Spring naar bijdragen

GGPoker Masters $150,- giga 10M$ Overlay Edition Pool


PolkeNL

Aanbevolen berichten

Beste OneTimers,

Dankzij de geweldige give-a-way promotie van OneTime (waar je toch nog wel even je best voor heb moeten doen), ben ik 1 van de gelukkigen die een $150,- heeft weten te bemachtigen.

Door deze actie maken een aantal OneTimers de kans om miljonair te worden. Het lijkt mij geweldig om als dank voor deze kans een pool te maken met de andere gelukkigen om 25% aandeel in een pool te zetten, om de winsten daarvan met elkaar te delen. Op deze manier maken we nog meer kans om er een leuk centje aan over te houden.

OneTimers die geen ticket hebben gewonnen bij deze promotie, maar wel dat toernooi willen gaan spelen, kunnen uiteraard aanhaken om er ook deel van uit te maken. Het nadeel voor jullie is dat je de $150,- ticket uit eigen zak moet betalen, maar zal de pret niet drukken om deel te nemen aan deze pool natuurlijk.

Iedereen kan zich dus aanmelden die het toernooi daadwerkelijk gaat spelen.
Screenshot van inschrijving (plus uiteindelijke toernooiaanvang) is bevestiging van mee doen, waarvan de bevestiging tijdens de start en/of evt late inschrijving achter de naam zal komen te staan.
Gezien vele hun ticket nog gaan ontvangen, zullen deze pas later een screenshot kunnen aanleveren.
 

Deelnemers:

  1. PolkeNL
  2. OnetimeNL
  3. RoverTime14
  4. Onetimesmartace
  5. Driekwart
  6. Hoe_dan
  7. Spruitjes_bah

 

GGMasters.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit een prachtig initiatief. We hebben de laatste week veel energie gestoken in iets moois te organiseren voor onze community.

Dat er dan vanuit de community weer zoiets komt ontroerd me bijna!

@TheGreatOneals een Onetimer wint gaan we de 28e op bezoek voor een interview ipv naar kantoor😁

 

Verheug me nu al op de dag 2 stream van Armenius waar die hopelijk zelf speelt maar anders de overgebleven Onetimers volgt!!

Ik zal dan lekker railen vanuit mijn hotelkamertje!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Spruitjes_Bah:

Mooi initiatief - voor mij is het ook een freeroll (winnaar van de hoge hoed)

Op GG - Spruitjes_Bah 

Misschien ook leuk om dan bij te houden wie wanneer speelt.

Thanks voor je aanmelding ook @Spruitjes_Bah
Gaan zeker alles in kaart brengen nog. 
Ik zelf zal hem in het 2e weekend spelen, ben daarna hele week vrij, dus laat m'n run maar heel diep gaan 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoe zit dan met multi bullets (meerdere inschrijvingen)

Word het dan share vermindering?  2 de bullet word dan nog 12.5 procent etc. 
 

persoonlijk vind ik 25 procent best wel veel. Ben er zelf nog niet overuit. 
 

Denk zo iets beter uitpakt bij een bepaald bedrag. Anders later voor eventueele allemaal min cashs tikkie’s te sturen. 

Lijsje ook hun gg poker naam erbij zetten dat je sharscope kan checken bijvoorbeeld? (Op die site kan stats zien of het wel redelijke speler is)

Ik denk even hard op. Dit is zeker instrestand!

 

bewerkt door Dutch-Koala (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dutch-Koala:

Maar hoe zit dan met multi bullets (meerdere inschrijvingen)

Word het dan share vermindering?  2 de bullet word dan nog 12.5 procent etc. 
 

persoonlijk vind ik 25 procent best wel veel. Ben er zelf nog niet overuit. 
 

Denk zo iets beter uitpakt bij een bepaald bedrag. Anders later voor eventueele allemaal min cashs tikkie’s te sturen. 

Lijsje ook hun gg poker naam erbij zetten dat je sharscope kan checken bijvoorbeeld? (Op die site kan stats zien of het wel redelijke speler is)

Ik denk even hard op. Dit is zeker instrestand!

 

Vanaf een bepaald bedrag sharen is natuurlijk niet helemaal fair.

Stel jij wint 10k en ik haal dag 2 met 3 bb en ben er na 1 hand uit. Was rond de 150-200 dollar. 

Dan mag ik en dat hele bedrag houden + 25% van jou.

Het idee is gewoon top. Als iemand big shipped kan t even slikken zijn. Maar heb je wel veel nieuwe vrienden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoe zit dan met multi bullets (meerdere inschrijvingen)
Word het dan share vermindering?  2 de bullet word dan nog 12.5 procent etc. 
 
persoonlijk vind ik 25 procent best wel veel. Ben er zelf nog niet overuit. 
 
