Spring naar bijdragen

Problemen met Fairplay


TjeDo3

Aanbevolen berichten

Hi!

Ik ben erg benieuwd wat men hier op dit forum vindt van de problemen die ik heb mey fairplay, vandaar mijn post.

Met regelmaat gebruik gemaakt bij fairplay in het weekend van hun 50% stortingsbonus à 25x rondspelen. Mooie deal. 

Zo ook afgelopen weekend. Na het een en ander rondspelen en een bonushunt met profit te hebben afgerond, de wager gechecked; af! 

€675,00 uitgecashed en nog met een kleiner bedrag doorgespeeld.

Na het weekend, tot mijn grote verbazing, zie ik echter maar €400,00 teruggestort(mijn storting). Verder geen communicatie van hun kant waarin zij mij laten weten hoe of wat en waarom.

Direct geprobeerd bij hen in te loggen om contact te krijgen met de chat, maar ineens is mijn account gesloten. 

Alsnog, zonder in te loggen, de chat in gegaan, waar ze mij niet willen/kunnen vertellen waarom dit is.

Even later krijg ik een mail, dat ik niet heb voldaan aan de bonusvoorwaarden en dat ze daarom mij niet uitbetalen en mijn account voorgoed hebben gesloten.

Meerdere malen om opheldering gevraagd, maar het enige antwoord dat ik krijg is dat de 'desbetreffende afdeling' dit gedaan heeft en zij mij geen opheldering willen geven.

Zelf ben ik me van geen kwaad bewust geweest op het moment van uitbetalen.

Ik heb een melding hiervan gemaakt bij de KSA en dit ook aan fairplay laten weten, maar dat boeit ze niet. Op de website van de KSA staat eigenlijk verder ook dat zij geen individuen helpen met hun zaken, alleen ter preventie zaken opnemen. Van hen hoef ik dus ook geen directe hulp te verwachten.
 
Denken jullie dat ik op een of andere manier toch gewoon netjes mijn gehele uitbetaling kan krijgen/mijn account gewoon weer geopend kan krijgen?
 
Graag advies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierin wordt de bonushunt bedoeld? Vrij achterlijk als je het mij vraagt. Ik creeer daardoor toch niet ineens een hogere kans voor mezelf om te winnen?

Daarnaast is het in een dergelijk geval toch geen moeite lijkt me te communiceren naar je speler(lees; klant) toe?

Als ze gewoon de uitbetaling hadden geannuleerd en mij hadden geinformeerd, in plaats van klakkeloos mijn account te sluiten en geen antwoord op vragen te willen geven..

Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theoretisch kun je de bonussen sparen in de hunt. De bonus leeg spelen of cancellen en dan de bonussen spelen? Weet niet zeker of dit zo werkt maar dan kan het zo zijn dat ze dat als abuse zien.

Als de bonussen die je spaart als bonusgeld worden uitbetaald of niet omdat je bonusgeld op is zie ik geen reden waarom ze deze reden hebben. Hopelijk kun je wat meer duidelijkheid krijgen. Volgens mij kun je ook een officiele klacht indienen bij FPO. Die moeten daar dan op reageren dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei TjeDo3:

Hierin wordt de bonushunt bedoeld? Vrij achterlijk als je het mij vraagt. Ik creeer daardoor toch niet ineens een hogere kans voor mezelf om te winnen?

Daarnaast is het in een dergelijk geval toch geen moeite lijkt me te communiceren naar je speler(lees; klant) toe?

Als ze gewoon de uitbetaling hadden geannuleerd en mij hadden geinformeerd, in plaats van klakkeloos mijn account te sluiten en geen antwoord op vragen te willen geven..

Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk
 

Logisch dat puntje 17 wat Rudi post.

Ze hebben netje je 400 inleg terug gestort in ieder geval.

Het enige wat je ze kan verwijten dat ze niet duidelijk de reden hebben aangegeven, en daarbij puntje 17 van Rudi er bij hadden genomen, had een hoop communicatie en wellicht ook frustratie gescheeld.

