Spring naar bijdragen

Wat is een goed budget voor Las Vegas?


JackPot

Aanbevolen berichten

Hoeveel dollars neem je mee naar Amerika als je naar Las Vegas gaat?

En wat kost een weekje naar Las Vegas je in totaal?

Mooie discussie gaande op de whatsapp, maar misschien goed om dit hier te bespreken.

Dus wat is een mooi budget waarmee je van alles kunt doen in Las Vegas, inclusief reizen met taxi of Uber, en inclusief eten

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Ik ben pas 1 keer in Las Vegas geweest en had alleen voor het gokken een budget van $ 150 per dag. Netjes in een envelop per dag in de kluis. Ik heb een paar keer geluk gehad bij het roulette (soms al erg vroeg in de ochtend) en speelde ook met de winst. Voor het eten, kleding, shows en andere leuke dingen had ik geen budget. Gewoon lekker van genoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk @TheGreatOne

Ik ben nog niet eerder in Las Vegas geweest, dat wil ik even gezegd hebben. Wel heb ik tijdens de hoogtijdagen van poker een vrij roerige poker carrière gehad, zowel live als online. Wel heel positief afgesloten allemaal, wat in mijn ogen vooral te danken was aan mijn discipline en het strak hanteren van verschillende budgetten. Op basis van die ervaring is onderstaand idee/visie gebaseerd.

Mijn plan is eigenlijk om 4 parallelle budgetten aan te houden. Deze hebben als doel om een stukje zekerheid te bieden, wat zorgen weg te nemen en plezier te maximaliseren tijdens de trip.

**Budget 1 - Voedsel**

Dit budget is volledig voor eten/drinken en is zo groot als dat m'n maag leeg is op dat moment. Dit is een persoonlijke keuze, want ik ben gewoon heel slecht in staat om te bezuinigen op voedsel. Daarnaast is dit naast adrenaline je primaire energiebron tijdens zo'n trip waarin je weinig slaap pakt. Ik zou het heel vervelend vinden om een uur extra bezig te zijn om ergens goedkoop te kunnen eten, zonde van m'n tijd. Wel op voorhand even slim de gratis maaltijden via bijvoorbeeld MyVegas aanpakken.

**Budget 2 - Entertainment**

Dit budget draait om trips, shows en alle onzin dingen die in Las Vegas te beleven zijn. Voor mij zijn dit echt de dingen die blijven hangen, mooie verhalen creëeren en fonkelende ogen opleveren als je er aan terugdenkt. Inclusief souveniertjes etc.

**Budget 3 - Gokken**

Dit is voor het daadwerkelijke gokken en zal vooral draaien om de beleving van tafelspelen, knipperende lampjes en de sensatie van het spel. Voor mij hoeven hier niet per se hoge bedragen aan gekoppeld te zijn. Maar ik ben wel geneigd om richting het eind van de reis meer risico op te zoeken voor een noemenswaardige win.

**Budget 4 - Poker**

poker trek ik los van gokken omdat het een spel is dat winstgevend te spelen is. Grootte van het budget is gewoon m'n bankroll die ik daar altijd voor aangehouden heb. Hierin zit een systeem voor het spelen van hogere/lagere limieten en zit weinig kans in om broke te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd voor wat humor:

Ik heb me al vaak voorgenomen om naar LV te gaan. Afgevulde bankrekening/C.C.maar heb het bordje "luchthaven" nog nooit gezien. Mijn euro's waren bij Utrecht al op :)

Als ik ooit naar Vegas of Macau zou gaan..........denk dat ik al gauw +10K voor een weekje vertier kwijt zou zijn. :'( (@ozzy checkt snel zijn banksaldi en ziet dat hij voorlopig niet naar LV gaat)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ozzy zei:

Tijd voor wat humor:

Ik heb me al vaak voorgenomen om naar LV te gaan. Afgevulde bankrekening/C.C.maar heb het bordje "luchthaven" nog nooit gezien. Mijn euro's waren bij Utrecht al op :)

