Spring naar bijdragen

Grootste overlay in pokertoernooi ooit! $10.000.000,00 prijzengeld 1M overlay en Onetime en GGPoker delen uit


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Okay we hebben winnaars:

Onderstaande 5 spelers hebben de last longer gewonnen en zullen een ticket twv $150 in hun account krijgen voor de Masters 10m gar.

  1. @CeTheBeast
  2. @Dutch-Koala
  3. @Hielke
  4. @StrongRight
  5. @Robin_Foot

En dan hebben we de winnaar van de Bad Beat AZEN gekraakt in your face jackpot!

@Hansheem verdient ook een $150 ticket!!

 

Graag allemaal even je ggpoker nickame en email naar mij sturren via PM en dan zul je voor het toernooi begint je ticket ontvangen!!! Gefeliciteerd allemaal!

En iedereen die niet gewonnen heeft hou de topics in de gaten. Woensdag een herkansing!!

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Seabert:

Goed om te zien dat de echte Onetimers die al lang lid zijn en veel posts hebben de tickets winnen🤔😎 Gefeliciteerd aan alle winnaars! Doe iets goeds met die tickets en zorg dat je blijft posten op dit mooie forum❤️

Thanks ik voel me een echte one timer hoor... Ooit moet je nieuw wezen ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Remco86:

Welk toernooi is het komende woensdag?

Woensdag 8 februari '23  19:00 Daily BIg $2,00. $1.50K GTD

 

Schrijf je vast in dan doe je lekker mee en vergeet vooral niet je spelers naam te vermelden (ik open nieuw forum draadje voor dit toernooi op ggpoker aankomende woensdag) weer 5 long laster bets!

 

Kan je het toernooi niet vinden, zoek dan even op de speler: onetimeNL en kom je in dat toernooi terecht en schrijf je in voor 2$ en dan meteen je spelers naam op het forum rossen zodat je meedoet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
3 hours ago, LuukFOD said:

Vandaag is de lijst met met namen naar ggpoker gestuurd. Ze hebben beloofd dat de tickets er binnen 48 uur zijn. Heb je vrijdagavond je ticket niet binnen PM me dan. Dan ga ik in de GG Stalk Modus!!

Hoe laat heb je gestuurd als ik vragen mag? Ik had namelijk al voor twaalven vandaag een ticket in mijn account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...