Spring naar bijdragen

Unibet sluit account.


Aanbevolen berichten

Hi,

(TLDR: onderaan dit bericht)

Afgelopen zondag ontving ik 2 mailtjes van Unibet dat er geld is uitbetaald. Ik had dit zelf niet aangevraagd.

Een uitbetaling is mijn resterend saldo, de ander een onbekend bedrag van ongeveer 500 euro.

Na een telefoontje richting Unibet blijkt dat in de periode dat kansspelen online nog illegaal waren, ik een permanente uitsluiting heb aangevraagd ongeveer 10 jaar geleden). En met een controle hebben ze dit nu gezien en blokkeren ze om die reden mijn account.

De uitsluiting was omdat er toentertijd een zwakke periode was, waar 50 euro voor mij al veel geld was, en daarom heb ik die aangevraagd. Op dit moment gaat alles super overigens! 😊

Na wat mailcontact wilt Unibet echt mijn account niet meer teruggeven, en is mij telefonisch verteld dat deposits teruggestort worden. En dit is bijzonder..

Afgelopen maanden (vanaf dat Unibet live kwam) heb ik een flink bedrag gestort waarvan 500 euro nog maar een druppel is. Er word nu over stilgezwegen via de mail. Maar heb nu toch eens gevraagd hoe dit nu zit en waar ik recht op heb!

Aangezien Unibet mij verteld dat ik daar niet eens een account had mogen hebben… heb ik dan recht op mijn deposits? Wat zijn mijn kansen & wat vinden jullie? :) 

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte hoe dit afloopt!

 

Tldr: Uitsluiting aangevraagd toen online gokken illegaal was, Unibet blokt 10 jaar later nu ze legaal zijn na een half jaar spelen account omdat ze dit nu zien en ik had niet mogen spelen maar heb wel veel centjes gestort!!!

bewerkt door Yahitchu (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unibet zijn de braafste jongetjes van de klas als het gaat om verantwoord spelen.  Ze treden erg naar buiten met het streven 0% ikomsten te hebben uit probleemgokkers.

Nu jouw account sluiten als je een permanent self exclusion had past precies in dit plaatje.

In de tijd dat ik nog bij Unibet werkte, Opa spreekt, was het het als volgt.

Als je een self exclusion hebt en toch een account weet te openen krijg je je stortingen terug.  Zij vinden dat zij het hadden moeten voorkomen. 

Tis te begrijpen dat je een nieuw account kon openen omdat je van .eu naar .nl moest gaan.

 

Mijn advies:

Zoek al je stortingen op, vanaf opening legaal account : datum bedrag en zet ze in een overzicht en mail ze naar Unibet. En vraag bevestiging of dit het bedrag is dat terug gestort zal worden.

Overigens zullen eventueel uitbetalingen die wel gedaan zijn er afgetrokken worden.

Houdt er rekening mee dat Unibet altijd belachelijk druk is.  In onze tijd vaak 200 mails in de wachtrij en bijna geen mensen. Verwacht daarom niet binnen een of twee dagen een antwoord.

Laat ons horen hoe het afgelopen is.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yahitchu:

Hi,

De uitsluiting was omdat er toentertijd een zwakke periode was, waar 50 euro voor mij al veel geld was, en daarom heb ik die aangevraagd. Op dit moment gaat alles super overigens! 😊

------

Afgelopen maanden (vanaf dat Unibet live kwam) heb ik een flink bedrag gestort waarvan 500 euro nog maar een druppel is.

 

Gaat het echt super? Als 500 euro nog maar de druppel is? Wel super interessant verhaal..nog uit de illegale tijd..wauw

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

Bij Unibet krijg je je deposits terug en mag je niet meer spelen.

Dit doen ze niet omdat ze zo begaan met je zijn of vanwege het streven naar 0% inkomsten uit harmful gambling maar wegens angst voor nieuwe torenhoge boetes .

Anders zou Unibet je wel aanmelden bij CRUKS.

Maar zoals zij het verwoorden klinkt het klantvriendelijker 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lady_Diamond:

 

Maak je maar geen zorgen hoor. Het gaat beter dan ooit! Uiteindelijk heb ik er toentertijd voor gekozen een blokkade te nemen omdat ik mijzelf ervan bewust was dat het toen verkeerd ging. Toen was “verkeerd” voor mij ook een 100 in de min.

Nu 10 jaar later gaat het super. Dik in de plus. En ook de mevrouw van Unibet bevestigde dat ze geen rare dingen zag in mijn gokgeschiedenis. Uiteraard weten verschillende OneTimers hier ook dat er in toernooien duizenden euro’s rond gaan, en dat 500 dan inderdaad maar een klein gedeelte is! :) 

Ik waardeer je bezorgdheid Jaimy, lief! ❤️ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-3-2023 om 13:30 zei LuukFOD:

Unibet zijn de braafste jongetjes van de klas als het gaat om verantwoord spelen.  Ze treden erg naar buiten met het streven 0% ikomsten te hebben uit probleemgokkers.

Nu jouw account sluiten als je een permanent self exclusion had past precies in dit plaatje.

In de tijd dat ik nog bij Unibet werkte, Opa spreekt, was het het als volgt.

Als je een self exclusion hebt en toch een account weet te openen krijg je je stortingen terug.  Zij vinden dat zij het hadden moeten voorkomen. 

Tis te begrijpen dat je een nieuw account kon openen omdat je van .eu naar .nl moest gaan.

 

Mijn advies:

Zoek al je stortingen op, vanaf opening legaal account : datum bedrag en zet ze in een overzicht en mail ze naar Unibet. En vraag bevestiging of dit het bedrag is dat terug gestort zal worden.

Overigens zullen eventueel uitbetalingen die wel gedaan zijn er afgetrokken worden.

Houdt er rekening mee dat Unibet altijd belachelijk druk is.  In onze tijd vaak 200 mails in de wachtrij en bijna geen mensen. Verwacht daarom niet binnen een of twee dagen een antwoord.

Laat ons horen hoe het afgelopen is.

toen Unibet erachter kwam dat ik als minderjarige een account had kreeg ik alleen mijn verlies terug. Dus stortingen - uitbetalingen. Kan ik hier nog wat mee doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Wintvaakniet:

toen Unibet erachter kwam dat ik als minderjarige een account had kreeg ik alleen mijn verlies terug. Dus stortingen - uitbetalingen. Kan ik hier nog wat mee doen?

Nee want je had al uitbetaald. Dus in dat geval krijg je enkel verliezen terug. Vaak ontdekken ze de minderjarigheid voor (of tijdens) de eerste uitbetaling. Je bent er steeds door heem geglipt waarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.