Spring naar bijdragen

Eerste Onetime Coca Cola Poker Kampioenschappen in Groningen


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

De voorbereidingen zijn in volle gang en binnen kort zullen de eerste Open Coca Cola poker kampioenschap gaan plaats vinden in Groningen. In dit topic zal alle informatie komen en kan je ook opgeven voor dit evenement die later in de geschiedenisboekjes nog verteld zal gaan worden.

Buy-in: 0€ (eerste drankje en hapjes wordt voor gezorgd)

Hoofdprijs: Aangezien de wetgever heeft bepaald dat die niet commercieel mag zijn krijgt de winnaar een mooie bokaal mee en komt die voor de rest van zijn leven in de Hall of Fame van OneTime te staan.

Adres: Het prachtige café van @WouterM in Groningen (wordt later bekend gemaakt)

Deelnemers: Maximaal 24 (3 x 8 per tafel) voor actieve forumleden van Onetime

Waarom Coca Cola: Onze @WouterM gaat eindelijk overstappen van Pepsi naar Coca Cola in zijn café en daarom ben ik er na 10 jaar absentie weer bij en organiseren we dit vanuit Onetime met Wouter samen :-)

Tijdstip en datum: Dit wordt later nog bekend gemaakt.

We hebben een van de mooiste dealsters van Nederland gestrikt om jullie te vermaken en ze speelt zelf ook nog mee :-) Uiteraard zal ik ook al mijn poker truken uit de oude doos halen en krijgt deze die mij eruit gooit mijn geschreven pokerboek (gesigneerd) 'poker voor beginners deel 1' mee :-) Ex professioneel pokerspeler @Jackpot is er ook bij en heeft nog prachtige verhalen uit de oude doos.

Het gaat gewoon een gezellige avond worden met gastheer Wouter en een leuk Onetime uitje in het altijd prachtige maar koude Noorden. Voor de mensen die van ver komen (iedereen dus) en echt niet meer terug kunnen met trein/auto kan er ongetwijfeld wel wat geregeld worden met slaapplekken maar dat moeten we onderling maar even kortsluiten als alles bekend is.

Wil je in principe meedoen laat dan even je reactie achter in dit topic dan gaan we bij genoeg aanmelders aan de slag.

Update van 31 mei 2016:

@WouterM heeft het groene licht gegeven en de grote dag zal gaan plaats vinden op zaterdag 9 juli.  Het speciale en eerste Onetime pokertoernooi start om 20:00 uur. Er kunnen maximaal 24 deelnemers meedoen en aanmelden is gratis en als je dat doet verwachten we wel dat je komt opdagen. Inloop in Cafe De Oude Schans op de Noorderstationsstraat 2 is vanaf 19:00 uur. 

Als er mensen zijn die er eerder aanwezig zijn en een hapje willen eten kan dat ongetwijfeld gezamenlijk gedaan worden in een van de vele restaurants/eetcafés in de buurt. 

Wie willen en kunnen er komen op zaterdag 9 juli en als we minimaal 10 man/vrouw hebben maken  het helemaal definitief en laat ik de beker vast maken voor de winnaar :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

> @The_Special_One zei:

> Echt een pokke eind weg, maar onder voorbehoud wil ik wel meedoen afhankelijk van de datum, en als ik ergens kan overnachten en dat er in dat cafe ook sterke drank of bier aanwezig is ;)

Meer dan voldoende :)

Mochten mensen nog hele bijzondere wensen qua drank hebben, hoor ik dat tzt graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...