Spring naar bijdragen

voetbaltips


Haze

Aanbevolen berichten

Een volgende tip die jullie mogen overnemen voor maximaal 10€ en bij verlies betaal ik het tientje terug. Bij winst verdubbel je bijna je geld! Weer een free lunch voor de Onetimers, wel even je bet voor de wedstrijd met een screenshot online zetten.

 

We spelen de combi (dus beide weddenschappen moeten goed aflopen) van Paris St-Germain vs Saint Etienne (Frankrijk) en de prachtige wedstrijd van Midtjylland tegen Esbjerg (Denemarken)

No. Event Date Branch League Event Bet Type Your bet Points Odds Score Status
1 09/09/2016 20:45 Soccer France - Ligue 1 Paris St-Germain vs. Saint Etienne 1X2 FT Paris St-Germain ---- 1.29 --- Open
2 09/09/2016 20:15 Soccer Denmark - Superligaen Midtjylland vs. Esbjerg 1X2 FT Midtjylland ---- 1.50 --- Open

 

Paris St Germain speelt thuis en moet in mijn ogen kat in het bakje zijn. Saint Etienne heeft zeker geen slechte start gehad afgelopen 3 wedstrijden maar de druk is hoog bij PSG om deze wedstrijd effectief en gemotiveerd te beginnen om de topposities te handhaven. Lage quotering geeft al aan dat de kans 77,5% zou moeten zijn dat ze deze wedstrijd gaan winnen.

Midtyhlland zal Esbjerg op gaan rollen in deze wedstrijd die je kan zien op TV3 Sport 2 ;-) De afgelopen jaren hebben ze thuis Esbjerg elke x een pak op hun lazer gegeven en dat zullen ze vanavond weer gaan doen. 'Mark those words' :-)

 

Mocht deze wedstrijd goed aflopen voor mij en jullie dat pak ik de volgende keer een voetbal weddenschap mee met een handicap (gewoon omdat het kan).

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond (9-9 om 20:00)

NAC - Jong PSV


BTTS @1.70


Dit is vrij apart, de gemiddelde BTTS quote voor JL wedstrijden ligt normaal zo rond de 1.58, nou is NAC nog niet heel overtuigend momenteel maar zullen vanavond thuis toch wel heel graag willen winnen, hoogstwaarschijnlijk stelt Jong PSV vanavond Siem De Jong op, die zal toch wel een goaltje maken!? Jong PSV is momenteel koploper en wist laatst uit te winnen bij VVV. 1.70 voor BTTS lijkt mij hier een must bet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen is mijn favoriet weer aan de beurt, thuis nog wel, Kopenhagen. (10-9) (16:00)

 

Kopenhagen - Odense

 

 

Over 2.5 hometeamgoals @2.50

 

 

Kopenhagen is thuis altijd extreem sterk en ze maken graag goals en trappen niet snel op de rem. In de laatste 3 thuiswedstrijden maakten ze totaal 11 goals, bijna 3 per wedstrijd, Odense heeft er in de laatste 3 uitwedstrijden totaal 7 tegen gehad, het moet dan ook raar lopen wil Kopenhagen er morgen niet minimaal 3 maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei wauzzzzz:

Morgen is mijn favoriet weer aan de beurt, thuis nog wel, Kopenhagen. (10-9) (16:00)

 

Kopenhagen - Odense

 

 

Over 2.5 hometeamgoals @2.50

 

 

Kopenhagen is thuis altijd extreem sterk en ze maken graag goals en trappen niet snel op de rem. In de laatste 3 thuiswedstrijden maakten ze totaal 11 goals, bijna 3 per wedstrijd, Odense heeft er in de laatste 3 uitwedstrijden totaal 7 tegen gehad, het moet dan ook raar lopen wil Kopenhagen er morgen niet minimaal 3 maken!

Wellicht trappen ze deze keer wel op de rem wegens de CL wedstrijd van komende woensdag tegen FC Porto? Ik hoop natuurlijk dat je wint, maar topploegen willen nog wel eens een steekje laten vallen in aanloop naar een CL wedstrijd. GL!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Hotrunner:

Dat  is natuurlijk niet faire als je het 10tje van Armijn wilt claimen als het fout gaat.

