Spring naar bijdragen

voetbaltips


Haze

Aanbevolen berichten

Voor morgen (10-8) (17:30)

Inter Turku - PK-35 Vantaa

De odds voor BTTS zijn hier veel te hoog gezien de statistiek en dus een must bet. De odds zijn 2.40 en zou ongeveer rond de 1.90 moeten liggen. De thuisploeg heeft de afgelopen 10 thuiswedstrijden 8 keer gescoord en er 13 tegen gekregen, de uitploeg heeft er de afgelopen 10 uitwedstrijden 12 gemaakt en 19 tegen gekregen, deze stats zijn het ideale recept voor een BTTS. 

 

BTTS YES @2.40

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-8-2016 om 14:41 zei wauzzzzz:

Voor morgen (10-8) (17:30)

Inter Turku - PK-35 Vantaa

De odds voor BTTS zijn hier veel te hoog gezien de statistiek en dus een must bet. De odds zijn 2.40 en zou ongeveer rond de 1.90 moeten liggen. De thuisploeg heeft de afgelopen 10 thuiswedstrijden 8 keer gescoord en er 13 tegen gekregen, de uitploeg heeft er de afgelopen 10 uitwedstrijden 12 gemaakt en 19 tegen gekregen, deze stats zijn het ideale recept voor een BTTS. 

 

BTTS YES @2.40

Result: 2-2 (won)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

26-8 (20:00)

 

 

Jong PSV - Jong Utrecht

 

Over 2.5 hometeamgoals @2.45

 

 

Dit is ook een mooie, Jong Utrecht kent een zeer slechte start in het huidige seizoen, en ik heb niet idee dat dit veel beter gaat worden op termijn, ze zijn nu al favoriet als degradatiekandidaat. Jong PSV is in uitstekende vorm, helemaal thuis, en Jong Utrecht doet het slecht, heel slecht, de matchodds, 1.62 voor PSV zijn dan ook naar mijn mening aan de hoge kant, dus ook dat is een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26-8 (20:00)


Nac - Den Bosch

Over 2.5 hometeamgoals @2.05


Den bosch is recentelijk compleet weggespeeld door Jong Ajax en Jong Psv, de verdediging van Den Bosch vertoont dus nogal wat gaten, waarschijnlijk ligt de nadruk van het hele elftal op aanvallen want ze scoren tegelijkertijd ook redelijk makkelijk. Maar we mogen natuurlijk verwachten dat Nac ook makkelijk gaat scoren tegen Den bosch, we hopen dus dat de huidige trend voortzet morgen, en Den Bosch er dus veel tegen krijgt.

bewerkt door wauzzzzz (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Last-minute tip;

16.00u vanmiddag Hendon vs Dulwich Hamlet in de Ryman League. Een semi-amateur niveau in Engeland.

BTTS @1.53 op 888sports.

Hendon in 17/25 laatste thuiswedstrijden BTTS. Dulwich in liefst 24/25 uitwedstrijden BTTS.

Onderling eindigden de laatste 4 wedstrijden in BTTS. Dit seizoen eindigden 4/6 wedstrijden van Hendon en 5/6 wedstrijden van Dulway in BTTS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei WouterM:

Last-minute tip;

16.00u vanmiddag Hendon vs Dulwich Hamlet in de Ryman League. Een semi-amateur niveau in Engeland.

BTTS @1.53 op 888sports.

Hendon in 17/25 laatste thuiswedstrijden BTTS. Dulwich in liefst 24/25 uitwedstrijden BTTS.

Onderling eindigden de laatste 4 wedstrijden in BTTS. Dit seizoen eindigden 4/6 wedstrijden van Hendon en 5/6 wedstrijden van Dulway in BTTS.

