Spring naar bijdragen

In afwachting..


Saskia2502

Aanbevolen berichten

Vanaf maandag ochtend half 8 heb ik bij Jacks een uitbetaling staan die in afwachting is.

Nooit problemen gehad alles geverifieerd eerdere stortingen en uitbetalingen geen enkel probleem en nu het vage antwoord dat er een probleem is met de betalings provider en mijn bank SNS die dus al zowel stortingen en uitbetalen altijd zonder probleem verwerkt heeft.

De chat 2 x verschillende heren geven alleen het vage antwoord over de betaal provider en de vraag hoe en of dit vaker gebeurd geen antwoord ook op de vraag waarom ik geen enkel bericht hierover ontvang snappen ze niet en krijg als enige antwoord als het in orde is ziet u het Nahhh sorry maar dit is voor mij ook echt reden om hierna mijn account te sluiten bij deze spelers onvriendelijke circustent.

Heeft er iemand eerder zoiets aan de hand gehad misschien?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Saskia2502 

Ik zelf heb er nog nooit problemen mee gehad. Is het een groot bedrag wat je uit wilt laten betalen? 

"de vraag hoe en of dit vaker gebeurd geen antwoord ook op de vraag waarom ik geen enkel bericht hierover ontvang" 

Of wat voor bericht zat je te wachten dan? Als de medewerkers je zeggen dat ze ervanuit gaan dat het probleem zich waarschijnlijk vanzelf oplost, dan zal ik het deze week nog even afwachten en anders maandag even bellen. 

Natuurlijk kan er wel eens een keer geld wat langer blijven zweven. Dit kan bij Jack's liggen of de bank. Gelukkig kun je altijd je transacties inzien, en laten zien. 

Hopelijk heb je het snel! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Saskia2502:

 

Vanaf maandag ochtend half 8 heb ik bij jacks een uitbetaling staan die in afwachting is.

Nooit problemen gehad alles geverifieerd eerdere stortingen en uitbetalingen geen enkel probleem en nu het vage antwoord dat er een probleem is met de betalings provider en mijn bank SNS die dus al zowel stortingen en uitbetalen altijd zonder probleem verwerkt heeft.

De chat 2 x verschillende heren geven alleen het vage antwoord over de betaal provider en de vraag hoe en of dit vaker gebeurd geen antwoord ook op de vraag waarom ik geen enkel bericht hierover ontvang snappen ze niet en krijg als enige antwoord als het in orde is ziet u het Nahhh sorry maar dit is voor mij ook echt reden om hierna mijn account te sluiten bij deze spelers onvriendelijke circustent.

Heeft er iemand eerder zoiets aan de hand gehad misschien?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Besef je dat het inderdaad bij de betaalprovider kan liggen? Soms komen er errors voor in systemen. Dat is fucked up maar het gebeurt. Vaak is het een kwestie van een paar dage wachten en dan komt het geld terug.

Overigens zou in deze situatie Jacks wel even kunnen kijken wat zij via hun kant kunnen doen om het op te lossen. Of om in ieder geval een antwoord te kunnen geven wat en wanneer het fout gegaan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey is opgelost!
Het ging niet zo zeer om de betaling die vertraging had dat kan waar technische handelingen zijn kunnen er ook storingen en problemen zijn dat is onmacht maar de antwoorden van de mensen op de chat dat is echt waar ik zo niet tegen kan..
eigenlijk typen ze veel maar eigenlijk niks en als je het niet weet wat kan kun je dat ook zeggen en geen flauwekul verhaal ophangen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Saskia2502:

Hey is opgelost!
Het ging niet zo zeer om de betaling die vertraging had dat kan waar technische handelingen zijn kunnen er ook storingen en problemen zijn dat is onmacht maar de antwoorden van de mensen op de chat dat is echt waar ik zo niet tegen kan..
eigenlijk typen ze veel maar eigenlijk niks en als je het niet weet wat kan kun je dat ook zeggen en geen flauwekul verhaal ophangen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Vaak weten ze niets, zijn meestal mensen die gewoon een soort van standaard voorgekauwd riedeltje vertellen die ze vanaf een papiertje oplezen. Ik heb zeer geregeld gehad dat ik hun moest uitleggen waar het over ging, en waar het hoogst waarschijnlijk aan ligt, omdat ze zelf werkelijk geen idee hadden. Maar dit is niet met online casino's zo hoor, ook servicedesken van bedrijven werken zo. Als melder is het wel erg irritant omdat je je totaal niet geholpen voelt.

Fijn dat het opgelost is Saskia 👍 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.