Spring naar bijdragen

Pai gow poker


ROELETTE

Aanbevolen berichten

  • 9 maanden later...

Mbt bonsjans, doe dat ff via pm ofzo:p zeker als hij hier niet meer komt netjes om dat zo te doen denk ik:)

Niemand die pai gow kent dus:p wellicht andere tafelspellen die veel gespeeld worden in vegas.

Wellicht is er een groepje onetimers die voor camera wat uitleg willen doen mbt 'gewoon' pokeren.

Onetimers die een pokertafel hebben oid, waar gefilmd kan en mag worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 jaren later...

Vorig week in Atlantic City diverse keren meegekeken bij @Jackpot toen hij Pai Gow poker aan het spelen was. Een interessant spel waarbij het voelt dat het langzaam gaat (regelmatig een push - gelijkspel).

Het is een populair spel maar op een of andere manier heb ik dit nog nooit los gespeeld (zonder de Jackpot man). Het is even wennen maar ook wel weer simpel als je kaartgevoel hebt, het is niet zo dat je niks verkeerd kan doen en dat heb ik zelf 2 x gehad in het Luxor in Vegas en dan ben je gewoon je inzet kwijt.

 

Wie speelt er ook wel eens Pai Gow poker?

Inzetten bij Pai Gow Poker.jpeg

Pai Gow Poker Progressive.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het de laatste keren Vegas veel gespeeld. Leuk spel om goedkoop dronken te worden idd. Ligt wel hoe de bediening is die avond. Een avond goed andere avond minder.

 

Ik vind het ook een leuk spel als er een leuke club mensen aan tafel zit die wel willen babbelen maar dat merk je pas al je gaat zitten.

Zoals gezegd als je het niet meer weet of te dronken bent de dealer jouw hand house way laten spelen. Wel een keer verbaasd dat een gast welke enorm dronken was en vervelend ook richting croupier niet werd verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...