleden zei JackPot:

Wat een azijnpisserij. Betnation kan deze bonusspelers missen als kiespijn. 
 

natuurlijk is het niet netjes om een actie te annuleren, maar elk bedrijf die een fout maakt zal dit annuleren. 
 

betnation gaat het sowieso lastig krijgen in deze markt. Maar strooien met te goede bonussen gaat ze zeker niet redden want dit brengt spelers die eenmalig komen. 
 

Je gaat het als casino alleen redden met een top aanbod, zie Betcity, Bet365, kansino en Toto. Dit komt niet doordat ze bonussen hebben. 

Eens ! Ik had wel de mazzel om de bonus tijdig met kleine winst te kunnen vrijspelen, in hun email van 16 januari stond in oranje letters de tekst: "Test jij mee hoe snel je opname op je bankrekening te vinden is" . Welnu mijn uitbetaalverzoek werd eerst snel goedgekeurd, toen afgekeurd en vervolgens na 5 uur weer goedgekeurd 😁. Echter geen instant payment, nee gewoon via de normale werkdag begin van de middag. Ook ik kreeg te horen dat er technische issues waren en persoonlijk denk ik dat die problemen er voor gezorgd hebben dat de aktie werd stopgezet ook omdat de tekst over supersnelle uitbetalingen op hun website dezelfde dag verdween en thans nog steeds niet is teruggekeerd. 

Ik hou het erop dat het een inschattingsfout is met het integreren van instant payments en dat daarom de aktie is stopgezet. Men had er beter voor kunnen kiezen een nieuwe corrigerende vriendelijke email te sturen i.p.v. eenzijdig het bonusaanbod te annuleren. Al met al absoluut geen schoonheidsprijs.

Heb geen saldowinst (geen geluk tot nu toe) bij hun en geen belangen. Ik zal er echter zeker nog eens spelen omdat hun RTP % op slots nog steeds maximaal zijn. Dat is voor mij de belangrijkste reden en een goede mix van providers. Tevens ruim aanbod op live casino spellen (3 providers) alleen voor sportbetting moet je hier niet zijn. Ik kan ze wel noemen maar er zijn ook nieuwe andere aanbieders en zelfs een grote aanbieder die hun RTP % lager hebben staan op slots momenteel. Dat kan iedereen eenvoudig opzoeken!

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik wil me nergens mee bemoeien eigenlijk maar kan het heel even niet laten. Waar hebben we het feitelijk over. Er is een bonus, van uit mijn hoofd, 20% storting gecommuniceerd naar spelers van Betnation met als uithangbord “instant payments”. Speler stort, selecteert en accepteert de bonusvoorwaarden en krijgt bonus. Speler die stort en niet die mogelijkheid heeft om de bonus te selecteren is simpelweg te laat. Toen men daar een account aanmaakte is iedereen die nu een actief account heeft akkoord gegaan met de algemene (bonus) voorwaarden. Hierin staat simpelweg dat een casino haar bonussen ten alle tijden mag terugtrekken zonder opgave van reden. Dat ze een reden geven als “besloten van hogerhand” is al meer dan ze moeten. Welnu; het probleem deze week lag in het gehele (euro) SEPA gebied. Zelfs de grote Nederlandse banken als Rabobank en ABN en het beroemde platform Tikkie hadden problemen met het verwerken van (instant) betalingen. De implementatie van instant payment (is niet zo maar iets) is niet met een druk op de knop geregeld. Dit vergt een behoorlijke integratie. Uiteraard had Betnation vooraleer ze communiceerden over versnelde uitbetaling dit beter eerst even in de luwte kunnen testen om problemen als bovenstaand (ondanks overmacht) te vermijden.

Moraal van het verhaal

Ik zou zeggen; Relativeer bovenstaand probleem, speel lekker waar je wil spelen en je je goed bij voelt en ga een eindje wandelen als uitlaatklep ipv gal te spuwen over zoiets kleins (in mijn ogen)

 

ps: ik heb geen enkel belang bij- of met Betnation of welk casino dan ook. 

