Spring naar bijdragen

Toto specials


Pinokee

Aanbevolen berichten

Zijn er meerdere forum leden die wel eens de “specials” van TOTO spelen? Ik zelf speel ze dagelijks en gister was een zeer bijzondere avond. 
 

Gisteravond was de kkd divisie met een vol programma van 10 wedstrijden de special met zeer mooie quotes. Eerste helft doelpunt stond 20, beide helften doelpunt 100 en over 1,5 stond 9. 
 

had zelf flink ingezet want had er een goed gevoel over deze avond. Net voor de start werd 1 wedstrijd afgelast (almere) en daarmee vervalt bij TOTO de hele weddenschap. Uiteindelijk zijn de overige 9 wedstrijden allemaal goed wat de avond dus bijzonder zuur maakt. 10 wedstrijden goed geweest was alles bij elkaar zo’n 30k voor mij. 
 

tuurlijk had je uitslag van almere nooit geweten maar de kans dat die goed was buiten de overige 9 was aannemelijk. Nu krijg je alleen je inzet terug waarbij ik viel liever (ook als die niet goed was geweest) de quote automatisch naar beneden aangepast zie worden zodra er een afgelasting is. 

ben benieuwd of er nog mede forumleden dus ook een flinke baalavond hadden gister  

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag de specials ook staan maar durfde het toch niet aan met 10 wedstrijden totaal, dus heb ze uiteindelijk laten gaan.

Wel ontzettend jammer dat er uiteindelijk een wedstrijd is afgelast en je daardoor een flink bedrag bent misgelopen. Maar wat je zelf al zegt, de uitslag van Almere zal altijd onbekend blijven en dus is de kans ook aanwezig natuurlijk dat je alles kwijt was geraakt, kleine kans maar hij was aanwezig.

Wat ik zelf liever had gezien bij dit soort situaties is dat de weddenschap mee gaat naar de inhaaldag, het blijft tenslotte dezelfde wedstrijd maar dan op een andere datum, laat de speler er dan zelf voor kiezen om zijn inzet terug te krijgen of de weddenschap te laten staan tot deze weer gespeeld wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Ah ja sorry niet goed gelezen.
Jammer dat je nu geen prijs hebt. Bij deze TOTO specials kan je ook bij andere aanbieders dezelfde weddenschap doe-het-zelven.
Dan is de afhandeling wel zoals gewenst, bij een uitgevallen wedstrijd worden de odds voor dat stukje op 1,00 gezet.
 

2 hours ago, Pinokee said:

ben benieuwd of er nog mede forumleden dus ook een flinke baalavond hadden gister  

Ja enorm, ik was bij FC Keulen en die verloren thuis met 0-2 van Bochum, de hekkensluiter in de Bundesliga.
Het was koud en sneeuwde.

Van de Keukenkampioen divisie heb ik geen verstand.
Ik heb gisteravond wel wat ingezet op PEC Zwolle op B365 (gelimiteerd tot EUR 125 op specials)  en die bets kwamen keurig binnen.

image.png.69e79500b84a373a5601bfeaf6f2b6d9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gisteren bij Betcity de specials ingezet toen ook nog op 10 wedstrijden stond. max inzet per special 60 euro. totaal 1750 euro potentiele uitbetaling. en die is gewoon uitbetaald na voltooiing van 9 wedstrijden.

Denk als ze foutief waren geweest door de ene missende wedstrijd dat wel void was geworden. Maar voor nu heel netjes denk ik zo. Zeker de wedstrijden van 1ste en 2de helft >0,5 had ik niet gedacht dat ze die zouden betaalden. Die van 36,5 had ik wel mailtje aan gewaagd als ze die hadden teruggstort

 

Single (2)2 van 2 afgehandeld
10 Mrt 2023 • 13:42:30
Coupon-Id: 5588791360
Verhoogde noteringen: Meer dan 0.5 doelpunten in de 1e helft van elke wedstrijd op deze datum (Winner) @ 13.00Eerste Divisie - 10/03/2023
Verhoogde noteringen: Meer dan 0.5 doelpunten in de 2e helft van elke wedstrijd op deze datum (Winner) @ 6.75Eerste Divisie - 10/03/2023
Single
@ 10.00
Gewonnen
10 Mrt 2023 • 13:39:09
Coupon-Id: 5588807466
Verhoogde noteringen: Meer dan 36,5 doelpunten gescoord in de wedstrijden op deze datum (Winner)Eerste Divisie - 10/03/2023
 
