Spring naar bijdragen

Bet365 website werkt niet. Limiet bereikt. Automatisch uitloggen e.d.


SupremacyNL

Aanbevolen berichten

Zowel ik als mijn vrouw heeft (continu) dezelfde slechte gebruikservaring(en) bij Bet365. Ik ben zeer benieuwd of ik/wij niet alleen staan.

(1)  Kan niet meer inloggen want "limiet bereikt"
Uitloggen werkt niet. In de zin van: Bet365 systeem verwerkt dat niet (altijd). Ik klik altijd op "uitloggen", maar 6 van de 7 dagen per week kan ik op een gegeven moment niet meer inloggen om de status van mijn bets te bekijken, want.... 
image.png.6b32aad60168fa1c018236eebbe5c84b.png
Maar ik heb alleen maar 3 minuten gebruikt om een bet te plaatsen, en daarna netjes voor "uitloggen" gekozen (en die bevestiging gehad).

(2) Automatisch uitgelogd na inloggen

Je vult netjes de accountgegevens in. En dan komen er 1-2-3-4 nietzeggende meldingen, altijd hetzelfde... niemand heeft hier interesse in. Tot de laatste, waar je voor "sluiten" kunt kiezen. Dus daar drukken we op: pats,boem! De homepagina met de optie om opnieuw in te loggen. Hele riedeltje opnieuw: pats, boem: de inlogpagina. Zucht...

Van telefoon naar PC: werkt wel. Een andere keer: op de PC lukt het niet, naar de telefoon: werkt wel.

 

Herkenbaar? Of laat de techniek alleen "ons" in de steek?

Het is zeer frustrerend omdat ik een grote bet heb geplaatst op meerdere wedstrijden. Die willen we eventueel uit-cashen. Maar ja, dat is nu onmogelijk omdat hun techniek mij in de steek laat. Zucht...

bewerkt door SupremacyNL (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent niet de enige, een vriend van me waar ik soms voetbal ha kijken kan of kon ook niet goed op B365 spelen vanaf zijn laptop .

Dezelfde problemen had hij als ik me goed herinner niet vanaf mobiele telefoon.

NL B365 support heeft telefonisch contact met hem over de problemen gehad, maar niet meteen opgelost. Doorgezet  naar Engeland.

ik weet niet of dat dit nog een vervolg heeft gekregen, zal er eens naar navragen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in het verleden hier ook een beetje last van gehad maar de laatste tijd gaat het goed.

ik doe op mijn telefoon (iPhone) altijd uitloggen en dan vervolgens de hele app “weg swipen” .. dus zodat hij vanuit de achtergrond ook niet meer actief is en helemaal is afgesloten. (Sindsdien nooit meer problemen gehad). 

op de pc nooit problemen gehad zolang ik geen vpn aan had. Staat die wel aan lijkt de verbinding ergens te bevriezen waardoor je of niet meer kunt laden of dus niet meer kunt uitloggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...