Denk zo iets beter uitpakt bij een bepaald bedrag. Anders later voor eventueele allemaal min cashs tikkie’s te sturen. 

Lijsje ook hun gg poker naam erbij zetten dat je sharscope kan checken bijvoorbeeld? (Op die site kan stats zien of het wel redelijke speler is)
Ik denk even hard op. Dit is zeker instrestand!
 
Het is toch een Freezout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 hours ago, Dutch-Koala said:

Maar hoe zit dan met multi bullets (meerdere inschrijvingen)

Word het dan share vermindering?  2 de bullet word dan nog 12.5 procent etc. 
 

persoonlijk vind ik 25 procent best wel veel. Ben er zelf nog niet overuit. 
 

Denk zo iets beter uitpakt bij een bepaald bedrag. Anders later voor eventueele allemaal min cashs tikkie’s te sturen. 

Lijsje ook hun gg poker naam erbij zetten dat je sharscope kan checken bijvoorbeeld? (Op die site kan stats zien of het wel redelijke speler is)

Ik denk even hard op. Dit is zeker instrestand!

 

Het is juist zo hoog omdat je ticket gratis of iig zo goed als gratis is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf een bepaald bedrag sharen is natuurlijk niet helemaal fair.
Stel jij wint 10k en ik haal dag 2 met 3 bb en ben er na 1 hand uit. Was rond de 150-200 dollar. 
Dan mag ik en dat hele bedrag houden + 25% van jou.
Het idee is gewoon top. Als iemand big shipped kan t even slikken zijn. Maar heb je wel veel nieuwe vrienden!!

Fair point luuk!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Remco86:

Zojuist ook een ticket gewonnen via een $ 10 hyper sat. Ik denk er nog even over na of ik aansluit bij de poule. Maar 25% is me hoe dan ook teveel.

Dan hoef je er toch niet over na te denken want je besluit staat al vast.

bewerkt door Hotrunner (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn wat vragen omtrent dit topic.

Betreft bullets (oftewel spelen op meerdere startdagen), lijkt mij dat gewoon je eerste bullet geldt, gezien je dan nog niet weet of je wel een tweede gaat spelen. Dus de dag die jij straks aangeeft telt mee voor deze Pool.

Ik ben geen ervaren man in het regelen van zoiets als dit, maar gezien de give-a-way tickets een te leuk idee om het aan ons voorbij te laten gaan.
Van al het prijzengeld dat gewonnen gaat worden wordt er 25% afgehaald om in de pool te stoppen. Dus stel er wordt 10k in totaal gewonnen, komt er 2500 in de pot, delen door bijv. 10 personen, is 250,- de man. Althans, dat is een beetje het idee wat ik had.

Mocht er andere ideeën zijn of methodes die normaal gedaan worden, laat ik me graag informeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee, mocht ik een ticket winnen/inschrijven en spelen doe ik ook mee.

Je kan er eventueel nog voor kiezen om buy-in back te doen en dan 25% af te dragen. Stel ik koop me direct in, dan zou ik bij een mincash alsnog minder overhouden.

Maar aan de andere kant; op dag 2 ben je al in het geld en volgens mij is dat altijd al ruim een paar keer je buy-in bij dit soort toernooien.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn wat vragen omtrent dit topic.
Betreft bullets (oftewel spelen op meerdere startdagen), lijkt mij dat gewoon je eerste bullet geldt, gezien je dan nog niet weet of je wel een tweede gaat spelen. Dus de dag die jij straks aangeeft telt mee voor deze Pool.
Ik ben geen ervaren man in het regelen van zoiets als dit, maar gezien de give-a-way tickets een te leuk idee om het aan ons voorbij te laten gaan.
Van al het prijzengeld dat gewonnen gaat worden wordt er 25% afgehaald om in de pool te stoppen. Dus stel er wordt 10k in totaal gewonnen, komt er 2500 in de pot, delen door bijv. 10 personen, is 250,- de man. Althans, dat is een beetje het idee wat ik had.
Mocht er andere ideeën zijn of methodes die normaal gedaan worden, laat ik me graag informeren.

Thanks voor de uitleg!
Ik kom er nog op terug!

Als meer mensen rentry willen dan share verminderiny per bullet. Gaat dan elke keer door de helft die share deling.
Maar zo te horen zal ik enige zijn die eventueel meerdere pogingen doet. Dan snij ik mezelf alleen maar in me vingers haha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...