Spring naar bijdragen

Voorbeschouwingen en weddenschappen


Nomore

Aanbevolen berichten

krietiek leveren zijn  ze hier allemaal wel goed in ,dan gaan de duimpjes wel omhoog ,maar met iets
zinnigs komen hola ,er is er maar 1tje die mij aan het nadenken heeft gezet.
maar oke misschien komt dat nog.
en die drie doelpunten had natuurlijk iedereen goed vandaar dat er niemand reageerd ,ik zou zeggen dit of dat.

enja ik heb ingezet want ik heb hier het bonnetje liggen en het duurde nogal bij de plus.
hij pakte mijn print niet.
en uit die boekjes kon ik geen wijs die ze daar hadden liggen.
en van dat vrouwtje achter de kassa mocht ik haar telefoon gebruiken voor die code.

en het was voor 7 uur voordat ik reageerde de wedstrijd was nog niet bezig.

dus om me zelf maar te moeten bewijzen willen jullie nu zeker het bonnetje zien van mijn inzet en 
het nummer van de plus hebben en wie de kassa juffrouw was.

je hoeft het maar tezeggen en ik regel het. en ik vraag als je wil ook nog een foto en laat die naar hier sturen
en welke kleur lingerie ze aan heeft wil ik ook nog wel vragen,misschien wil ze wel miss onetime worden 
voor de maand augustus.

maar ik had €20 op 4 doelpunten gezet op die wedstrijd.
wel wat aan de late kant maar zo kwam het nu eenmaal uit ,kan ik niks anders van maken.

wie geloofd mijn verhaal nu niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JackPot:

Dit was vooraf toch wel duidelijk hoe dit zou eindigen. Men wil een wedstrijdje ver plassen, en dit gaat dan nooit gebeuren.

Gaat erom dat men moet kappe met die onzin gelul en praatjes hier op het forum en eens balle moet laten zien. Zelfs met 250,00 gratis geld komt er amper niks uit.

@ruleta, ik zie het wel als het het minder druk heb en de challenge nog aan durft te gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.