SupremacyNL Geplaatst januari 27, 2023 Rapporteren Delen Geplaatst januari 27, 2023 (bewerkt) Zowel ik als mijn vrouw heeft (continu) dezelfde slechte gebruikservaring(en) bij Bet365. Ik ben zeer benieuwd of ik/wij niet alleen staan. (1) Kan niet meer inloggen want "limiet bereikt" Uitloggen werkt niet. In de zin van: Bet365 systeem verwerkt dat niet (altijd). Ik klik altijd op "uitloggen", maar 6 van de 7 dagen per week kan ik op een gegeven moment niet meer inloggen om de status van mijn bets te bekijken, want.... Maar ik heb alleen maar 3 minuten gebruikt om een bet te plaatsen, en daarna netjes voor "uitloggen" gekozen (en die bevestiging gehad). (2) Automatisch uitgelogd na inloggen Je vult netjes de accountgegevens in. En dan komen er 1-2-3-4 nietzeggende meldingen, altijd hetzelfde... niemand heeft hier interesse in. Tot de laatste, waar je voor "sluiten" kunt kiezen. Dus daar drukken we op: pats,boem! De homepagina met de optie om opnieuw in te loggen. Hele riedeltje opnieuw: pats, boem: de inlogpagina. Zucht... Van telefoon naar PC: werkt wel. Een andere keer: op de PC lukt het niet, naar de telefoon: werkt wel. Herkenbaar? Of laat de techniek alleen "ons" in de steek? Het is zeer frustrerend omdat ik een grote bet heb geplaatst op meerdere wedstrijden. Die willen we eventueel uit-cashen. Maar ja, dat is nu onmogelijk omdat hun techniek mij in de steek laat. Zucht... januari 27, 2023 bewerkt door SupremacyNL (bekijk bewerkingshistorie) 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudi Geplaatst januari 27, 2023 Rapporteren Delen Geplaatst januari 27, 2023 Je bent niet de enige, een vriend van me waar ik soms voetbal ha kijken kan of kon ook niet goed op B365 spelen vanaf zijn laptop . Dezelfde problemen had hij als ik me goed herinner niet vanaf mobiele telefoon. NL B365 support heeft telefonisch contact met hem over de problemen gehad, maar niet meteen opgelost. Doorgezet naar Engeland. ik weet niet of dat dit nog een vervolg heeft gekregen, zal er eens naar navragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansheem Geplaatst januari 28, 2023 Rapporteren Delen Geplaatst januari 28, 2023 Ik heb in het verleden hier ook een beetje last van gehad maar de laatste tijd gaat het goed. ik doe op mijn telefoon (iPhone) altijd uitloggen en dan vervolgens de hele app “weg swipen” .. dus zodat hij vanuit de achtergrond ook niet meer actief is en helemaal is afgesloten. (Sindsdien nooit meer problemen gehad). op de pc nooit problemen gehad zolang ik geen vpn aan had. Staat die wel aan lijkt de verbinding ergens te bevriezen waardoor je of niet meer kunt laden of dus niet meer kunt uitloggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dopey Geplaatst januari 28, 2023 Rapporteren Delen Geplaatst januari 28, 2023 Ik heb dit ook al eens eerder gehad, max aantal inlogmomenten is dan bereikt waardoor je een time out krijgt van 48uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bellagiogast Geplaatst januari 28, 2023 Rapporteren Delen Geplaatst januari 28, 2023 Duidelijk een "Playtech" probleem, denk dat dit wel wordt opgelost uiteindelijk, nu het hier ook een "topic" is. Holland Casino online had in het begin ook veel opstartproblemen met hun software maar die waren bij mij opgelost in de lente van 2022.😀 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dosterik Geplaatst januari 31, 2023 Rapporteren Delen Geplaatst januari 31, 2023 Tot nu toe alleen inzetbeperkingen op Bet365.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrTTAO 1 Geplaatst april 13, 2023 Rapporteren Delen Geplaatst april 13, 2023 Ik heb ook wel een account op Bet365 maar kom er eigenlijk nooit op want netwerk is gelijk aan dat van Holland Casino met minder keus in poker en Casino volgens mij, voor sportweddenschappen log ik daar wel af en toe in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krippie Geplaatst augustus 1, 2023 Rapporteren Delen Geplaatst augustus 1, 2023 Tot op heden hier ook nog steeds hetzelfde probleem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krippie Geplaatst augustus 7, 2023 Rapporteren Delen Geplaatst augustus 7, 2023 Handmatig uitloggen lijkt het probleem te fixen inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krippie Geplaatst september 21, 2023 Rapporteren Delen Geplaatst september 21, 2023 Voor de mensen die hier nog problemen mee ervaren. Ga naar 'Mijn Account' > Voorkeuren > 'Periode dat je inactief kunt zijn' > Aanpassen naar een lagere tijdslimiet. Stond bij mij op 12 uur. Vandaar dat ik handmatig moest uitloggen, dat hoeft nu niet meer gelukkig. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.