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Toto casino maakt foutje maand geleden met een te mooie bonus (100 free spins a 1 ipv 0.20€) ze komen er redelijk snel achter en sturen de mensen die deze promotie gehad hebben een nette email terug. Foutje bedankt en uitleg erbij (op vlotte manier) en geeft iedereen toch nog een extra 10 free spins om de spelers een goed gevoel te geven. Prima opgelost.

Tuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden, ik kreeg ook de mail van Betnation en ja ik heb meteen 500€ gestort en 600€ in mijn account en meteen voor 5 blackjack gespeeld (telde voor 100% mee stond er) na paar handjes ook gecheckt, het klopte en na rondspelen van 500€ meteen uitbetaald en stond ook dezelfde dag op mijn bank rekening. Ik blij, volgende keer gun ik hun ook weer mijn actie.

 

Ik zat erbij toen ik @luckyladyvertelde dat ik dit gedaan had een paar uur later. Ze had ook die email gehad, stond geen bonus , toch even in en uitloggen, daarna kleine storting doen, toch tijdje mee bezig, toen de chat in....heel raar antwoord , rot gevoel, onduidelijk....verdiend geen schoonheidsprijs. En over 3 jaar zoeken spelers iets over Betnation en waar komen ze dan terecht, precies in dit forum draadje! 
 

Hoeveel klanten heeft Betnation nu? En hoeveel zullen er gebruik maken van deze actie? Om precies te zijn 181 spelers! Actie kost ze 95€ gemiddeld per persoon x 181 = 17.195€ waarvan er ook diverse spelers wel gewoon doorspelen en dit bedrag een stuk lager uitvalt. Ok 10k€ promotie, 181 blije spelers en ook de rest heeft die mail gezien en denkt, hey mooi snelle uitbetalingen etc.

Om voor €10K dit zo op te lossen is in mijn ogen kinderspel voor een online casino op dit moment in de markt. Het zijn Bitcoin Meesters maar hier hadden ze ongetwijfeld meer uit kunnen halen, just my 2 cents.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

24 minuten geleden zei JackPot:

De vraag blijft. Zijn spelers te kritisch en heel snel ontevreden bij iets wat duidelijk een fout blijkt? En is betnation hiervan de dupe vanwege het internet? 
eigenlijk had de titel moeten zijn:

Betnation heeft honderden spelers blij gemaakt met gratis geld! 

Het is inderdaad net hoe je het aanschiet. En ja, de klant is koning is flink doorgeschoten in Nederland, puur omdat de mensen die klagen, vaak krijgen wat ze willen..en is dit niet het geval...dan zijn we geen koning meer, maar kleuters. Maar het voetengestamp had bij deze zeker voorkomen kunnen worden..met een nette mail en wat free spins all arround. We zijn kritisch, maar daar tegenover ook begripvol ;) 

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei JackPot:

De vraag blijft. Zijn spelers te kritisch en heel snel ontevreden bij iets wat duidelijk een fout blijkt? En is betnation hiervan de dupe vanwege het internet? 
eigenlijk had de titel moeten zijn:

Betnation heeft honderden spelers blij gemaakt met gratis geld! 


Je doet net alsof ik te pas en te onpas mijn ontevredenheid uit op publiekelijke fora. Even een heads-up, dat is niet zo. 

In dit geval vond ik het niet “duidelijk een fout”. Eerder integendeel, we worden verleid met een mooi aanbod maar komen bedrogen uit als we binnen de actieperiode deze proberen te claimen. Nogmaals, wat hebben promotie-voorwaarden voor zin als ze te allen tijde (eenzijdig en zonder communicatie) gewijzigd kunnen worden? Dat ondermijnt betrouwbaarheid en dan verkies ik graag een andere partij boven Betnation. Genoeg keus. Gezien de reacties in het topic blijk ik niet de enige te zijn en OneTime is de plek om ervaringen te delen, toch?

