Spring naar bijdragen

Voorbeschouwingen en weddenschappen


JackPot

Aanbevolen berichten

Beste OneTimers,

We willen graag op korte termijn meer aandacht gaan besteden aan het wedden op sport, waarbij vaak voetbal, tennis en darten centraal zal staan.

Het zou leuk zijn als we elke week 2 of 3 onderwerpen op het forum zouden krijgen waarin een uitgebreide voorbeschouwing wordt geschreven over de gekozen wedstrijd in combinatie met een weddenschap die bij deze voorbeschouwing hoort.

Deze weddenschap kan in de ruimste zin van het woord zijn en hoeft dus niet een overwinning of een gelijkspel te betreffen, maar kan ook zoals we recent hebben gezien in de stappenpool iets zijn:

  • % balbezit
  • Aantal corners
  • Aantal gele kaarten
  • Meer of minder dan 2,5 goals
  • Etcetera
Indien iemand dit structureel (zeg 3 per week, elke week) wil doen op het forum zijn we ook bereid om hier een kleine vergoeding voor te geven en OneTime zal extra prijsvragen in de voorbeschouwingen te geven. Het is van belang dat vragen en discussies hierover dan plaats gaan vinden in dit topic en niet in een whatsapp groep, omdat we een groter bereik en meer interactie verwachten via het forum.

Elke voorbeschouwing, onderbouwde weddenschap is het fijnste in een nieuw topic, zodat er een mooi overzicht ontstaat van weddenschappen en voorbeschouwingen uit het verleden.

Ik hoor graag wie hier interesse in heeft via een privé bericht 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
  • 1 jaar later...
1 hour ago, ruleta said:

ek vrouwen

rusland-duitsland     4 goals

zweden-italie            1 goal

anders klopt het patroon niet meer

Hi @ruleta Hoe bedoel je patronen bij deze weddenschappen? En hoe zet je hier op in? Zeer geïnteresseerd in sport weddenschappen, zeker als het te verslaan is wat ik tot op heden helaas nog nergens heb kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja zag het, uiteindelijk 5

het probleem is dat op een gegeven moment alle wedstrijden op de zelfde tijd komen.

en dan gaan ze de uitslagen bekend maken en die zetten ze dan ook weer in een andere volgorde als voorheen.

maar vaak zie je overduidelijke patronen er in zitten.

patronenek.JPG.9381ac0129278b3eda2797bfdeb21422.JPG

er is iemand die heeft er een boek over geschreven maar die gebruikt het voor paarden race. en schijnt dat het werkt.

mozan`s racing numerologie

misschien kan jackpot ff youtube kijken, die is wel goed met engels en er een verslagje over schrijven.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit het schema hierboven blijkt dat er vaak 2 of 3 goals vallen in een wedstrijd, maar om dat te weten heb je zo'n schema niet nodig. Volgens mij zijn de zogenaamde patronen die je ziet complete onzin ruleta. Wat  numerologie betreft: ooit eens een kandidate bij Miljoenenjacht gezien en die geloofde daar ook in....resultaat was dat ze met bijna niets naar huis ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ruleta:

ja zag het, uiteindelijk 5

het probleem is dat op een gegeven moment alle wedstrijden op de zelfde tijd komen.

en dan gaan ze de uitslagen bekend maken en die zetten ze dan ook weer in een andere volgorde als voorheen.

maar vaak zie je overduidelijke patronen er in zitten.

patronenek.JPG.9381ac0129278b3eda2797bfdeb21422.JPG

er is iemand die heeft er een boek over geschreven maar die gebruikt het voor paarden race. en schijnt dat het werkt.

mozan`s racing numerologie

misschien kan jackpot ff youtube kijken, die is wel goed met engels en er een verslagje over schrijven.

 

 

 

 

Wow ik weet niet wat jij hebt gerookt of hebt gedronken, maar van de automatische roulette waar niemand je gelooft ga je over naar voetbalwedstrijden. Hoe kun je hier nu een patroon in zien. Is dit ook gemanipuleerd ? Tuurlijk niet.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is wat jij er van denkt , iemand probeert iets en het gaat mis dan is het gelijk zo.

dus iemand zijn auto wil niet starten , dan moet je nooit dat merk auto kopen.

als ik daar van uit zou moeten gaan dan kan ik ook zeggen je moet nooit geen auto gaan rijden

dan moet je gaan onderzoeken en dan je beslissing nemen.

ik geloof dat alles in het leven is gebaseerd op tijd en data

maar ik ga wel verder daar in want ik geloof wel daarin

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei jordi22:

Wow ik weet niet wat jij hebt gerookt of hebt gedronken, maar van de automatische roulette waar niemand je gelooft ga je over naar voetbalwedstrijden. Hoe kun je hier nu een patroon in zien. Is dit ook gemanipuleerd ? Tuurlijk niet.... 

geloof maar wat je zelf wil , als je had opgelet had je al een hoop kennis over het roulette spel kunnen opdoen.

er zijn mensen die wel zo spelen en nu steeds winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei ruleta:

op die automaat speel ik nooit, daar heb ik laatst op gespeeld om iets te testen.

en er zaten patronen bij die klopte, maar ook die niet klopte.

maar het ging niet zo als ik had gewild.

maar op een gewone eerlijke roulette wel.

en bij voetbal ben ik bezig mee hoe of wat  net zolang tot ik er een oordeel over heb.

