Spring naar bijdragen

Total Rewards gratis geld


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Als onderdeel van Total Rewards is er Social Rewards, een pagina waar je via facebook en twitter linkjes kan delen en videos kan kijken. Voor elk gedeelde linkje en gekeken video krijg je punten, meestal 5. Als je er net mee begint vaak wat meer. Heb je in totaal duizend punten, dan kun je dit omzetten naar $10 op je Total Rewards card.

Per dag kun je maximaal drie linkjes delen, videos kijken wat meer. Ik doe dit meestal tijdens het ontbijt als ik ook de dagelijkse myvegas spin doe. De filmpjes kijk ik niet, ik druk op play en tussendoor doe ik andere dingen. Voor mijn vorige reis heb ik zo meer dan $100 gespaard en de afgelopen trip had ik zo ook $90 extra te besteden. Toch mooi meegenomen.

Mocht je je willen inschrijven, dan graag via onderstaande link, als het goed is levert mij dat weer wat punten op:

https://t.co/ySOfOVy9UY

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Frankyboy zei:

Wat een leuke tip. Ik ben nog nooit in Las Vegas geweest en vraag me altijd af hoeveel geld moet je mee nemen als je naar Amerika of Las Vegas gaat. Maar zoals ik dit lees hoef je bijna geen geld mee te nemen op een vakantie naar Las Vegas. Ik krijg bijna zin om een reisje te boeken!

Belangrijk is wel dat je een bankrol hebt die je ook kan missen. Naar Vegas gaan met te weinig geld zal uitlopen op een veel minder fijn reisje dan het in je hoofd (voorpret) zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

> @JackPot zei:

> Zijn er naast DeValsspeler nog anderen die dit spelletje aan het spelen zijn en zo sparen voor wat gratis geld in las vegas? 

> Er komen wel steeds meer manieren heb ik het gevoel om je verblijf een stuk goedkoper te maken. Zag ook al een enorm mooi post van Gebruiker over de Mlife voordelen. 

Moet je wel geluk hebben om zulke offers te krijgen. Ik krijg van Mlife nadat, noppes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Gebruik het zelf ook al een paar jaar (zie ook hier). Sparen gaat dit jaar toch wel een stuk langzamer voor mijn komende Vegas trip; er zijn minder berichten om te sharen beschikbaar en ook de beloningen ervoor zijn lager. Het blijft toch een aardige manier om wat gratis food te scoren straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ja het werkt nog steeds... dingen zijn alleen steeds minder punten waard.

Maar het is free money, ik gebruik het in Vegas om er bijv. elke dag van te ontbijten.

Je kan alleen niet meer de berichten van facebook en twitter zomaar plaatsen zonder het aan te vullen/passen, dan loop je iig grote kans om daarvoor geblokkeerd te raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...