Als ik ooit naar Vegas of Macau zou gaan..........denk dat ik al gauw +10K voor een weekje vertier kwijt zou zijn. :'( (@ozzy checkt snel zijn banksaldi en ziet dat hij voorlopig niet naar LV gaat)

10k in 1 week dan moet je het echt erg bont maken, mij lukte het wel maar dan in 3 weken, maar ken er 1 die in 1 week 20k er doorheen heeft gejast, maar had hij meerdere mensen voor hem gokken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had voor mezelf een budget van €1500 voor de basisdingen (vlucht, autohuur, overnachtingen en hopelijk eten en een beetje gokken. Eten viel toch duurder uit dan gehoopt, met name omdat ik dit keer geen ontbijt in de supermarkt heb gekocht.

Dit was overigens voor twee weken.

Daarnaast had ik vanuit mijn online pokerperiode nog $1800, wat dus mijn budget was voor poker. Uiteindelijk bijna niet gepokerd, merk dat het te lang geleden is en vind dat mijn bankroll te klein is waardoor ik te voorzichtig speel.

Gelukkig deze trip mijn bankroll kunnen uitbreiden dankzij videopoker, dus misschien is het volgende trip anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hadden twee budgetten, eentje voor vlucht/hotel/resortfees en eentje voor 'de rest'. De eerste koste ons voor 2 personen 1400€. Vlucht vanaf ams-lond-lasvegas, hotel The Mirage. 5 nachten in febr.

De rest hadden we totaal ongeveer $2000 totaal, hier hebben we souveniers, eten, gokken en de rest gedaan. Uiteindelijk hebben we een nette $900 mee naar huis genomen. Dingen die we hebben gedaan:

Goocheltrucs gekocht

Geschoten(mooi pakket) op een schietbaan

Eifeltoren bezocht

Mobmuseum

Bustickets

Souveniers

Eten

Heel de dag gokken!

Het eten was niet helemaal fair, daar hadden we bonnen van MYvegas voor. Hierdoor hebben we ons helemaal scheel kunnen vreten in die top 'all you can eat' toko's. De kwaliteit daar is mijn inziens hetzelfde als de restaurants hier en zeker niet van zo een wokrestaurant kwaliteit:)

Als elke reis mij slechts $1250 zou kosten(per persoon met 2 personen) zou ik elk jaar 2x gaan;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak potjes voor poker en gokken. poker een bepaalde rol en speelde voornamelijk cashgames 1-2 en 1-3. Heb nog niet meegemaakt dat ik een paar buyins lost had op een dag, maar 4 buyins verliezen is het wel einde dag.

Voor het gokken klein bedragje en met de pokerwinsten een beetje klooien op de slots, pai gow en craps. Allemaal min betten. Geen poker winst dan ook minder gokken.

Voor het eten myvegas en andere deals. Maar ik eet gewoon wanneer ik zin heb. Geen high end maaltijden. Buffetten, earls, hamburger keten, aaian food etc. 

Overall kon ik de afgelopen jaren redelijk de uitgaven in vegas bekostigen met het poker. Ben geen big spender. Hotel en vliegreis nooit terug kunnen verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ROELETTE met name je zin over de all you can eat toko's vind ik mooi, maar ook verbazingwekkend.

Ik vind juist de buffetten echt heel erg slecht en matig in Las Vegas.

We hebben dit jaar het buffet van Luxor, Green Valley Ranch en Excalibur gehad en vorig jaar van MGM Grand. 

Excalibur was het beste dit jaar, maar om daar normaal gesproken $27 voor neer te leggen is het me niet waard.

Ik betaal liever $50-60 dollar voor een gewoon restaurantje waar ik een biefstukje kan eten.

