Spring naar bijdragen

Megastar roulette 2023


Rach

Aanbevolen berichten

Ik ben één van diegenen die , met steun van Onetime  , hebben uitgezocht of er mogelijk afwijkingen zijn waar op ingezet kan worden.

Ook een aantal zeer ervaren spelers van de 24- observatie roulette uit de jaren '80 hebben, nu op de Megastar roulette,  geprobeerd trends en tendensen te vinden .

Ik zal je moeten teleurstellen. Het is allemaal random en je zult op iedere inzet en met ieder systeem precies 2,7 % van je ingezette geld kwijt raken.  Dat is op de zeer lange termijn , na een leven lang spelen.

roulette is een zeer grillig spel . Ook op de Megastar roulette is het mogelijk 10.000 € te winnen , of 20.000 of 50.000 € te verliezen. Dan lijkt deze roulette " gemanipuleerd " en het lijkt alsof het balletje nummers " zoekt" maar het is allemaal illusie in het hoofd van de speler.

Ik hoop dat de oude Megaster uit 2007 nog jaren blijft draaien , maar je kunt er niks mee winnen , tenzij door zuiver toeval....

bewerkt door Satellite Boy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...