Dat snap ik, maar effectief had het weinig niets uitgemaakt omdat het toch nog 0-0 stond. ?
Maar ben nog altijd vrij om zelf mee te doen met de inzet ?

bewerkt door bethdoth (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Hotrunner:

Tuurlijk wel. Als jij bv in de 85ste minuut even de bet mee wil pakken omdat het nog 0-0 staat is de kans dat het Armijn geld gaat kosten een stuk groter.

Wat is effectief dan nog het verschil als ik hem vóór aanvang had gezet? Het had dan óf 10 euro gekost, óf 10 euro gekost. Maar ik had de keuze dan alsnog aan Armijn gelaten en zelf niets komen claimen hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is hier wel degelijk sprake van iets dat verschil oplevert, @bethdoth.

Bij dit soort weddenschappen is de quotering telkens omgekeerd evenredig met de kans op succes. Uit het cijfer dat de quotering uitdrukt kan evenwel afgeleid worden of het risico dat aanvaard wordt met het aangaan van een weddenschap hoog/laag is.

In dit geval plaatste TheGreatOne een tip om de wedstrijd van FC Midtjylland te spelen tegen een bepaalde quotering (in bovenstaande situatie @1,50).

Op het moment dat bethdoth de weddenschap aanging was de quotering voor de wedstrijd van FC Midtjylland al sterk gewijzigd. (Dat was nu @2,50). Daarmee kwam de bet simpelweg niet meer overeen met de tip die gegeven was door TheGreatOne. Het zou er dan helemaal niet toe doen of de tussenstand nog 0 : 0 was of niet.... De quotering  (en daarmee het risico) was al veranderd.

 

 

bewerkt door SquareOne (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei SquareOne:

Het resultaat van de wedstrijd van vannacht: 

Corinthians - Sport Recife  3 : 0

 

Dus dit was al een mooi resultaat. Nu is het voor mij nog te hopen dat er minimaal drie doelpunten gescoord worden in de wedstrijd tussen FAC Team für Wien en LASK Linz.

Resultaat:

FAC Team für Wien - LASK Linz  2 : 3.

Ik heb mijn bet daarmee moeiteloos gewonnen. Ook in de volgende ronden van deze competitie ga ik LASK Linz volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei SquareOne:

Vandaag even rustig aan met mijn bets. Ik heb wel een bet geplaatst op Arsenal vs. Southampton.

 

http://i601.photobucket.com/albums/tt100/Eurovision04/Mobile Uploads/Screenshot_2016-09-10-16-08-23.png

Deze kleine bet was ook goed geëindigd, hoewel het wel laatste doelpunt van Arsenal pas gescoord werd in de slotfase van de wedstrijd ( 90+4', penalty).  

Op het scorebord verscheen toen:

Arsenal - Southampton  2 : 1

Het saldo van mijn account bedroeg deze ochtend  59,01, en ik zal nu eens rustig gaan bekijken op welke wijze ik vanmiddag weer wat meer euro's bijeen zal kunnen gaan sprokkelen!   ☺

bewerkt door SquareOne (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-9-2016 om 13:53 zei TheGreatOne:

 

No. Event Date Branch League Event Bet Type Your bet Points Odds Score Status
1 09/09/2016 20:45 Soccer France - Ligue 1 Paris St-Germain vs. Saint Etienne 1X2 FT Paris St-Germain ---- 1.29 --- Open
2 09/09/2016 20:15 Soccer Denmark - Superligaen Midtjylland vs. Esbjerg 1X2 FT Midtjylland ---- 1.50 --- Open

 

 

Midtyhlland zal Esbjerg op gaan rollen in deze wedstrijd die je kan zien op TV3 Sport 2 ;-) De afgelopen jaren hebben ze thuis Esbjerg elke x een pak op hun lazer gegeven en dat zullen ze vanavond weer gaan doen. 'Mark those words' :-)

 

 

 

 

 

 

En dat was kat in het bakje met 3 - 0. Helaas speelde PSG gelijk en is deze bet in het water gevallen. Binnenkort weer een nieuwe mooie bet voor jullie.

 

@jordi22 tientje staat vandaag op je rekening. @bethdoth zal ik de verdubbelaar inzetten als tip of wil je ook je tientje terug :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat was kat in het bakje met 3 - 0. Helaas speelde PSG gelijk en is deze bet in het water gevallen. Binnenkort weer een nieuwe mooie bet voor jullie.

 

@jordi22 tientje staat vandaag op je rekening. @bethdoth zal ik de verdubbelaar inzetten als tip of wil je ook je tientje terug :-)


Laten we gaan voor de verdubbelaar als tip
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...