Naast het voorbeeld hoe Toto hiermee om is gegaan wat @TheGreatOne aankaart, herinner ik me vorig jaar Circus.nl die een “fout” ook positief weten te draaien, met de odd op Plek 5 t/m 7 bij de Grand Prix waar Verstappen een aantal gridplaatsen straf kreeg. Een bericht naar alle “slimme” spelers met “Gefeliciteerd; je hebt ons verslagen”. Daar draaien ze een foutieve quote naar een positieve ervaring. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei JackPot:

 En is betnation hiervan de dupe vanwege het internet?

Je begint een online casino, ze maken (in mijn gokkers ogen) best wat foutjes en snap dat het nieuwelingen zijn. Dan stuur je een nieuwsbrief uit met x 1 rondspelen bonus en reclame voor je snelle uitbetalingen. Beide schijnbaar niet gecheckt en los je het op een bijzondere manier op.

Ik vraag mij werkelijk af, hoe kan je denken dat je kans maakt in deze zeer competitieve markt met haaien en kenners zoals Unibet, Bet365, wat heb je te zoeken in deze markt, wat zou hun marktaandeel zijn? (0.05%)? En beter waar ligt deze over 1 jaar en over 4.5 jaar als de vergunning afloopt. We weten allemaal het antwoord, je moet dus op een of andere manier het beter of creatiever zijn. Kijk naar 711 die hier een koning in is momenteel.

Ik voel een column aankomen....:-) 

Link to comment
Share on other sites

Eens hoor dat Betnation haar hand overspeelt om uberhaupt een online casino te beginnen. Maar blijkbaar zullen ze adviseurs hebben gehad die dit een goed idee vonden. 

Maar specifiek op dit topic, snap ik de commotie nog steeds niet dat een bonus is geannuleerd. Ja je bent iets misgelopen, snelle beslissers hebben wel geprofiteerd. Ben blij dat er spelers hebben geprofiteerd en ga door naar de volgende actie. 

Link to comment
Share on other sites

elke branche doet dit. Foutieve acties worden geannuleerd. media markt, supermarkten, energie maatschappijen. 

Ik vind het bijzonder dat er zo weinig reflecterend vermogen is.

Acties van casino’s worden willen en wetens misbruikt (tientallen te benoemen) en dat wordt goed gepraat want dat is slim. Andere spelers zijn hier de dupe van.
 

Als een casino dan een actie heeft die verkeerd uitpakt annuleren ze deze maar laten ze iedereen die er gebruik van heeft gemaakt de winst houden en dan wordt een casino aan de hoogste boom opgehangen omdat er mensen zijn die niet hebben kunnen profiteren? 
 

Je kunt lezen in het boek over de heilige graal. Ook ineens werd de actie geannuleerd. Accounts van spelers die alle regels hadden gevolgd werden gesloten. Is er over geklaagd? Nee er was een actie niet goed bedacht. En men kwam er na tijden achter. Winsten die gemaakt waren zijn net als bij betnation netjes uitbetaald. 
 

Ik zal wel de azijnpisser zijn, maar snap werkelijk de commotie niet. 
 

ps. Ik denk dat topics als deze de casino’s nog kritischer laat zijn naar bonussen en promoties. kansino danst de polonaise. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik ben het hier wel redelijk met @JackPot eens. Sommige acties zijn zo goed, dan kun je op je klompen aanvoelen dat daar op een gegeven moment de stekker uit gaat. Was je te laat, dan heb je gewoon dikke pech. Nu was deze actie er niet één waar ik zelf van had verwacht dat ze daar voortijdig de stekker uit zouden trekken, hij duurde maar 3 dagen en andere casino's hebben vergelijkbare acties gedraaid, maar het blijft hun goed recht.

Het laat ook zien dat het slim is om zo snel mogelijk gebruik te maken van acties, want je weet nooit of de stekker er uit gaat. Had ook prima gekund, volgens mij zitten alle klagers in de app-groep en wisten ze dus tijdig dat de actie er was en hebben ze hem gemist omdat ze zelf niet scherp genoeg waren. Staat tegenover dat ze dankzij de app-groep waarschijnlijk heel veel acties wel hebben meegepakt die ze anders ook gemist hadden.

