Spring naar bijdragen

Patronen spelen op de automatische roulette


eurobsgame

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Screenshot_20180207-120103.thumb.png.49d8d3b7c21a6db58953f2ae19d9ec7b.pngŪScreenshot_20180207-115849.thumb.png.0bf355ccd478b7708362d369332f4c58.png

Screenshot_20180207-115322.thumb.png.c16b1f1354f12f86f3f35af54b6f6961.png

Een prachtig patroon weer op de ADMIRAL Grand roulette . Op deze manier is het niet moeilijk om maximum in te zetten ( gewoon iedere win draai verdubbelen ) 

Ik heb zin om de @DeValsspeler uit te nodigen hier naartoe te komen ( Breda ) om te laten zien wat ik bedoel met een " voorspelbare roulette machine". 

Maarrrr het is nog te vroeg ... eerst dien ik zelf nog uit te vinden of dit alleen op één kast van dit merk speelt , of dat dit geluksmomenten zijn die ik op een Dobbelsteen achtige manier aan elkaar heb geplakt .

Als de kast écht voorspelbaar is in zijn patronen , dan is er een reden . Die reden heb ik aan @Hillichance of @ROELETTE al eens uitgelegd ( wie van de twee was er nou ?) . Maar dan moet je op deze kast gewoon door kunnen spelen volgens het protocol en dan maakt het écht niet uit wanneer je met het spel stopt .

De vraag is nu :  wat is voor mij belangrijker :  wetenschap en kennis , of een hele mooie bankroll. Als de @Valsspeler los zou gaan op deze kast , en er is écht iets te voorspellen , dan staat die kast er over een half jaar niet meer ! 

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb je toch wat weinig vertrouwen in mij @eurobsgame. :) Ik weet als geen ander dat wanneer je een loophole gevonden hebt, je zeer zorgvuldig moet zijn om zo lang mogelijk te kunnen blijven spelen. De meeste valsspelers worden gepakt omdat ze te hebberig zijn. Als je echt wat moois gevonden hebt: niet hebberig zijn en gewoon af en toe een beetje winnen.  Ik ga graag een keer mee. In de tussentijd: noteer alle nummers die je ziet, ik kijk er graag naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei eurobsgame:

Screenshot_20180207-120103.thumb.png.49d8d3b7c21a6db58953f2ae19d9ec7b.pngŪScreenshot_20180207-115849.thumb.png.0bf355ccd478b7708362d369332f4c58.png

Screenshot_20180207-115322.thumb.png.c16b1f1354f12f86f3f35af54b6f6961.png

Een prachtig patroon weer op de Admiral Grand Roulette . Op deze manier is het niet moeilijk om maximum in te zetten ( gewoon iedere win draai verdubbelen ) 

Ik heb zin om de @DeValsspeler uit te nodigen hier naartoe te komen ( Breda ) om te laten zien wat ik bedoel met een " voorspelbare roulette machine". 

Maarrrr het is nog te vroeg ... eerst dien ik zelf nog uit te vinden of dit alleen op één kast van dit merk speelt , of dat dit geluksmomenten zijn die ik op een Dobbelsteen achtige manier aan elkaar heb geplakt .

Als de kast écht voorspelbaar is in zijn patronen , dan is er een reden . Die reden heb ik aan @Hillichance of @ROELETTE al eens uitgelegd ( wie van de twee was er nou 1f600.png) . Maar dan moet je op deze kast gewoon door kunnen spelen volgens het protocol en dan maakt het écht niet uit wanneer je met het spel stopt .

De vraag is nu :  wat is voor mij belangrijker :  wetenschap en kennis , of een hele mooie bankroll. Als de @Valsspeler los zou gaan op deze kast , en er is écht iets te voorspellen , dan staat die kast er over een half jaar niet meer ! 

Het ontwerpteam van het programma dat dit soort gokkasten afspelen zal zich waarschijnlijk kapot lachen wanneer ze dit bericht zouden lezen. Alle RNG gestuurde rouletteautomaten spelen een programma af dat je zoveel mogelijk het gevoel probeert te geven dat je er dichtbij zit en een kans maakt de machine te verslaan. Ondertussen loopt iedere speler gewoon het door de fabrikant ingestelde percentage achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zie wel een mooi patroon erin, maar dat zal wel van korte duur zijn dat het zich zo steeds herhaald.

anders hoef ik steeds in de zevende beurt maar 8 nummers te spelen om de goede uitkomst te hebben.