Verder had ik dit als waarschuwing gegeven het niet meer te doen ipv je direct uit te sluiten. En je misschien voor 2 maanden te weren van promoties.
 

bewerkt door PolkeNL (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik daadwerkelijk niet heb voldaan aan bepaalde voorwaarden begrijp ik dat een bonus wordt geannuleerd of iets dergelijks, maar communicatie lijkt me geen overbodige luxe. Inderdaad een waarschuwing lijkt mij normaal.

Ik doe vaker bonushunts, op verschillende sites en ik denk ook eerlijk gezegd weleens eerder op FPO met dezelfde bonus. Nooit eerder problemen gehad.

Eerlijk gezegd lees ik(en ik gok de meesten) niet álle voorwaarden grondig door, maar check de rondspeelvoorwaarden en hoeveel elk spel telt voor de wager.

Klacht al ingediend en meermaals gevraagd om contact met de 'desbetreffende afdeling' maar wordt constant afgewimpeld met het feit dat ze mij geen uitleg zijn verschuldigd.

Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, TjeDo3 said:

Hi!

Ik ben erg benieuwd wat men hier op dit forum vindt van de problemen die ik heb mey fairplay, vandaar mijn post.

Met regelmaat gebruik gemaakt bij fairplay in het weekend van hun 50% stortingsbonus à 25x rondspelen. Mooie deal. 

Zo ook afgelopen weekend. Na het een en ander rondspelen en een bonushunt met profit te hebben afgerond, de wager gechecked; af! 

€675,00 uitgecashed en nog met een kleiner bedrag doorgespeeld.

Na het weekend, tot mijn grote verbazing, zie ik echter maar €400,00 teruggestort(mijn storting). Verder geen communicatie van hun kant waarin zij mij laten weten hoe of wat en waarom.

Direct geprobeerd bij hen in te loggen om contact te krijgen met de chat, maar ineens is mijn account gesloten. 

Alsnog, zonder in te loggen, de chat in gegaan, waar ze mij niet willen/kunnen vertellen waarom dit is.

Even later krijg ik een mail, dat ik niet heb voldaan aan de bonusvoorwaarden en dat ze daarom mij niet uitbetalen en mijn account voorgoed hebben gesloten.

Meerdere malen om opheldering gevraagd, maar het enige antwoord dat ik krijg is dat de 'desbetreffende afdeling' dit gedaan heeft en zij mij geen opheldering willen geven.

Zelf ben ik me van geen kwaad bewust geweest op het moment van uitbetalen.

Ik heb een melding hiervan gemaakt bij de KSA en dit ook aan fairplay laten weten, maar dat boeit ze niet. Op de website van de KSA staat eigenlijk verder ook dat zij geen individuen helpen met hun zaken, alleen ter preventie zaken opnemen. Van hen hoef ik dus ook geen directe hulp te verwachten.
 
Denken jullie dat ik op een of andere manier toch gewoon netjes mijn gehele uitbetaling kan krijgen/mijn account gewoon weer geopend kan krijgen?
 
Graag advies! emoji4.png
 

Ik heb exact hetzelfde met fairplay meegemaakt. Had je de hele bonus vrijgespeeld? Of heb je eerst bonussen gespaard en de bonus laten forfeiten?

Dit laatste was bij mij het geval en toen hebben ze zonder pardon mijn account voor altijd gesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb exact hetzelfde met fairplay meegemaakt. Had je de hele bonus vrijgespeeld? Of heb je eerst bonussen gespaard en de bonus laten forfeiten?
Dit laatste was bij mij het geval en toen hebben ze zonder pardon mijn account voor altijd gesloten.


Uiteindelijk zal inderdaad het laatste het geval zijn geweest. Onbewust overigens, was gewoon in de veronderstelling dat ik mijn wager klaar had.

Dit lijkt me overigens eerder een systeemfout bij henzelf, dat die bonus automatisch dan gecancelled wordt. Wellicht moeten ze eerst eens de hand in eigen boezem steken ipv de speler te blamen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...