Spring naar bijdragen

Wij hebben een odd gekocht en zijn beland in een echte soap...


Yahitchu

Aanbevolen berichten

Part 7

Screenshot_22.png.d4069345aaba9e84c057b7a6961ed835.png

Zo, 5 euro's op de rekening.

Die kan Evert niet meer afpakken! Dat is wel:

' 83 centPer persoon

Oke, het zijn niet de beloofde honderden euro's, maar we komen ergens... Maar helaas komt dat ergens niet in de buurt van Evert. Een week gaat voorbij zonder enig antwoord.

Screenshot_23.png.09b3ac73ea822df1e10aae583bf50145.png

Jullie raden het al, onze grote vriend heeft waarschijnlijk 12,50 in zijn zak zitten en trakteert zijn mattieslosers op een lekkere cheeseburger bij McDonalds. En wij zijn 'zogenaamd' blij met die 5 euro. Daar gaan we even weer gewoon netjes 17,50 van maken!

We hebben weer een

Fantastische
PRACHTIGE
Odd gemaakt!

Odd.png.4a97c438e644fb6489f268fb0c2bf0ba.png

EN GEWONNEN!

ZO! Nu hebben we tenminste onze inleg van de 'scam' terug,

Aangezien we al een week verder zijn, was de koek voor ons echt op en hebben we even stoer gedaan tegen Evert. Ik zal het bericht maar even niet posten want heftig, maar hier de familie versie ervan:
 

Citaat

Hi Thomas, we hebben je iBan, naam, adres (beetje bluffen hé), en al je gegevens via je bankrekeningen kunnen achterhalen, als je ons nu niet terugbetaald dan boem biem bam en weet je eigenlijk wel wie wij zijn!! Je hebt het wel tegen een club miljonairs die bestaat uit een docent, goochelaar, en andere meesterlijke beroepen. Pak aan boef die je bent.

'POEF'

Evert direct online, he's triggered. We got him.

En dit is zijn antwoord:
Screenshot_24.png.d9404291cc0c6c9bfdb66f4829b18de2.png

.....

Screenshot_25.png.17ecc26696900bdb0e875c36491ecbf5.png

Screenshot_26.png.5e6cc971cc3ecb68fec4943003f357e5.png

Evert gooit de handdoek in de ring,

het is over en uit.

En daar is het! Het geld staat weer op de rekening..
De 17,50 + 12,50 terug van Evert maakt nu 35 euro.

En daar gaan we natuurlijk nog een mooie odd voor zoeken om weer te verdubbelen! Maar wat een avontuur was dit... Wat begon bij een easy odd resulteerde in een verhaal met gebroken en verwisselde telefoons, verbindingsproblemen, gestolen ID's, mislukte weddenschappen, veel gelach, toffe momenten, en een mooi topic!

Wel laat Evert ons veel vragen achter. Wat waren de intenties? Waarom geeft hij geld terug? Was het allemaal wél waar..? Wij zullen er nooit achter komen. Sinds het laatste bericht hebben we niets meer vernomen van Evert.

.

Evert, bedankt.

Maar volgende keer gewoon niet meer scammen, ok?

Screenshot_27.png.355b24b81e5f1b4c4c5fe4746fbf6b8d.png

 

 

Ik wil jullie enorm bedanken voor al het geduld met de updates, en hoop dat jullie net als ons ook hebben kunnen lachen om te gebeurtenissen van Evert. Helaas geen miljoenen op de rekening, maar stiekem zijn avonturen als deze ook gewoon een echte ' Onetime '.

  • Like 9
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit verhaal heeft mij geïnspireerd en de stoute schoenen aangetrokken en aangeslagen op een vrouwelijk contact via Telegram. (Het ruikt naar een scam is een scam maar zijn nog niet bij de scam) stuurt leuke foto's , toont interesse etc. Binnenkort mijn eigen forumdraadje, How to Fuck The Great One 🙂

 

Bij 10 hartjes zal ik het eerste forum draadje gaan opstarten.

  • Like 16
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei TheGreatOne:

Dit verhaal heeft mij geïnspireerd en de stoute schoenen aangetrokken en aangeslagen op een vrouwelijk contact via Telegram. (Het ruikt naar een scam is een scam maar zijn nog niet bij de scam) stuurt leuke foto's , toont interesse etc. Binnenkort mijn eigen forumdraadje, How to Fuck The Great One 🙂

 

Bij 10 hartjes zal ik het eerste forum draadje gaan opstarten.

Beetje jammer dat ik maar 1 hartje kan geven, anders zat je direct al aan de 10, want ben nu al nieuwsgierig naar waar het toe leid 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...