We hebben bijvoorbeeld gegeten in Laughlin in het Bubba Shrimp restaurant waar ik het beste heb gegeten en we waren hier uit mijn hoofd uit van $30 per persoon voor kwijt.

Het is dat het gratis is met Myvegas maar ik vind de buffetten erg matig om eerlijk te zijn.

Maar de $900 dollar die jullie mee terug namen hebben we als dollar mooi meegenomen richting de VS en hebben een mooie bestemming gevonden in de verschillende gokkasten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hadden 1100 dollar "over", maar de resortfee cash afgetikt. Bleef er 900 over dus!

Eten was echt wel goed trouwens! Aria gewoon echt top en 2x Cravings in Mirage was ook echt top. Monte Carlo viel tegen...

Ontbijten bij Cinnamon, Mc Donalds, Starbucks kost max. 15 dollar voor met z'n 2-en. Ook dat is niet echt een killer voor je budget.

Ohja: beste tip (ging bijna fout @Roelette)... Maak dagbudgetten en hou je hieraan. We hadden 400 dollar per dag. Na paar honderd winst op 1e avond, werd dat direct 500 dollar per dag (voor met z'n 2-en). Hou je hier ook aan!! 1 avond ff keihard broke op blackjacktafel in Palazzo. 3*100 dollar per handje in max. 2 min. weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

JackPot zei:

Ik vind juist de buffetten echt heel erg slecht en matig in Las Vegas.

We hebben dit jaar het buffet van Luxor, Green Valley Ranch en Excalibur gehad en vorig jaar van MGM Grand. 

De buffetten van Luxor en Excalibur zijn ook één van de minste buffetten in Vegas.

Bij de Bellagio, Ceasers (Bacchanal), Wynn, Aria en de Cosmopolitan (Wicked Spoon) vind je de 'betere' buffetten. Ik moet zeggen dat ik ook niet echt fan van buffetten ben en ook eerder ga voor een restaurant met bediening. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een mooie discussie deze.

ikzelf reken de reis (hotel, vlucht en resortfee) eigenlijk niet in mijn budget mee. Ik geloof in mei 2014 een €1250 á €1300 voor 10 dagen Aria (uiteindelijk geen resort fee betaald). Daarnaast heb ik een dagbudget aangehouden van $400,- Op is op en alles wat overblijft gaat in het potje voor de volgende dag :wink: 

Nu zijn mijn maatje en ik totaal niet van de buffetten. Ontbijten deden wij dan ook in het Aria cafe met steak and eggs of het altijd lekkere subway broodje. Dit kost je hooguit $20,- In de avond kwamen wij toch regelmatig bij de Outback uit, snel, redelijk goedkoop, goed te eten en vooral dichtbij.Maar als het aan mij ligt bestaat er niet zoiets als besparen op eten :smiley: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij rekenen de reis zelf nooit mee in ons budget. We geven gemiddeld dus de 1200 en 1300 euro uit voor 2 personen voor de vlucht incl. hotel. Daarnaast gebruiken we MyVegas voor maaltijden en extra free play op 2 verschillende accounts. Ook boeken we vooraf regelmatig interessante deals voor restaurants. Die rekenen we vervolgens ook niet mee in ons dagelijks budget. Vervolgens hebben we in Vegas een budget van $500 per dag voor shoppen, gokken, souvenirs, eventuele maaltijden en snelle snack, shows die we vooraf niet geboekt hebben en cocktails aan het zwembad. In de praktijk komt het er op neer dat we zo'n $400 per dag overhouden om mee te spelen. Totale kosten per trip om en nabij de €5000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet helemaal, maar dit keer voor het eerst wel winst gemaakt met gokken.

Vlucht, hotel en autohuur heeft me dit keer iets meer dan €1300 gekost. Aan het eind van de reis had ik $500 meer dan aan het begin. Al het eten contant betaald, dus gratis gegeten en $500 winst. Totale kosten voor twee weken Vegas waren dus een kleine € 900,-.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...