Ik heb deze actie overigens ook gemist door de combinatie vakantie en niet verwachten dat hij voortijdig gestopt zou worden. Jammer, maar het is part of the game.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Op 17-1-2023 om 20:08 zei LuukFOD:

Ik zat vandaag te vergaderen met een paar lieftallige collegas die ook wat in het gokwereldje zitten 

En het Betnation verhaal kwam ook ter sprake. Toen realiseerde ik me hoe gelukkig jullie in NL eigenlijk mogen zijn.

Freespins met geen wagering,bonussen met 1x wagering (okay soms gecanceld) maar ook soms maar 5x.

Ik ben afhankelijk van mga casinos. 30x + wagering. Max inzet tijdens wageren. Bij no deposit bonussen bijna altijd max uitbetaling. 

Neemt niet weg dat deze Betnation actie niet ideaal is. Maar count your blessings lieve mensen!!

Klinkt als de term 'Dutch Comfort'. Je kunt Nederlandse online casino's niet vergelijken met buitenlandse online casino's omdat je alles objectief moet blijven bekijken. 

Ja, de bonusvoorwaarden zijn ergens anders minder goed dan hier. Ja, het gras is minder groen aan de overkant. Dit betekent niet dat we ons nu 'gelukkig' moeten prijzen ofwel? Niet dat ik zelf ook maar ooit bonussen heb geclaimd, maar laten we het objectief bekijken en geen andere 'gerelateerde' onderwerpen erbij halen om je punt duidelijk te maken.

Nee, we hoeven niet gelukkig te zijn. Nee, het kan nog altijd beter. Maar goed, we moeten van jou horen dat het altijd slechter kan en we moeten ons realiseren hoe 'gelukkig' we zijn. Hebben we in Nederland dan een verkeerde perceptie van de realiteit? Mogen we ons niet rot voelen omdat het ergens anders slechter is?

Bijvoorbeeld, na een auto-ongeluk, voel je misschien 'Dutch Comfort' dat je er levend vanaf bent gekomen, ook al is jouw auto total loss. Het had erger kunnen zijn! Je had in het ziekenhuis kunnen zijn. Dus je voelt je getroost door het feit dat het allemaal niet zo erg is.

Zijn er überhaupt (tegenwoordig) online casino's waar je gelukkig van wordt met betrekking tot bonussen? Als je speelt voor de bonussen en de 'winst' dan kan ik me voorstellen dat je vaak tegen de lamp loopt doordat het online casino natuurlijk nog altijd winst maakt op de lange termijn tenzij je een expert bent in het claimen van bonussen. 

 

 

Edited by Nederlandseonlinecasino (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 uur geleden zei Nederlandseonlinecasino:

Klinkt als de term 'Dutch Comfort'. Je kunt Nederlandse online casino's niet vergelijken met buitenlandse online casino's omdat je alles objectief moet blijven bekijken. 

Ja, de bonusvoorwaarden zijn ergens anders minder goed dan hier. Ja, het gras is minder groen aan de overkant. Dit betekent niet dat we ons nu 'gelukkig' moeten prijzen ofwel? Niet dat ik zelf ook maar ooit bonussen heb geclaimd, maar laten we het objectief bekijken en geen andere 'gerelateerde' onderwerpen erbij halen om je punt duidelijk te maken.

Nee, we hoeven niet gelukkig te zijn. Nee, het kan nog altijd beter. Maar goed, we moeten van jou horen dat het altijd slechter kan en we moeten ons realiseren hoe 'gelukkig' we zijn. Hebben we in Nederland dan een verkeerde perceptie van de realiteit? Mogen we ons niet rot voelen omdat het ergens anders slechter is?

Bijvoorbeeld, na een auto-ongeluk, voel je misschien 'Dutch Comfort' dat je er levend vanaf bent gekomen, ook al is jouw auto total loss. Het had erger kunnen zijn! Je had in het ziekenhuis kunnen zijn. Dus je voelt je getroost door het feit dat het allemaal niet zo erg is.