Inzet: €60.00
Uitbetaling: €600.00
  1. 1
    Verhoogde noteringen: Meer dan 36,5 doelpunten gescoord in de wedstrijden op deze datum (Winner) @ 10.00
    Eerste Divisie - 10/03/2023
    10 mrt 2023 20:00
    BetCity Specials / Speel Slimmer Bets / Voetbal
     
bewerkt door stimmer6 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Netjes van betcity dat ze dan de quote aanpassen Indd. Verschil is natuurlijk ook wel fysiek of online spelen maar ook online gooit TOTO deze weddenschap op void als er 1 is afgelast. Blijf ik jammer vinden

20 uur geleden zei Rudi:

^^ Ah ja sorry niet goed gelezen.
Jammer dat je nu geen prijs hebt. Bij deze Toto specials kan je ook bij andere aanbieders dezelfde weddenschap doe-het-zelven.
Dan is de afhandeling wel zoals gewenst, bij een uitgevallen wedstrijd worden de odds voor dat stukje op 1,00 gezet.
 

Ja enorm, ik was bij FC Keulen en die verloren thuis met 0-2 van Bochum, de hekkensluiter in de Bundesliga.
Het was koud en sneeuwde.

Van de Keukenkampioen divisie heb ik geen verstand.
Ik heb gisteravond wel wat ingezet op PEC Zwolle op B365 (gelimiteerd tot EUR 125 op specials)  en die bets kwamen keurig binnen.

image.png.69e79500b84a373a5601bfeaf6f2b6d9.png

Hele mooie bet rudi! Gefeliciteerd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Pinokee,

ik heb hetzelfde, ingezet (slechts een 10tje) op doelpunt in beide helften afgelopen vrijdag tegen odd 100 voor de 10 wedstrijden. Maar waar haal jij vandaan dat TOTO de weddenschap mag afkeuren in dit geval? 
Ik lees dat wanneer een wedstrijd afgelast wordt, en niet binnen 48 uur ingehaald is, het een quotering van 1 krijgt, waardoor de odd aangepast wordt als er sprake is van een weddenschap met meerdere events. 

Heb jij een officiële reactie gekregen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Fabi:

Hey Pinokee,

ik heb hetzelfde, ingezet (slechts een 10tje) op doelpunt in beide helften afgelopen vrijdag tegen odd 100 voor de 10 wedstrijden. Maar waar haal jij vandaan dat Toto de weddenschap mag afkeuren in dit geval? 
Ik lees dat wanneer een wedstrijd afgelast wordt, en niet binnen 48 uur ingehaald is, het een quotering van 1 krijgt, waardoor de odd aangepast wordt als er sprake is van een weddenschap met meerdere events. 

Heb jij een officiële reactie gekregen?

Hoi fabio, heb eigenlijk niks gelezen maar gewoon op basis van eerdere ervaringen met afgelastingen bij specials. Lever je briefje maar in, je krijgt helaas alleen je inzet terug 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Logisch wel als specials in het geheel niet doorgaan als er een wedstrijd tussen uit valt, omdat de totale odd beter zou moeten zijn dan het product van de losse odds, zelfs rekening houdend met een eventuele accumulator.

En als er ook bij de overige wedstrijden een uitslag zit waardoor de weddenschap verloren zou zijn, heb je nu je geld terug. 

Hoor je niemand over natuurlijk maar gebeurt ook wel eens bij odds 20

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje aanbieder denkt mee met de speler en voorkomt negatieve pr. Ik heb al zoveel mensen over deze TOTO specials horen klagen dat TOTO er niet echt lekker opstaat bij veel mensen op het moment. Snel schakelen en een oplossing verzinnen die voor veel spelers naar tevredenheid zou zijn is toch niet al te moeilijk.

Ander voorbeeld van mijn kant: ik had ingezet op Mbappe assist tegen Nantes. Deze weddenschap kwam binnen en dit was overduidelijk te zien op de beelden, maar op één of andere manier had Opta dit niet geregistreerd als assist. Een duidelijke fout, maar volgens TOTO moet ik bij Opta gaan klagen om dit te rechtzetten. Dat lijkt mij de omgekeerde wereld, want ik sluit geen weddenschap af bij Opta. Een klassiek geval van een zwakke klantenservice en na een week touwtrekken werd de weddenschap alsnog goedgekeurd. Een hoop frustratie voor niets...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@OddsBeater Zelfde ervaringen met Opta. En Bet365 (zoals je kunt terugvinden heb ik daar wel vaker wat mee te doen gehad) say no more.. zeer discutabele afhandeling soms.

