Spring naar bijdragen

voetbaltips


Haze

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Lugano - FC Basel : 2 FC Basel Aalborg - Aarhus : 1 Aalborg Benfica - Bayern : 2 Bayern Crystal - Everton : 1x Crystal West Ham - Man U: 1x West Ham • Onderbouwing: Basel laatste 5 wedstr. 1v-1d-3w laatste 5 uitwedstr. 2v-1d-2w !!! Verloren wedstr zijn Europees !!! West Ham laatste 5 wedstr. 0v-4d-1w laatste 5 thuiswedstr. 0v-2d-3w Aalborg laatste 5 wedstr. 1v-1d-3w

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tip --> Djibril Sidibe van Lille scoorde vorige week al. Is een aanvallende verdediger. Dit weekend spelen ze tegen een laagvlieger. Hij heeft een odd van 21 to score, wat wel een mooie odd is voor een funbet. 

Hetzelfde vind ik voor to score bets op Kashia (9,50) en Zeneli (al twee keer op rij gescoord, nu quote van 3,85) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haze zei:

@JackPot . Hoe word je een OneTime professionele gokker, want heb een beetje gekeken bij jullie forum, maar vind dat jullie best wel veel fout hebben, voor professionele gokkers, en jullie nemen te vaak lage quiteringen, zo speel ik niet altijd.

Professioneel met een knipoogje zal Jackpot bedoelen. Stappenplan hebben we vooralsnog de eerste fase met 300% winst afgesloten, dus zoveel fout zullen het niet zijn geweest ;)

Ik zal jouw tips ook in de gaten houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Last minute! Om 01:45 (17-04)

Argentina 1e divisie

Racing Club - Argentinos Jrs

Racing club @ 1.85

Racing club scoort de meeste goals in de hele divisie, namelijk 22 over tien wedstrijden momenteel, en Argentinos Jrs hebben in tien wedstrijden nog maar 5 goals gescoord, ook hebben ze in die tien wedstrijden maar liefst al 21 goals tegen gekregen!

De quote lijkt dan ook wat hoog, dat deze zo hoog is komt wellicht omdat onze pick ook redelijk wat goals tegen krijgt, namelijk 22 stuks al, echter, tegen een tegenstander als Argentinos Jrs maak ik me geen zorgen, wellicht prikken ze er 1 in, maar ik verwacht minimaal 2 goals van onze pick.

Verder wonnen de Argentinos Jrs maar 1 van hun laatste 10 uitwedstrijden, Racing Club won 6 van zijn laatste 10 thuiswedstrijden.

Optioneel: over 2.5 goals @ 1.95

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen, een bet die ik zelf ook wel leuk vind is wedden op degene die de meeste assists geeft in de eredivisie. 

Dit is de huidige tussenstand:

1             E.

Duplan ADO Den Haag 10     (1,85 euro)      

2             H.

Ziyech FC Twente 10         (3 euro)  

3             A.

Guardado PSV 9            (12 euro)

4             R.

Karsdorp Feyenoord 9        (7 euro)     

5             J.

Locadia PSV 9            (7 euro)

6             L.

Veldwijk PEC Zwolle 9          (7 euro)   

7             N.

Gudelj Ajax 8            (101 euro)

8             D.

Klaassen Ajax 8            (101 euro)

9             S.

Larsson SC Heerenveen 8 (101 euro)

Nu fluctueert dit enorm. Ik had vanochtend Karsdorp 14,90 euro geplaatst met quotering 101. Klaassen stond op 51 en is nu weer naar 101 euro. Daar heb ik vorige week een freebet op geplaatst van 25 euro. Wat het extra interessant maakt is dat als ze gedeelde eerste worden je nog de helft van de quotering krijgt. Ziyech is geschorst komende wedstrijd, en moet ook nog tegen Ajax. Duplan zit bij Ado, dus daar hoop je van dat ze maar weinig doelpunten maken. 

Funbetjes op Klaassen, Larsson, Gudelj zijn daarom interessant voor de gokkers onder ons. Je moet er een beetje geluk mee hebben, maar de bal is rond en af en toe kun je leuke bedragen winnen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar voor vanavond -->

Ronaldo is niet helemaal fit, zat ook afgelopen weekend niet bij de selectie. Vraag is of hij de hele wedstrijd gaat spelen. player to play the whole match: NO, Christiano Ronaldo @6 (Unibet, 888SPORT)

Aguero staat op 2,20 , die speelde de laatste 3 van de 4 CL wedstrijden ook niet uit, die heb ik high stake gepakt. 

Verder Kompany to get a card @ 3,75. Komt terug van een blessure en pakt regelmatig een kaart. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.