Spring naar bijdragen

Met kinderen naar las vegas


Craps4fun

Aanbevolen berichten

Ik ga deze zomer ook een rondreis maken met vrouw en kids door het Zuidwesten van de U.S. of A. Heb er gigantisch zin in!

Heb met mijn vrouw al meer dan tien rondreizen gemaakt daar, maar nooit met de kids mee. 

Uiteraard stoppen wij ook een aantal dagen in Las Vegas (3 nachten).

Hotel is al geregeld, wij krijgen 2 nachten gratis in de Cosmopolitan (met fountain view) halverwege en aan het eind doen we nog een nachtje Treasure Island. 

Activiteiten die wij in Las Vegas gaan ondernemen:

  • Helicoptervlucht over de Strip
  • One show van Cirque de Soleil
  • De Zipline van Fremont Street
  • Arcade bezoeken in Neonopolis
  • Lekker pizza eten bij Pizza Rock (Downtown)
  • Wellicht nog een show, waarschijnijk Mac King

En 's avonds gaan mama en papa lekker Craps spelen en natuurlijk ook The Walking Dead slot. En misschien nog wel een cocktailtje erbij nemen.?

bewerkt door Wolfie (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
2 uur geleden zei TheGreatOne:

🤣🤣🤣 ik moest er erg om lachen. Wat een taaltje heeft @CashCow. De opmerking “wat een rukland, ik ga in november misschien wel weer” 😂

bewerkt door Gertjan_De_Meern (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 maanden later...

Zo het is weer jaartje geleden bijna dat ik met gezin naar las Vegas ben geweest. Ook in 2019 gaan we weer (21 april-4 mei). Dit keer weer zelfde hotels (plaza 2 nachten, excaliber 3 nachten comped en 4 nachten flamingo comped). In het weekend dit keer naar page lake powell voor bezoek aan horse shoe bend en antilope canyon. We hebben er weer zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Craps4fun:

Zo het is weer jaartje geleden bijna dat ik met gezin naar las Vegas ben geweest. Ook in 2019 gaan we weer (21 april-4 mei). Dit keer weer zelfde hotels (plaza 2 nachten, excaliber 3 nachten comped en 4 nachten flamingo comped). In het weekend dit keer naar page lake powell voor bezoek aan horse shoe bend en antilope canyon. We hebben er weer zin in.

@CashCow wanneer ga jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo het is weer jaartje geleden bijna dat ik met gezin naar las Vegas ben geweest. Ook in 2019 gaan we weer (21 april-4 mei). Dit keer weer zelfde hotels (plaza 2 nachten, excaliber 3 nachten comped en 4 nachten flamingo comped). In het weekend dit keer naar page lake powell voor bezoek aan horse shoe bend en antilope canyon. We hebben er weer zin in.
Horse shoebend and antilope canyon zijn leuk!
Komt vast weer goed met die reis!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Craps4fun said:

Zo het is weer jaartje geleden bijna dat ik met gezin naar las Vegas ben geweest. Ook in 2019 gaan we weer (21 april-4 mei). Dit keer weer zelfde hotels (plaza 2 nachten, excaliber 3 nachten comped en 4 nachten flamingo comped). In het weekend dit keer naar page lake powell voor bezoek aan horse shoe bend en antilope canyon. We hebben er weer zin in.

Lekker, in de meivakantie met de kids?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 jaren later...

Na twee jaar Corona en jaartje Griekenland is het dan eindelijk weer zover, VEGAS in de meivakantie met vrouw en dochter. Dit keer slapen we 4 nachten in delano (stripview), dan vertrekken we naar LA voor universal studio’s en rijden we Route 66. Als we na 4 dagen terugkomen in vegas pakken we 4 nachten bellagio (stripview) en hierna nog 2 nachten golden nugget. We vliegen dit keer vanuit Frankfurt (scheelde 500€ per ticket tov Amsterdam) met united airlines. Overstap in Chicago en terug op SFO. We hebben er zin in

op de planning staat weinig behalve een bezoek aan een baseball game. Verder veel shoppen, eten, zwemmen en natuurlijk craps spelen 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Craps4fun:

Na twee jaar Corona en jaartje Griekenland is het dan eindelijk weer zover, VEGAS in de meivakantie met vrouw en dochter. Dit keer slapen we 4 nachten in delano (stripview), dan vertrekken we naar LA voor universal studio’s en rijden we Route 66. Als we na 4 dagen terugkomen in vegas pakken we 4 nachten bellagio (stripview) en hierna nog 2 nachten golden nugget. We vliegen dit keer vanuit Frankfurt (scheelde 500€ per ticket tov Amsterdam) met united airlines. Overstap in Chicago en terug op SFO. We hebben er zin in

op de planning staat weinig behalve een bezoek aan een baseball game. Verder veel shoppen, eten, zwemmen en natuurlijk craps spelen 😉

Kan niet anders zeggen als: Enjoy!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na twee jaar Corona en jaartje Griekenland is het dan eindelijk weer zover, VEGAS in de meivakantie met vrouw en dochter. Dit keer slapen we 4 nachten in delano (stripview), dan vertrekken we naar LA voor universal studio’s en rijden we Route 66. Als we na 4 dagen terugkomen in vegas pakken we 4 nachten bellagio (stripview) en hierna nog 2 nachten golden nugget. We vliegen dit keer vanuit Frankfurt (scheelde 500€ per ticket tov Amsterdam) met united airlines. Overstap in Chicago en terug op SFO. We hebben er zin in
op de planning staat weinig behalve een bezoek aan een baseball game. Verder veel shoppen, eten, zwemmen en natuurlijk craps spelen

Heerlijk vooruitzicht geniet ze
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel plezier. Ik ga nog een keer naar Vegas met mijn gezin maar wacht even totdat mijn dochter 21 jaar is. Dit duurt nog 3 jaar. Misschien gaan we eerder maar dan moeten de prijzen van tickets wel veel lager zijn. Zelf hoop ik dit jaar nog te gaan. Zit nog op leuke aanbiedingen van KLM te wachten of vanuit Düsseldorf, Brussel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...