Mooi geval van een betwiste afhandeling door Opta / Bet365:

Tijdens WK had ik ingezet op Gavi speler van Spanje om een assist te geven. (Wedstrijd Spanje - Costa Rica). Voor de onetimers, oordeel zelf eens het met name het 1e en 3e doelpunt. zie deze video. Gavi is rugnummer 9, vooral het eerste doelpunt, mijn inziens overduidelijk assist. Echter, nooit als zodanig afgehandeld. Nu ging het hier om een serieus bedrag €2000,- + .. tja. In discussie gaan heeft niets opgelost.

Pak je de regels van Bet365 er bij:

"Assists (Selected Player) - The final touch (pass, pass-cum-shot or any other touch) leading to the recipient of the ball scoring a goal without a decisive touch from an opposition player." 

Mijn inziens, met name eerste goal geen 'decisive touch van een opposition player' om het maar even te verengelsen.. / daar waar de bal zeer waarschijnlijk sowieso bij de scorende speler was aangekomen.. Kortom, welles nietes en zoals ik vaker heb in mijn vorige posts op het forum, afhandeling 9/10x altijd in nadeel speler mijn inziens.. Voor meer smullen, hier een andere vergelijkbare case.

bewerkt door Bassie49 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bassie49:

@OddsBeater Zelfde ervaringen met Opta. En Bet365 (zoals je kunt terugvinden heb ik daar wel vaker wat mee te doen gehad) say no more.. zeer discutabele afhandeling soms.

Mooi geval van een betwiste afhandeling door Opta / Bet365:

Tijdens WK had ik ingezet op Gavi speler van Spanje om een assist te geven. (Wedstrijd Spanje - Costa Rica). Voor de onetimers, oordeel zelf eens het met name het 1e en 3e doelpunt. zie deze video. Gavi is rugnummer 9, vooral het eerste doelpunt, mijn inziens overduidelijk assist. Echter, nooit als zodanig afgehandeld. Nu ging het hier om een serieus bedrag €2000,- + .. tja. In discussie gaan heeft niets opgelost.

Pak je de regels van Bet365 er bij:

"Assists (Selected Player) - The final touch (pass, pass-cum-shot or any other touch) leading to the recipient of the ball scoring a goal without a decisive touch from an opposition player." 

Mijn inziens, met name eerste goal geen 'decisive touch van een opposition player' om het maar even te verengelsen.. / daar waar de bal zeer waarschijnlijk sowieso bij de scorende speler was aangekomen.. Kortom, welles nietes en zoals ik vaker heb in mijn vorige posts op het forum, afhandeling 9/10x altijd in nadeel speler mijn inziens.. 

Bet lijkt mij gewoon goed afgehandeld als verliezend. Op het idee dat de bal zeer waarschijnlijk bij de scorende speler terecht was gekomen kun je natuurlijk niks baseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Skale Eens dat bovenstaande bet als verliezend afgehandeld kan worden, prima. Feit is dat dergelijke momenten vaak zorgen voor discussie. Ik kan tal van soortgelijke wedstrijden gaan opzoeken waar dergelijke ballen wel als assist worden afgehandeld, of juist niet.. in communities / fora etc is het dan weer even gezellig zeuren, om vervolgens weer over te gaan tot de orde van de dag..Met andere woorden, elke situatie is anders en het is uiteraard voor een Opta / BET365 ook lastig om zodanig te beoordelen, zeker met halve regels? want wat precies is een 'decisive touch' (beslissende aanraking) bijvoorbeeld. Het is vooral de interpretatie wat zorgt voor discussieruimte, en klanten die als gevolg dan onvrede uiten bij een negatieve afhandeling.. het is wat het is.. ik persoonlijk probeer dan altijd even de discussie op te zoeken, wellicht zijn ze coulant of second opinion.. 😅

bewerkt door Bassie49 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom heeft elke aanbieder een deelnemersregelement waarin de regels beschreven staan, @Pinokee ik zou daar even een kijkje nemen (zeker als t om 30k gaat)! Er klopt geen zak van en dit heb ik zojuist naar TOTO gestuurd:

