Spring naar bijdragen

voetbaltips


Haze

Aanbevolen berichten

Vandaag beginnen de eerste wedstrijden in de kwalificatie rondes voor de Champions League.

Daarmee dus ook langzaam de eerste wedstrijden in voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen. Ik verwacht in verschillende landen behoorlijke veel spanning, waaronder in de Premier League, maar zeker ook in de Nederlandse eredivisie waar PSV en Ajax nog steeds op eenzame hoogte zullen staan maar wel aan elkaar gewaagd zijn.

IN Engeland verwacht ik veel van Manchester United en Jose Mourinho.

Vandaag lijkt het me best interessant om de wedstrijd van Legia Warschau te nemen in de kwalificatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een echte aanrader voor morgen (maandag)

 

Midtjyland - Randers

 

Midtjyland @1.72

 

Deze quote is aan de hoge kant, hij zou gezien de statistiek rond de 1.50 moeten liggen, waarschijnlijk is hij wat hoger omdat het nieuwe seizoen net begonnen is, Midtjyland is echter in zeer goeie vorm en ik verwacht hier een ruime overwinning. Midtjyland won 15 van zijn laatste 20 wedstrijden, en hielden daarbij 10 keer de 0. Verder won Midtyland de laatste 9 keer H2H.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een aantal van mijn favoriete competitie's/teams!

Esbjerg - FC Kopenhagen (23-7 17:00u)

aantal goals away team over 1.5 @1.70

Met over 1.5 ben ik nog voorzichtig, dit omdat er deze week een CL match op het programma staat, ik verwacht dat Kopenhagen morgen bij een voorsprong van 2-0 wel eens op de rem kan gaan trappen om krachten te sparen.

 

 

23-7 17:00u

IFK Norrkoping - Gefle

Total goals hometeam over 2.5 @2.10

In 15 van de laatste 20 thuiswedstrijden maakte Norrkoping 3 of meer goals, en aangezien ze nu zo'n beetje tegen de slechtste van de competitie moeten, zie ik dit als een "zekerheidje", CL liggen ze uit, dus de focus kan volledig naar de competitie.

 

@Jackpot, vandaag winnen we ons geld terug van de Midtjylland bet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29-7 (12:15)

Pascoe Vale - Oakleigh

Total goals by hometeam over 1.5 @2.10

Pascoe Vale verkeerd in goeie vorm de laatste tijd, ik verwacht echter wel dat beide teams gaan scoren en durf daarom een 1X2 bet niet aan, vandaar deze bet, want het zou maar zo makkelijk 2-2 kunnen worden hier. Verder krijgt Oakleigh er thuis gemiddeld iets meer dan 2 tegen, dit lijkt me een mooie bet.

bewerkt door wauzzzzz (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29-7 (19:00)

 
Sarpsborg08 - Start
 
Total goals by hometeam over 2.5 @2.38
 
Ook voor Sarpsborg geldt, ze zijn in goeie vorm, en tegen Start, de slechtste uit de competitie, moet 3 goals echt kunnen, ik verwacht dat de kans op 3 goals van Sarpsborg rond de 55% is, en daarmee is dit een prima bet.
 
Optioneel: correcte score 2-0 @8.00 en 3-0 @9.50
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30-7 (16:00)

 

FC Kopenhagen - Nordsjaelland

 

Total goals by hometeam over 2.5 @2.43

 

Dit is voor mij een "zekerheidje", ook hier acht ik de kans voor minimaal 3 goals voor het thuisteam zeker groter dan 50%, Kopenhagen is in extreem goede vorm momenteel, en zeker thuis, maken ze heel veel goals, en Nordsjaelland daarentegen is uit zeer matig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29-7  (17:30)

 

Jazz Pori - TPS Turku

 

Total goals awayteam over 1.5 @1.63

 

Hier ben ik er net als de bookies redelijk zeker van minimaal twee goals voor het uitteam, de neiging is groot om TPS te laten winnen voor 1.80, maar deze competitie is daar mijn inziens net iets te onvoorspelbaar voor, vandaar dat ik voor deze bet ga. TPS scoort lekker in uitwedstrijden de laatste tijd, en tegen een ronduit slecht te noemen team als Jazz Pori moet het zeker kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29-7 (18:30)

 

Wattens - FAC Wien

 

Total goals by hometeam over 1.5 @2.08

 

Dit is een mooie quote, 2 goals tegen een team wat amper weet wat verdedigen betekend, moet echt kunnen, het nadeel is dat we in het begin van het seizoen zitten, en het dus een tikkeltje onvoorspelbaar is nog, maar hij is te mooi om niet te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.