Spring naar bijdragen

VegasBlog 2015


Gast [Verwijderde Gebruiker]

Aanbevolen berichten

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Naast de vlogs heb ik tijdens het terug vliegen naar Nederland ook een Blog geschreven

over mijn ervaringen in las Vegas!

Weekje, wat een week!

image-e1427776872853.jpg

Mijn allereerste keer naar Amerika en dan direct naar Las Vegas! Wat was het een reis,

bijna de andere kant van de wereld! Een droom die uitkwam.

Altijd wilde ik al eens naar Amerika, maar ja wie wil dat nou niet!? Gelukkig heb ik mijn droom

waar gemaakt! En hoop ik nog vele malen naar Amerika te kunnen reizen. De grootte, de mensen,

de taal! Alles heeft mij te pakken genomen! De bijzondere dingen die ik gezien heb.

En dan Las Vegas, de stad van de luxery, feesten en gokken er zijn bijna geen woorden die dit ooit

zullen kunnen beschrijven. Ik heb jullie een kleine inkijk proberen te geven in Las Vegas en er omheen,

gister/eergisteren nog stond ik midden in de Grand Canyon waar ik echt het Wauw..

gevoel had, het onwerkelijke! Moest bijna een traantje laten tijdens het opnemen van de vlog.

Deze vlog is nog niet ge-edit op moment van typen maar daar zal snel verandering in komen!

Lees verder op mijn website

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...