1-1 in de 61e minuut :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-8-2016 om 15:22 zei JackPot:

Mooie voetbal tips weer @wauzzzzz! Dank hiervoor. Ik kan me volledig vinden in je bets hoewel het relatief veel goals zijn. Ik ga het volgen vanavond in de Jupiler League en hoop dat je een extra Jupiler er van kan pakken :)

Beetje late reactie maar beter laat dan nooit:P

Wat stelde NAC teleur zeg-_-, nooit geweten dat een Jupiler League wedstrijd in 0-0 kan eindigen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-8-2016 om 12:52 zei TheGreatOne:

Ik zal vanaf vandaag een aantal persoonlijke tips geven in de whatsapp sports poule. Als ik van de 20 tips er minimaal 16 goed heb zal ik ze hier ook uitgebreid posten en onderbouwen voor de volgende tips op het forum

Volgens mij zijn er een aantal gokkers blij met de mooie tip van mij gisteren ;-)  Ik had hem in de sportsapp gezet en vandaag er is een mooie wedstrijd in het prachtige Brazilië tussen top team Corinthians tegen de lichtgewicht Sport Recife. Een mooie wedstrijd waarbij de quote op 1.50 ligt voor elke euro die je inzet op winst (thuis club) van Corinthians. De wedstrijd wordt gespeeld in de Såo Paulo arena. Ik kan natuurlijk zeggen dat ik deze bet op gevoel speel of dat er een grondig onderzoek is naar gedaan. Corinthians heeft van de laatste 19 thuis wedstrijden er 6 verloren en Sport Recife heeft van de laatste 19 uitwedstrijden er maar 4 gewonnen. Als je deze wedstrijd met handicap wilt (durft) spelen gok ik wel op 2 of meer doelpunten :-)

 

Corinthians is met een prachtige sessie bezig en Sport Recife precies omgekeerd en daarom voelt deze bet als een zekerheidje. Om dit te bewijzen mag je deze wedstrijd ook meespelen voor 10€ en screenshot hiervan maken en mochten ze toch gelijk spelen of verliezen dan betaal ik je bet persoonlijk terug.  De wedstrijd begint vanaf nu over 9 uur en 21 minuten. Good Luck :-)

Bij 4 of meer screenshots van deze wedstrijd zal ik dit vaker voor jullie doen en anders hou ik de tips lekker voor mijzelf ;-)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe hier ook erg graag aan mee. Ik heb een single bet geplaatst op een overwinning voor Corinthians in deze wedstrijd.

 

444ec4ac-4635-4bd1-9c25-e5ee7d6dcecf.png

 

Omdat ik het wel spannend vind om hiermee nog iets meer te doen, heb ik nog even verder gekeken. Ik heb (geheel voor eigen risico dus) ook nog deze combo geplaatst:

Corinthians vs. Sport Recife  1

FAC Team für Wien vs. LASK Linz  total goals over 2,5.

f69d7949-77bb-41ea-aaec-5b0c9f11fdaf.png

 

 

Van de eventuele winst op deze bets zal ik een iTunes-kaart gaan kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen 9-9 (17:30)

 

Lahti - PK-35

 

BTTS @2.45

 

De odds voor BTTS zijn hier duidelijk veel te hoog, Lahti scoort thuis gemiddeld 1.8 keer en krijgt er gemiddeld 1.0 tegen, PK-35 scoort uit gemiddeld 1.0 keer en krijgt er 1.7 tegen, met deze stats zouden de odds voor BTTS ongeveer rond de 1.90/2.00 moeten liggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het resultaat van de wedstrijd van vannacht: 

Corinthians - Sport Recife  3 : 0

 

Dus dit was al een mooi resultaat. Nu is het voor mij nog te hopen dat er minimaal drie doelpunten gescoord worden in de wedstrijd tussen FAC Team für Wien en LASK Linz.

bewerkt door SquareOne (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei SquareOne:

Het resultaat van de wedstrijd van vannacht: 

Corinthians - Sport Recife  3 : 0

 

Dus dit was al een mooi resultaat. Nu is het voor mij nog te hopen dat er minimaal drie doelpunten gescoord worden in de wedstrijd tussen FAC Team für Wien en LASK Linz.

2 vingers in de neus he :-)  Nu hopen dat je combi bet goed uitpakt. 

 

Tot de volgende tip met uitleg (en free bet) hou dit topic maar in de gaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.