Zijn er überhaupt (tegenwoordig) online casino's waar je gelukkig van wordt met betrekking tot bonussen? Als je speelt voor de bonussen en de 'winst' dan kan ik me voorstellen dat je vaak tegen de lamp loopt doordat het online casino natuurlijk nog altijd winst maakt op de lange termijn tenzij je een expert bent in het claimen van bonussen. 

 

 

Mooi gesproken!! Pak ze maar aan die mensen die wat vinden!!

Link to comment
Share on other sites

Betnation is zo sportief geweest om de actie te heractiveren voor de spelers die eerder niet hebben kunnen claimen.

Of dit topic hier een bijdrage aan heeft geleverd weet ik niet, maar als @luckyladycontact heeft gezocht n.a.v. deze post wellicht wel. In dat geval zijn we allemaal de winnaar, en handelt Betnation hier netjes.

Om die reden zal ik morgen (het is nu laat) e.e.a. in de openingspost herstellen, zodat dit voor iedereen helder is dat Betnation dit goed heeft opgelost. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

En door....! Het goede nieuws kwam voorbij in de Casino-Killers whatsapp-groep: de actie is weer terug!

Oftewel, @Betnation: jullie hebben een goede keuze gemaakt! 

En, als ik de nadere toelichting van ze lees dan is mijn tip(je) voor een volgende keer: iets meer duidelijkheid in de reactie van support zou een hoop negatieve beeldvorming kunnen voorkomen. Het lijkt er nu (sterk) op dat een technische reden ten grondslag heeft gelegen aan het verwijderen van de promotie (en het disablen van snelle uitbetaling). De link tussen die twee kan een speler niet direct leggen en derhalve is m.i. de aanname gedaan dat "de keutel ingetrokken was omdat de actie waarschijnlijk teveel geld zou kosten" ... Dat lijkt nu anders te zijn.

Mijn persoonlijke inschatting: waarschijnlijk kon er worden uitgecasht terwijl niet aan (de gewenste, al dan niet gedeeltelijk of in zijn geheel) aan de vereisten was voldaan (?) Anyway, storting gedaan en €100 bonus ontvangen. Wish me good luck (all) ! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik zie geen mogelijkheid om titel en/of openingspost te bewerken.

Dan maar even zo. De actie is hersteld. Goed gedaan Betnation. De reden die nu gecommuniceerd wordt is: "Door een technische storing die nu hersteld is, willen we de spelers alsnog gebruik laten maken van deze actie.". 

Initiele reactie die ik heb gekregen was dat de actie door hoger hand (directie) was geannuleerd. Dit staat haaks op elkaar, maar uiteindelijk is het nettoresultaat dat spelers kunnen genieten van deze mooie actie. Al met al vind ik het dus netjes opgelost door Betnation.

Ik had graag e.e.a. in de topicstarter willen nuanceren, of in ieder geval willen aangeven dat Betnation dit heeft opgelost - voor nieuwe, orienterende spelers. Wellicht heeft het topic en de reuring aan een oplossing bijgedragen, maar hoe de vork exact in de steel zit maakt ook niet uit. Vertrouwen vertrekt te paard en komt te voet, maar Betnation heeft hier flinke stappen gezet. Dank daarvoor!

 

PS: @Moderator: Misschien even [OPGELOST] in blokhaken achter titel plaatsen, dat zou mijn voorkeur hebben. 

Edited by mmaniac111 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • LuukFOD changed the title to Dramatische ervaring bij Betnation [OPGELOST]

Een weekje druk geweest met andere dingen, krijg ook geen meldingen meer als ik getagd word. Ik negeer jullie niet maar heb het dus gewoon niet gezien...

Anyways, Betnation is opnieuw met de actie gekomen, zonder aanpassingen. Ik heb geen contact gehad, volgens mij @TheGreatOne wel. Ik blijf bij het standpunt dat iedereen die eerder kon profiteren geluk had, en iedereen die net als ik niet op tijd was, gewoon pech. En dat de communicatie vanuit de aanbieder geen schoonheidsprijs verdient. Daar ga ik in het algemeen nog wel een blog aan wijden, als ik daar de tijd voor kan vinden!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...