 

Luister kerel veel plezier en succes met het wedden op voetbalwedstrijden :) Dit is de laatste post die ik aan jou besteed. Je hoort thuis in de Efteling, daar vertellen ze ook sprookjes. Je komt met een vergelijking van een auto en voetbal dan gooi je de roulette er weer tussendoor. Ik volg het niet meer, maar dat ligt misschien aan mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jordi22:

Luister kerel veel plezier en succes met het wedden op voetbalwedstrijden :) Dit is de laatste post die ik aan jou besteed. Je hoort thuis in de Efteling, daar vertellen ze ook sprookjes. Je komt met een vergelijking van een auto en voetbal dan gooi je de roulette er weer tussendoor. Ik volg het niet meer, maar dat ligt misschien aan mij. 

deze tekst was voor jouw.

geloof maar wat je zelf wil , als je had opgelet had je al een hoop kennis over het roulette spel kunnen opdoen.

er zijn mensen die wel zo spelen en nu steeds winnen.
----------------------------------------------------------------------------------------------
en wie heeft het over manipulatie daar heb ik niks over gezegd bij wedstrijden.

maar waar het omging die man had een boek geschreven en schijnbaar werkt het ,dus waarom niet bij voetbal.
maar als je niks onderzoekt en er maar vanuit gaat dat iets zo is kom je niks verder.
dan hadden we nu nog vuur gemaakt met stokjes.

ik denk anders , als iemand iets over mij weet wat diegene absoluut niet kan weten omdat die mij niet kent.
dan moet zoiets vast staan.

ik geloof wel in sprookjes , zit ook wel een kern van waarheid in onderschat dat nooit.
waarom zien we dit nooit op het nieuws, zeker ook allemaal gemanipuleerd.

gianthumans.JPG.2a407c1ff7a14549e8d1c85d51a5bf96.JPG

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruletta, het is erg simpel. Zet vanaf nu voorafgaande aan de wedstrijden al jouw voorspellingen neer over het aantal goals dat gaat vallen in een wedstrijd. Zet de quoteringen erbij en dan zien we vanzelf of jij de bookmakers kan verslaan. Laat iedereen hier maar eens zien dat jouw sprookje wel bestaat....Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Seabert:

Ruletta, het is erg simpel. Zet vanaf nu voorafgaande aan de wedstrijden al jouw voorspellingen neer over het aantal goals dat gaat vallen in een wedstrijd. Zet de quoteringen erbij en dan zien we vanzelf of jij de bookmakers kan verslaan. Laat iedereen hier maar eens zien dat jouw sprookje wel bestaat....Succes!

@Rulata laat zien dat je de bookies kan verslaan met je voorspellingen. Als jij zegt dat er patronen zijn. Zet dan vooraf je voorspellingen neer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben druk bezig er mee en kost veel tijd .
maar was ook wel te voorspellen dit,maar laat maar horen wat de kleine lettertjes zijn.
niemand geeft gratis geld weg, dus weet ik al dat ik moet opletten.

en voorspel jij dan ook mee op doelpunten ?

lijkt me wel zo eerlijk dat ik niet alleen uit gelachen word voor als het mis mocht gaan.

en met roulette durf je dat ook ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei ruleta:

ben druk bezig er mee en kost veel tijd .
maar was ook wel te voorspellen dit,maar laat maar horen wat de kleine lettertjes zijn.
niemand geeft gratis geld weg, dus weet ik al dat ik moet opletten.

en voorspel jij dan ook mee op doelpunten ?

lijkt me wel zo eerlijk dat ik niet alleen uit gelachen word voor als het mis mocht gaan.

en met roulette durf je dat ook ?

Ik ga je zeker niet uitlachen, heb ik ook niet eerder gedaan toch ;)
Ik wil je juist belonen als het jou lukt.
Als je wilt, kan ik het geld wel naar een scrow sturen, The Great One bv.

de kleine lettertjes, kom ik later op terug. Ben nu even druk, is sportzondag he. Werkdag voor mij.

roulette wie weet.

wat wil je dat ik op doelpunten moet voorspellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dopey:

Ik ga je zeker niet uitlachen, heb ik ook niet eerder gedaan toch ;)
Ik wil je juist belonen als het jou lukt.
Als je wilt, kan ik het geld wel naar een scrow sturen, The Great One bv.

de kleine lettertjes, kom ik later op terug. Ben nu even druk, is sportzondag he. Werkdag voor mij.

roulette wie weet.

wat wil je dat ik op doelpunten moet voorspellen?

even buiten het feit om of ik ze nou zie vliegen of niet

maar als als een wedstrijd bijv eindigt op 3-1 of 1-3 of 2-2 of 4-0 dan tel ik die als 4 doelpunten.

1getal is 1 wedstrijd .dus de eerste nul hieronder is 1 wedstrijd ,de volgende is 7 doelpunten in 1 wedstrijd nu tel ik ze per 2 bij elkaar op ,welk getal komt er op het vraag teken?

07 -43 -4?

en deze is een moeilijke om te voorspellen maar komt wel uit.

22 -12 -5?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...