Spring naar bijdragen

Advies gevraagd combinatieweddenschap


playwithsierra

Aanbevolen berichten

Beste Onetimers, 

Zouden jullie met mij mee willen denken? Ik heb op vrijdag een combinatiebet geplaatst op BET365 met 19 weddenschappen van het EK, verdeeld over 4 dagen. We zijn inmiddels bij de laatste dag beland en er staan nog 4 weddenschappen open, namelijk: 

- Zweden - Azerbeidzjan  1X 

- Oostenrijk - Esland 1X 

- Ierland - Frankrijk X2

- Moldavië - Tsjechië X2 

De potentiële uitbetaling is €489,83. Dit was eerst rond de €900 euro op een inzet van €10 maar aangezien Denemarken gister heeft verloren is de 70% accumulator gecanceld. 

Ik kan momenteel een cash out doen van €176 en ben dit aan het overwegen aangezien het nu toch wel spannend begint te worden nu de laatste loodjes in zicht zijn en ik het zonde zou vinden om op de valreep alles te verliezen. Aan de andere kant denk ik dat de bets die ik heb geplaatst best nog wel potentie hebben, maar eigenlijk heb ik te weinig kennis van voetbal om dit goed te beoordelen. Wat denken jullie? De bet laten staan of nu uitbetalen en dan weer een nieuwe bet plaatsen op de openstaande wedstrijden + een aantal nieuwe wedstrijden van morgen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitcashen en opnieuw inzetten lijkt me niet een goed idee. Ze snoepen wat extra marge van je winst af bij het uitcashen. Je kan beter wat losse bets doen op de 4 wedstrijden (op de andere uitkomsten), als een soort verzekering op deze weddenschap.
Ik heb weinig verstand van interlandvoetbal, maar het lijkt erop dat het allemaal aardige zekerheidjes zijn waar je op hebt ingezet. Dus met wat kleine bets op de underdogs kan je mooie winsten halen, die het eventuele verlies van je grote bet compenseren.

In ieder geval, succes met je bets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, ApeShots said:

Uitcashen en opnieuw inzetten lijkt me niet een goed idee. Ze snoepen wat extra marge van je winst af bij het uitcashen. Je kan beter wat losse bets doen op de 4 wedstrijden (op de andere uitkomsten), als een soort verzekering op deze weddenschap.
Ik heb weinig verstand van interlandvoetbal, maar het lijkt erop dat het allemaal aardige zekerheidjes zijn waar je op hebt ingezet. Dus met wat kleine bets op de underdogs kan je mooie winsten halen, die het eventuele verlies van je grote bet compenseren.

In ieder geval, succes met je bets!

Wat stom dat ik hier zelf niet aan heb gedacht! Dit is denk ik het beste advies wat je me kon geven. Ik had al een tussentijdse cash out gedaan bij dag 2 waardoor ik mijn inzet + een kleine winst terugheb. Maar nav jouw advies heb ik de bets geplaatst op de overige uitkomsten. Het zal nu hoe dan ook een fijne winst worden. Dankjewel! 

bewerkt door playwithsierra (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.