Hey Leonie, dank voor de reactie. Ik lees precies wat er staat in dat Artikel 2 punt 18, namelijk dat wanneer een wedstrijd mocht zijn afgelast de quotering ervan op 1,00 gezet wordt. Er wordt niet gezegd dat de quotering van de gehele combinatieweddenschap dan op 1,00 gezet wordt, of in simpelere taal dat de gehele combinatiebet gevoid wordt. Zowel het eerste als het laatste deel van die zin verwijst naar de desbetreffende wedstrijd en niet naar de combinatieweddenschap als totaal.                                                                              Bovendien staat er in deelnemersregelement 38.2 Wanneer een Sportweddenschap ziet op een wedstrijd die niet (geheel) binnen twee (2) dagen na het oorspronkelijke aanvangstijdstip reglementair is uitgespeeld, worden de Quoteringen van de Wedopties die zien op die wedstrijd op 1 gezet.        En ook, in deelnemersregelement 38.4 Als de Deelnemer op een Sportweddenschap met meerdere Wedopties heeft ingelegd waarvan een of meerdere Quoteringen op 1 zijn gesteld wordt die Wedoptie buiten beschouwing gelaten voor het resultaat van de Sportweddenschap. Voor de resterende Sportweddenschap bepaalt TOTO een nieuwe Quotering op basis van de Quoteringen van de in de Sportweddenschap reste-rende Wedopties.                                                                              Tot slot, In deelnemersregelement 33.1 staat dat in geval van tegenstrijdigheid gaat dit Deelnemersreglement voor op de Nadere regels per sport en eventuele andere informatie van TOTO waarin uitleg wordt gegeven over Wedopties.                      Kortom, zoals in de reglementen staat is het nu aan TOTO om obv de resterende en wel-gespeelde 9 wedstrijden in de combinatieweddenschap een nieuwe quotering te bepalen en tot uitbetaling van de weddenschap te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minutes ago, rhellevo said:

Gewoon alle wedstrijden zelf aanklikken, dan heb je er geen last van.

zoveel scheelt de totale quote niet.

Scheelt bij TOTO zelf bij sommige van die specials een factor 2, niet niks. Wel goed om het altijd te vergelijken, bij betcity hadden ze een keer zo'n special die lager betaalde dan zelf de bet maken.

bewerkt door ApeShots (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...

Zijn er nog meerdere mensen die de specials kkd van gisteren hebben gespeeld? NAC Willem 2 is namelijk gestaakt daarmee zou je zeggen net als vorige keer alles void maar aangezien Heracles nu bijvoorbeeld 1-0 geworden is weet ik dat ze bij TOTO twijfelen wat te doen.

kan hier verder ook niks over vinden in de reglementen specifiek over special bets. Ben heel benieuwd wat TOTO gaat besluiten maar dit begint op regelrechte willekeur te lijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rudi:

Deze niet gespeeld maar wel geïnteresseerd en heb royale ervaring met het laten corrigeren van afhandeling van weddenschappen, ook bij TOTO.

Hoe zijn je KKD specials van gisteren tot nog toe afgehandeld?

Hoi Rudi, tot nu toe nog niets mee gedaan. Zie foto. Heb hem zowel online als in de winkel gespeeld. 
 

 

 

5fd04a36-d9ee-489b-8e26-c8ec78c122dd.jpeg

bewerkt door Pinokee (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is in ieder geval correct.

Bij afhandeling van de weddenschap gaat het in eerste instantie om de uitslagen van de losse evenementen, en daarna al of niet of het relevant is dat de weddenschap een special betreft .

In de nadere regels per sport kan je bij voetbal zien dat een weddenschap op een wedstrijd  ongeldig is wanneer:

Als een wedstrijd wordt onderbroken of uitgesteld en niet wordt voortgezet wordt binnen 2 dagen na de oorspronkelijke speeldatum.

Ziet er naar uit dat het pas over 2 dagen officieel is dat NAC Willem 2 ongeldig is, en dan gaat het over de verdere afhandeling van de weddenschap/ special.

Ik kijk of dat ik de TOTO regels daaromtrent kan vinden zodra ik er tijd voor heb. Je hebt op het oog wel een precedent met de afhandeling van die andere special. 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.