Spring naar bijdragen

RBCcrazy stappenpool


rbccrazyboy

Aanbevolen berichten

  • 7 maanden later...

4 eerste stappen geplaatst waarvan 2 tafeltennis wedstrijden en 2 voetbal wedstrijdenvandaag.

Stap 1 Yang Wang- Svensson robert. No brainer winst yang wang @1,40  Uitbetaling €21,00

Stap 1 Yoshidakaii - Hui Xu Dit wordt een spannende pot verdediger tegen aanvaller. Alleen vind ik de odss voor Yoshida gewoon te hoog als nummer 39 van de wereld @2,10  uitbetaling €31,50

Stap 1 Monaco - Bordeaux Winst Monaco @1.78  uitbetaling €26,70

Stap 1 Overgenomen uit de stappenpool onder het mom beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen.

VVV Venlo -FC den Bosch  Winst VVV @1.45  Uitbetaling €21,75

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JackPot zei:

Super leuk @rbccrazyboy Ik ga je volgen en ook zelf af en toe weer wat stappen plaatsen in mijn stappenpool.

Houd ons op de hoogte en ook de keuze waarom je die stap gekozen hebt!

Ik zal alle weddenschappen natuurlijk hier plaatsen.

Seabert zei:

Succes! I love het stappenplan!

Bedankt dat stappen plan gaat nog eens heel groot worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stap 2 €21,75 Westham - Crystal Palace  Winst Westham @1,93 Uitbetaling €41,98

Stap 1 FC Barcelona - Real madrid Winst Barcelona @1,53  Uitbetaling €22,95

Stap 1 De Graafschap - Cambuur leeuwarden BTTS @1,66 uitbetaling €24,90

Stap 1 Juventus- Empoli   Winst Juventus -1 @1,83 Uitbetaling €27,45

Dan wil ik Feyenoord -1 spelen. maar ik wacht even of ik hier geen stap 3 van kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedenk je wel dat je met het spelen van stappen opzoek moet naar "pareltjes", en vooral geen haast moet hebben, wacht rustig af tot je iets tegenkomt waarvan je zo goed als zeker bent, ik zie nu al een aantal stappen bij jou voorbij komen waarbij ik sowieso tegen zou stemmen als die zouden worden geopperd in de stappenpool. Wees selectief en geduldig. GL!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tips. Ik ben wel benieuwd hoe jullie je onderzoek uitvoeren naar bepaalde weddenschappen daar kan ik zeker nog veel in leren.

Feyenoord heeft de laatste 4 thuis wedstrijden met minimaal -1 gewonnen. De uitwedstrijd eerder dit seizoen wonnen ze met 2-4. excelsior uitwedstrijden 10x verloren 3x gewonnen en 6x gelijk. Daarnaast is de 1e keeper geblesseerd voor de rest van het seizoen. Ik verwacht dat Excelsior echt kansloos is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat was dus vandaag helemaal niks.

Voor morgen al 3 dingen geplaatst

Stap 2 €24,60  Athletic club Bilbao- Granada CF  Winst Bilbao @1,48 Uitbetaling €36,41

Ronde van Vlaanderen

Stap 1 Peter Sagan eindigen bij de eerste 6  @1,42 Uitbetaling €21.30

Stap 1 tot 4  in 1 keer

Best Finish tussen 2 renners

Boonen - Roelandts            Roelandts @1,75

Thomas - Terpstra              Terpstra @1,68

Kristoff -van Avermaet        van Avermaet @1,55

Benoot - Boasson Hagen   Benoot @1,60

Totaal @7,29   Uitbetaling €109,37

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tips. Ik ben wel benieuwd hoe jullie je onderzoek uitvoeren naar bepaalde weddenschappen daar kan ik zeker nog veel in leren.

Er is via de app al inhoudelijk op gereageerd, maar voor de overige leden wil ik nog wel wat uitgebreider uitleg geven over hoe ik het persoonlijk een beetje aanpak. Voor elk soort type bet heb ik een eigen manier van spelen. Voor mij is sportwedden ook een uit de hand gelopen hobby. En geld verdienen met sport kijken is natuurlijk leuk meegenomen!