 

12 - 15 - 14 - 11 - 11 - 16 - 11 - 15 - 36 - 14 - 03 - 07

        08         09          04          02          03

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regelmatig komt wel eens iemand naast mij zitten om te zien hoe ik speel. Vorig weekend was hij er weer maar toen vertelde hij mij dat hij de eigenaar was van een speelhal in Amsterdam. Hij speelde alleen maar op de echte tafels of de multi roulette van HC. Hij wist mij heel veel te vertellen hoe de roulette automaten werden afgesteld Vergeet maar dat deze random zijn.. de uitkomsten worden door de winst  en de inzetten bepaald Op rustige tijden draait de roulette door om op die manier de schijn van random op te kunnen houden. Op internet is dit deze manipulatie wel te verwachten. Ik vraag mij af of de kansspel autoriteit dit soort manipulaties onderzoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zal het over de roulettes algemeen bedoelen, want zelf er aan klooien kun je wel vergeten, denk dat dit verhaal van die eigenaar ook niet klopt.
Ze zijn alleen afgesteld om een RNG te creëren, wanneer het wiel niet recht genoeg staat voor een random patroon.

Alles wat er wordt geschreven en gepraat over magneten, en stofzuigers is regelrechte onzin; de draaisnelheid van de verticale as (spindle) past zich door middel van informatie van een microchip eenvoudig aan aan de snelheid van de bal, fluitje van een cent voor die chip om uit te rekenen wanneer de bal gaat dalen, de wiebertjes zullen slechts in 10 tot 15% in de weg zitten. Het wiel met de gewenste sector komt precies 'langs' wanneer de bal valt.

Ze staan er ook niet om je te belazeren, dat kan ook helemaal niet; de bal moet per slot van rekening ERGENS vallen. Zou ook makkelijk worden, we pakken alle 8 de consoles en gaan met 1 console op z'n zwaarst pompen op de grote serie; de overige 7 consoles zetten we veel lichter op de rest van de ketel; betekent dus als ie je wil naaien dat je op die 7 plekken gaat winnen, en op de grote serie nat gaat.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de KSA of meet instituut dat kan aantonen kan die meteen zijn gokhal sluiten. Weet je toevallig van welke speelhal hij eigenaar was? Ken de meeste wel.

 

Niet dat dat er staat, maar word er niet gewoon bedoeld dat die roulettes uit zichzelf niet random (maar dus met een RNG - of een gokkast-alike uitbetalingspatroon?) draaien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is voor mij nog steeds niet duidelijk of een roulette automaat afgesteld mag worden op een uitkeringspercentage van bijvoorbeeld  90% .Dit kan alleen maar met een RNG(0-9).

Het is volgens mij dan alleen maar mogelijk als de uitkomst van de RNG(0-36) gemanipuleerd is. Zelfs met excel kan ik gemanipuleerde RNGs programmeren  met een dubbele zero met een getallen reeks van 0-36.

Google naar Cammegh patenten en je krijgt een beschrijving van de airball roulette.. Nadat de roulette gestart is, wordt de snelheid nog gecorrigeerd enafgestemd op de rotor en bal snelheid met de software. Patenten zijn openbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei DeValsspeler:

Ik heb ze direct vanuit de machine gezien, niet achteraf op papier en zonder dat er afgesproken was dat ik ze zou gaan zien. Ik acht de kans dus klein dat er mee geknoeid is.

en als die roulette er nu korter staat als een jaar?

ik ben er ooit bij geweest toen ze kwamen controleren, en ze meten iets door (diodes).

maar verders gebeurt er niks qua uitbetalings percentage.

en ook niet met manipulatie , dat valt niet onder hun taak zeggen ze dan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en als die roulette er nu korter staat als een jaar?
ik ben er ooit bij geweest toen ze kwamen controleren, en ze meten iets door (diodes).
maar verders gebeurt er niks qua uitbetalings percentage.
en ook niet met manipulatie , dat valt niet onder hun taak zeggen ze dan.
 
Hij stond er niet korter dan een jaar.

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.