Spring naar bijdragen

Voorbeschouwingen en weddenschappen


JackPot

Aanbevolen berichten

Oke @ruleta,

ik stel het volgende voor.

Jij speelt het via de mozan`s racing numerologie methode en ik speel het op basis van kennis. Einde van de maand kijken we wie de meeste punten heeft. Elk juiste voorspelling is 1 punt. Als jij wint, krijg je van mij  250,00. Als ik win krijg ik niks, maar dan betekent het wel dat er geen patronen in voetbalbetting bestaat, en dat het puur om kennis gaat.

Laten we zeggen dat we ieder weekend minimaal 10 wedstrijden pakken. Mij maakt het niet uit welke, jij mag dat bepalen. Hou er wel rekening mee dat er minimaal 1 dag tussen moet zitten zodat ik de mogelijkheid heb om te kunnen reageren

We plaatsen onder voorspelling gewoon hier zodat iedereen mee kan kijken.

Nogmaals, mocht je twijfels hebben of ik de betaling overmaak of niet, dan bied ik aan om het bedrag naar een escrow te sturen. Laat mij even weten of dit nodig is.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Dopey:

Oke @ruleta,

ik stel het volgende voor.

Jij speelt het via de mozan`s racing numerologie methode en ik speel het op basis van kennis. Einde van de maand kijken we wie de meeste punten heeft. Elk juiste voorspelling is 1 punt. Als jij wint, krijg je van mij  250,00. Als ik win krijg ik niks, maar dan betekent het wel dat er geen patronen in voetbalbetting bestaat, en dat het puur om kennis gaat.

Laten we zeggen dat we ieder weekend minimaal 10 wedstrijden pakken. Mij maakt het niet uit welke, jij mag dat bepalen. Hou er wel rekening mee dat er minimaal 1 dag tussen moet zitten zodat ik de mogelijkheid heb om te kunnen reageren

We plaatsen onder voorspelling gewoon hier zodat iedereen mee kan kijken.

Nogmaals, mocht je twijfels hebben of ik de betaling overmaak of niet, dan bied ik aan om het bedrag naar een escrow te sturen. Laat mij even weten of dit nodig is.

Woord bij daad, daar hou ik van !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op zich is dat een leuk voorstel,alleen ben ik bang dat het zo in de praktijk niet gaat werken.
dat wil niet zeggen dat ik opgeef hoor.

maar even voor de duidelijkheid of ik het zo hetzelfde doe als wat er in dat boek staat weet ik niet,
omdat ik daar het fijne niet van weet.
maar zoals ik het nu bereken sinds een dag of 4 zijn er genoeg uitslagen makkelijk te verklaren maar ook die eigenlijk heel moeilijk te voorspellen zijn maar wel uit komen.

er zitten patronen bij die in de zelfde week zo uit komen maar ook die nog weken weg blijven om het weer rond temaken.
dat zou betekenen  iedere week 10 wedstrijden terwijl er maar 9 worden gespeeld.
dan moet ik heel de bundes liga en weet ik wat nog allemaal meer nog uitpluizen dat kost zeeen van tijd.
ik wil echt die uitslagen eruit halen die het afronden en niet die waar iets opnieuw mee begint.en er zullen er dadelijk ook bij zitten die 2 kanten op kunnen gaan.

ben nu op half februari van het afgelopen seizoen en en een week of 6 uit het seizoen daarvoor en zie dat het gewoon 
overloopt in patronen dus die moet ik eerst afmaken en dan al die uitslagen op een rijtje zetten om te kijken hoe alles loopt.
en dan kan ik pas naar de nieuwe wedstrijden kijken die gaan komen.
daar kan ik nu nog niks over zeggen.
maar ik laat het wel weten hoe of wat tzt oke 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bepaald de wedstrijden en ik pas mij daar wel aan. En zodra we dan 50 wedstrijden hebben gespeeld maken we een eindberekening.

dat geeft jou dus geen haast en ik pas mij gewoon aan. Dus de ene week kan jij er 3 hebben en de andere week 0 wedstrijden.

Wel even nogmaals voor de duidelijkheid, jij speelt via een numerologie methode. maar dat moet wel uitgelegd worden. Het is dus niet zo dat jij met 1,2 of 4 doelpunten alleen komt aanzetten. Er moet wel een duidelijk uitleg erbij gegeven worden hoe je op die aantal doelpunten komt.

Goed?

