Spring naar bijdragen

Riviera implosie


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...

Frankyboy zei:

Wat gaaf om zo die val van een van de landmarks van Vegas te zien vallen. Dank je voor het filmpje @DeValsspeler . Heeft er ooit iemand een echte neergang zien gebeuren in Las Vegas? @LasVegasNic als kenner misschien?

Nee, nog nooit bij een implosies geweest. Lijkt me wel apart om mee te maken.

https://youtu.be/5igVwiXk-gM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo raar, ik had weinig met de Riviera, en toch gaat het me aan het hart. Ik heb gewoon een hekel aan de dingen die voorbij gaan denk ik :) Overigens is dat geen handige karaktereigenschap als Vegas-liefhebber omdat daar uiteraard continu zo enorm veel verandert. B)  Maar goed, de Riviera, eigenlijk vond ik het vooral vergane glorie, ik ben er een keer geweest om te kijken naar de finale van de Wereldkampioenschappen Rubic's Cube. Dit was zo'n absurdistische ervaring, echt geweldig :) Een grote zaal met allemaal mensen van over de hele wereld die ongelooflijk serieus probeerden een Rubic;s Cube in zo'n kort mogelijke tijd op te lossen. Het paste overigens wonderwel goed bij de Riviera, ook de Rubics Cube is uiteraard een beetje vergane glorie maar toch met mensen met een grote passie voor wat er eens was. Tis wat. Lang leve de Riviera :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...