En natuurlijk speel ik ook vaak genoeg live wedstrijden op basis van gevoel en probeer ik een funbetje van odds 1000+ te winnen, maar om op die manier winstgevend te blijven is moeilijk.

Wil je enigszins een beetje winst maken zul je sportwedden serieus moeten benaderen. Dat doe je alleen als je zelf dus de sport volgt, leest, uitzoekt en vooral discipline hebt. Wees realistisch en probeer voor je zelf altijd een grens te trekken, tot hier en niet verder. Speel met een bankroll managementt zoals met poker.  Ga geen emotionele bets aan omdat je in een week veel verloren hebt en dit wilt goed proberen te maken, want dat werkt 99 van de 100 keer niet!, maar ga ook geen forse bedragen inzetten nadat je wel een paar keer goed zit. Zorg dat je ook nooit een grote roll op je account hebt staan zodat je niet in de verleiding komt om hogere bedragen in te zetten. Goed voorbeeld van mezelf was dat als ik met poker wel eens grote bedragen won, deze dan ook binnen een paar dagen weer verloor. Ik dacht dat ik het spelletje wel weer wist te spelen en ging duurdere toernooien spelen. Met sportbetting is dit precies zo, vandaar dat bankroll management en discipline erg belangrijk zijn.

Bij een stappen bet zoals deze zoek ik eerst de wedstrijden uit, dit kan via de sportapp waarin we zitten, tips via verschillende sportapps zoals OBLG (al ben ik daar niet echt onder de indruk van) of als ik zelf tijd heb natuurlijk uit eigen research. Nadat ik die verzameld heb ga ik ze zelf één voor één nalopen om de beste eruit te vissen. Als je geluk hebt blijven er een paar over, maar komt vaak voor dat er niks overblijft. Het nalopen doe ik vooral op basis van statistieken, als die niet positief zijn streep ik ze direct weg. Spelen op een wedstrijd omdat ie een hoge odd heeft is gewoon kansloos. Daarnaast kijk ik vooral naar de vorm, blessures/schorsingen, H2H, ondergrond en zelfs het toernooi/ land waar ze spelen. Het thuisvoordeel bestaat gewoon echt!, daarom speel ik ook nooit favoriete uitspelende ploegen. Zie bv vandaag Napoli die 3-1 verliest bij Udinese. In een thuiswedstrijd was dat hoogst waarschijnlijk niet gebeurd, misschien 1 uit de 10x. Je ziet niks voor niks ploegen die thuis de meeste overwinningen behalen in welk sport dan ook. Mijn free tip is dus, blijf weg bij favoriete uitspelende ploegen.

Maar goed, de tips die overblijven loop ik vaak nog even na op andere sites waar met name sport experts hun mening over geven. Zij zijn tenslotte elke dag met die club/sport bezig en hebben vaak nog extra informatie. Zo ken ik iemand die zelfs de trainingen gaat bekijken voor een belangrijke wedstrijd waar ie grote bedragen in gaat zetten. Eigenlijk zoek ik een soort bevestiging dat ik goed zit met mijn gevoel. En daaruit maak ik de uiteindelijke keuze. Het mooie van zo'n stappen poule is dat als je verliest bij stap 4 dat je "schade" nog steeds die paar euro's zijn waar je met stap 1 bent begonnen.

Kijk, dit is mijn manier van spelen en benaderen van het spelletje. Hoeft niet iedereen natuurlijk mee eens te zijn, maar voor mij werkt het. Ik hoop dat je er iets aan hebt en zal je topic zeker blijven volgen.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hoor , dit stappenspel te volgen . Wat ik leuk vind is dat het een inzetsysteem is en dat je met de winst verder bouwt , eigenlijk wat ik met mijn eigen Megastar challenge ook aan het proberen ben , alleen dan natuurlijk met veel meer "kansen en rondes " .

Deze  stappenpool vergt dus ook meer dan alleen geluk en je hebt meer kans als je de wedstrijden beter begrijpt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...