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je gelooft er niet in , maar je wil er wel uitleg van. hahaha

ik zal er drie nummers bij zetten ,en dan welk getal ik dan in zijn totaal wil maken.

en dan mag jij uit vogelen hoe ik dat doe .

en misschien loopt het wel helemaal de mist in ,maar daar ga ik niet van uit.

van tevoren geef ik wel aan welke wedstrijden het worden eerst zonder stand.

en daarna plaats ik een link naar fotooploaden of iets dergelijks als de wedstrijd begint.

zodat je kan zien dat ik heb voorspeld voor dat de wedstrijd begon,want er staat een tijd bij.

als jij dat nu ook doet ,dan kan er nooit niet gezegd worden dat iemand bij elkaar heeft

afgeken lukt dat ?

dan moet je wel de hele link plaatsen en niet rechtstreeks naar de foto, want dan staat er misschien geen tijd bij. oke

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik wil dat je wel onderbouwd aangeeft wat je speelt. Anders is het wel heel makkelijk waarmee je komt. En ik ga gewoon mijn eigen spel spelen, ga niks met jou ding doen, dus plaats gewoon gelijk in 1x wat je speelt met onderbouwing. Ik hoef er verder geen hele circus over zien. Ik ben degene die jou 250 euro geeft als je wint, niet andersom. Take it or leave it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja zo wil ik ook wel een appeltje voor de dorst weggeven.
de valse appel van sneeuwwitje, maar daar trap ik niet in.
komt het toch weer op een sprookje uit haha

je wil alle info hebben , ben dan eerlijk en zeg gewoon,
je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.

jij zegt anders is het wel heel gemakkelijk waar je mee komt.
dan zal ik even een voorbeeld geven

dat feyenoord laatst met 8-0 won , die stand kan niemand voorspellen
ook jij niet.
maar het komt wel zo uit in het patroon,en als ik zomaar wat zeg dan is 8 doelpunten
wel heel erg hoog om zomaar wat te gokken toch.
zo wil ik niet aan die punten komen, en als het steeds zo uit komt ,had ik je die manier waarschijnlijk
ook wel op den duur uit gelegd, want zo flauw ben ik dan ook weer niet.
zeg het maar.

take it or leave it   
anders ga maar naar babboe met die 100 knaken kan die z`n ferrari aftanken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen interesse in die theorie van jou en ga deze "bet"met je aan omdat ik jou en iedereen wil overtuigen dat het onzin is.

MAAR....als jij er dus zo zeker van bent, geef ik jou de mogelijkheid om mij en andere te overtuigen dat het wel werkt. Daarbij bied ik jou dus die 250,00 euro aan als het jou lukt. Zelf hoef ik dus niks als ik win.

Alleen.., ik ben druk, dus heb geen zin om hier teveel tijd in te stoppen. Daarom stel ik voor dat het snel en simpel gaat. Jij komt met jou voorspelling en ik met de mijne.

Aangezien jij dus nu blijkt bang te zijn dat ik jou voorspelling over ga nemen, dan begin ik wel met mijn voorspelling.

Dus in stappen:

1. Jij kiest de wedstrijden uit

2. ik gooi mijn voorspelling hier

3. Jij plaatst jouw voorspelling hier met bijhorende theorie.

goed zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke stort die 250 maar in de onetime pot ,en als er dan iemand een goed idee heeft
om er iets mee te doen dan zal ik wel zeggen waar het naartoe gaat als ik zou winnen.
ik hoef ze niet.
en anders gaan ze terug naar jou.
en dan geef ik tzt de wedstrijden wel door ,maar heb nog even wat tijd nodig

dan hebben we een deal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Dit was vooraf toch wel duidelijk hoe dit zou eindigen. Men wil een wedstrijdje ver plassen, en dit gaat dan nooit gebeuren. Zelfs de breed uitgemeten Durr Challenge uit vervlogen tijden is niet afgemaakt ondanks alle publiciteit (ik zag overigens dat er iets van 700k door Durr was betaald aan Daniel Cates (Jungleman)).

Ik wilde net overigens in zetten tijdens de wedstrijd op winst Utrecht na de eerste tien minuten te hebben gezien maar zat nog midden in een artikel dat ik ff wilde afronden. Toen vloog daarna de 1-0 er in en nu ook de 2-0. Helaas weer 100 euro aan gemiste winst. Als Utrecht liefhebber, hoe denk je over het seizoen van Utrecht? Het zou me niet verbazen als ze serieus mee doen om derde plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...