Spring naar bijdragen

Arthur’s betting streak 2.0


Desje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

Vandaag is de grote dag! Wat gaat het worden? Ik zelf denk dat het goed gaat komen. Union gaat er vanavond volle bak in en zal met rust al 2-0 voorstaan. 
 

De bet is gezet met een inleg van €320 euro. Als Union de volgende ronde weet te bereiken staan we op een bedrag van €566,40! Een goed begin is het halve werk. 
 

Ik vind het leuk om dit te organiseren en te kijken wat wij kunnen bereiken als groep. Elke week de beste bet uitzoeken en samen naar een fantastisch bedrag werken! Daar gaan we vol voor! 
 

Iedereen veel plezier en geluk vanavond! Ik kan helaas niet kijken want ga voor werk vanavond naar het buitenland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste bet is goed! 🏆 wat een begin, de streak gaat door met een bedrag van €566,40. 
 

Nu laat ik het een beetje aan jullie over. Gaan we dit weekend al door met een nieuwe bet of wachten we af tot volgend weekend? Ik stel voor dat we even gaan kijken of er dit weekend bets bij zitten die potentie heeft. 
 

Jullie hebben tot morgenavond 00:00 om een bet voor te stellen en dan zorgen wij dat er een nieuwe enquête komt. Zoek een bet voor zaterdagavond/zondag zodat we nog de tijd hebben voor de enquête. 
 

Mocht er voor morgenavond 00:00 weinig animo zijn verschuiven we het naar volgende week! 
 

Hierbij mijn voorstel:

 

 

8B76F6F0-FFEB-42BA-9E56-62138C5B31EF.jpeg

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.