Spring naar bijdragen

Forum Onderhoud op 23-03-2023


TheTurtle

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Morgen (23-03-2023) Zal het forum een tijdje offline zijn/niet bereikbaar zijn. 
Exacte tijden kan ik nog niet geven. Het zal ergens in de middag plaatsvinden.

Dit is nodig om de koppeling met de nieuwe website af te maken en ervoor te zorgen dat alles blijft werken zoals het nu ook werkt. 
Zodra alles klaar is zal ik dit hieronder uiteraard aangeven. Ik hoor natuurlijk graag van jullie of er problemen zijn / bugs die gefixed moeten gaan worden na afloop.


We hopen op jullie begrip! 
~ TheTurtle 🐢

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een dag uit mijn leven verwoest, wat moet ik nu morgen doen? Hellup!

En ga je het niet overleven?
Ik ben morgen pokeren op een echte herensociëteit samen met [mention=5871]Lady_Diamond[/mention] Mooie timing

Sommigen hebben ook altijd geluk[mention]TheGreatOne [/mention] [mention]Lady_Diamond [/mention]
Red ik mijn 4 posts deze.maand dan wel?

4? Jij haalt de 10 wel[mention]Chuckmeister [/mention]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

UPDATE 23-03-2023 19:30

Helaas verliep alles niet heel soepel. Maar daar hebben jullie gelukkig niets van gemerkt 🙂 

Momenteel hebben wij een kopie van het forum draaiende op een andere server en zullen we komende week de definitieve overslag maken naar deze server. 

Uiteraard willen we de downtime zo veel mogelijk beperken en zullen we deze slag alleen doen als we er zeker van zijn dat dit goed gaat.

Zodra alles er klaar voor is zal ik hier een update geven 🙂 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Solidagio:

Domme vraag wellicht, maar waar kan ik what's new vinden? Ik opereer alleen via mijn laptop.

Er zijn 2 opties om alle nieuwste berichten te zien. 

Optie 1 is een overzichtspagina van alle nieuwe berichten
Optie 2 is een "Fluid view" dat betekend dat de topic's met de nieuwste reacties altijd standaard bovenaan komen te staan. Ik vind zelf deze optie het prettigst werken. 

image.png.79ffe10f67e7150fa7c02dc1cc093e1a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...