Spring naar bijdragen

AI gebruiken om te wedden?!


Budgetvrouw

Aanbevolen berichten

Gelijk geprobeerd, maar geen succes.

wat moet ik inzetten op ajax feyenoord
 
 

Als AI-model mag ik geen specifiek advies geven op het gebied van gokken of weddenschappen. Het is belangrijk om te onthouden dat gokken risico's met zich meebrengt en dat het belangrijk is om verantwoord te gokken. Het is verstandig om uw eigen onderzoek te doen naar de vorm en prestaties van beide teams en om te overwegen wat de experts en bookmakers te zeggen hebben voordat u een beslissing neemt. U kunt ook overwegen om uw weddenschappen te beperken tot een bedrag dat u zich kunt veroorloven om te verliezen en om uw emoties niet te laten meespelen bij het nemen van beslissingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelijk geprobeerd, maar geen succes.
wat moet ik inzetten op ajax feyenoord    

Als AI-model mag ik geen specifiek advies geven op het gebied van gokken of weddenschappen. Het is belangrijk om te onthouden dat gokken risico's met zich meebrengt en dat het belangrijk is om verantwoord te gokken. Het is verstandig om uw eigen onderzoek te doen naar de vorm en prestaties van beide teams en om te overwegen wat de experts en bookmakers te zeggen hebben voordat u een beslissing neemt. U kunt ook overwegen om uw weddenschappen te beperken tot een bedrag dat u zich kunt veroorloven om te verliezen en om uw emoties niet te laten meespelen bij het nemen van beslissingen.

Klopt. Dat is de gratis versie. Ik ben benieuwd als ik het op een puur technische wijze aanpak, er een ander antwoord uitkom.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei SmartAce:

Gelijk geprobeerd, maar geen succes.

wat moet ik inzetten op ajax feyenoord
 
 
 

Als AI-model mag ik geen specifiek advies geven op het gebied van gokken of weddenschappen. Het is belangrijk om te onthouden dat gokken risico's met zich meebrengt en dat het belangrijk is om verantwoord te gokken. Het is verstandig om uw eigen onderzoek te doen naar de vorm en prestaties van beide teams en om te overwegen wat de experts en bookmakers te zeggen hebben voordat u een beslissing neemt. U kunt ook overwegen om uw weddenschappen te beperken tot een bedrag dat u zich kunt veroorloven om te verliezen en om uw emoties niet te laten meespelen bij het nemen van beslissingen.

Misschien had je het anders moeten vragen " uitgebreide voorspelling wedstrijduitslag ajax feyenoord" ofzo iets? :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lady_Diamond:

Misschien had je het anders moeten vragen " uitgebreide voorspelling wedstrijduitslag ajax feyenoord" ofzo iets? :P 

Als AI taalmodel heb ik geen toegang tot informatie over de toekomst en kan ik dus geen nauwkeurige voorspellingen geven over de uitslag van de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord. De uitkomst van een voetbalwedstrijd wordt bepaald door vele factoren, waaronder de vorm van de teams, blessures, tactiek, het weer en geluk.

.................

Het is mogelijk dat Ajax de wedstrijd zal domineren, gezien hun vaardigheden op het veld, terwijl Feyenoord op zoek kan gaan naar mogelijkheden om een tegenaanval te starten en de defensie van Ajax te overweldigen. Aan de andere kant kan Feyenoord ook besluiten om meer verdedigend te spelen om een punt veilig te stellen.

Kortom, het is moeilijk om te voorspellen wat de exacte uitslag zal zijn zonder gedetailleerde informatie over beide teams. Het enige wat we kunnen doen is afwachten en hopen op een spannende wedstrijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het antwoord is simpel: ChatGTP heeft data tot en met 2021. Bovendien is het niet verbonden met het internet. Je zou ChatGTP daarom op een andere manier in moeten zetten. We zullen hier met Onetime nog eens dieper induiken
Yes, in de basis is het inderdaad een losstaand taalmodel met een gigantische database erachter. Ze hebben het daarnaast ook gemoderate zodat er geen extremistische Twitterbot uitkomt, zoals een aantal jaar geleden. Zo hebben ze dus ook het gambling gedeelte verboden.

Alleen sinds deze week is er een vernieuwde versie waarmee je ook apps en websites laat maken. En verder is die nog wat uitgebreid met kennis.

Ik zal mijn vraag herschrijven: Hoe kan je met behulp van ChatGPT succesvol sportsbetten?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.