Spring naar bijdragen

Dopey's sportweddenschap tips, voorbeschouwingen, freebets etc...


Dopey

Aanbevolen berichten

Voorbeschouwing Feyenoord vs PSV (supercup)

Vanavond staat de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV voor de supercup op het programma. Na een kleine zomerbreak van enkele maanden kunnen we als voetballiefhebbers weer flink los gaan op voetbal weddenschappen. De wedstrijd wordt in de Arena gespeeld, dus gelukkig een fair wedstrijd. Persoonlijk heb ik iets tegen dat Feyenoord een Beker Finale in de Kuip mag spelen en Ajax de supercup in de Arena. In principe kun je zeggen dat PSV twee klasse beter moet zijn en deze wedstrijd makkelijk naar zich toe zou moeten trekken. Afgelopen seizoen werd PSV kampioen met ruim 21 punten verschil ten opzichte van Feyenoord. Ook beide onderlinge duels 0-2 en 3-1 werden door de club uit Eindhoven gewonnen. Maar het blijft voetbal en beide beginnen fris aan het nieuwe seizoen.

Feyenoord heeft de selectie goed bij elkaar weten te houden, daar waar voorgaande jaren vrijwel altijd de beste spelers uit de Kuip vertrokken. Alleen bankzitter Achanbar vertrok naar Zwolle. Door een onverwachtse zware blessure voor Kenneth Vermeer moest Feyenoord een paniek aankoop doen en werd keeper Brad Jones gehaald. De 34-jarige keeper uit Australië tekende voor één seizoen bij Feyenoord en komt transfervrij over van NEC. De viervoudig international speelde eerder voor onder meer Liverpool en brengt de nodige routine met zich mee. Maar de echte grote aankoop is natuurlijk aanvaller  Nicolai Jørgensen. De 25-jarige Deense international tekende een contract voor vijf seizoenen. Volgens directeur Martin van Geel is het een "balvaardige en tegelijk fysiek sterke aanvaller, die niet alleen scorend vermogen heeft, maar ook de kwaliteiten om de ploeg beter de laten voetballen". Tsja, dat hebben we natuurlijk vaker gehoord. Ik ben persoonlijk nou niet echt onder de indruk van de spitsen die Feyenoord jaar in jaar uit aantrekt. Alleen Pele was afgelopen seizoenen succesvol gebleken. 

Dan gaan we eens kijken bij PSV, want daar is wel het één en ander veranderd. Jeffrey Bruma werd voor belachelijk veel geld aan Wolfsburg verkocht en daar kwam Daniel Schwaab transfervrij voor terug. Schwaab werd deze zomer  overgenomen van Stuttgart, dat vorig jaar degradeerde uit de Bundesliga. Ik ken hem verder niet, dus het is ook maar afwachten hoe dat gaat uitpakken. Met Moreno en Guardado pakte dat vorig seizoen wel heel goed uit en heb ook meer vertrouwen in de scouts bij PSV dan bij Feyenoord. Wat ook een groot verlies voor deze wedstrijd zal zijn voor PSV is het ontbreken van middenvelder van Ginkel. PSV is er met Chelsea er nog niet over uit, dus die gaan ze behoorlijk missen op het middenveld. Ik vond PSV vorig seizoen erg goed gaan spelen nadat hij erbij kwam. Wederom een zeer goede zet van ze geweest. Verder zijn ze met name op de bank door het vertrek van Lestienne en Schaars stuk zwakker geworden. En je weet wat ze zeggen, kampioen wordt je met een sterke bank. Als je daarbij het ontbreken van Héctor Moreno erbij optelt zou het een pittige avond voor PSV kunnen gaan worden. De Mexicaanse verdediger ontbrak vrijdag nog op de training van de club. Bij Feyenoord is van Beek en Toornstra een twijfel geval. Mochten beide er inderdaad niet bij zullen zijn, ben ik benieuwd hoe ze dat gaan invullen.

Ik denk dat dit echt een wedstrijd is wat alle kanten op zal kunnen gaan. Ik verwacht alleen wel een zéér gretige Feyenoord en een rustig wachtende PSV, die in de counter erg gevaarlijk zal gaan worden. Zeker met een Luuk de Jong voorin verwacht ik minimaal een goaltje van de club uit Eindhoven.

Mijn tips voor vanavond:

Under 3.5 card @1.83
Gozubuyuk is vanavond scheidsrechter. Als je zijn statistieken bekijkt zit het vrijwel op een randje van 3 a 4 gemiddeld. Toch denk ik dat ie met name in de eerste helft het rustig laat spelen.

Helaas heb ik continue internet problemen. De volgende tips doe ik dus zonder odds erbij.

PSV +0.5 doelpunt
+1.5 doelpunten in de wedstrijd
Half time draw
Ik weet niet of je deze ook ergens kunt spelen, maar verwacht PSV meer controle op de wedstrijd en dus balbezit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Dopey:

Mijn tips voor vanavond:

Under 3.5 card @1.83
Gozubuyuk is vanavond scheidsrechter. Als je zijn statistieken bekijkt zit het vrijwel op een randje van 3 a 4 gemiddeld. Toch denk ik dat ie met name in de eerste helft het rustig laat spelen.

Helaas heb ik continue internet problemen. De volgende tips doe ik dus zonder odds erbij.

PSV +0.5 doelpunt
+1.5 doelpunten in de wedstrijd
Half time draw
Ik weet niet of je deze ook ergens kunt spelen, maar verwacht PSV meer controle op de wedstrijd en dus balbezit.

Resultaat 3 uit 5 Jammer van de gemiste penalty, anders waren het er 4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei JackPot:

Veel wedstrijden, ook Nederlandse voor komend weekend en ook vanavond nog enkele Europa League voorbeschouwingen. Spannende weken voor de boeg @Dopey

Klopt, mijn focus gaat nu alleen even naar de OS, daar gaat wel de nodige tijd inzitten om het één en ander ook uit te zoeken. Ik zal straks even wat bets hier plaatsen die ik heb genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, met de nodige lees en uitzoek werk ben ik tot de volgende leuke bets gekomen voor de Olympische Spelen. De winnende paarden zijn...

BMX winnaar Niek Kimmann @5
BMX winnaar Niek Maris Strombergs @6
BMX winnaar Niek Joris Daudet @6
Tennis mannen Djokovic @1.65
Tennis mannen Murray @3.50
Tennis men dubbel Herbert/Mahut @5
Tennis men dubbel Murray/Murray @5.50
Tennis men dubbel Melo/Soares @11
Tennis men Nadal 0 medals @2.25
Tennis vrouwen Williams @2.30
Tennis vrouwen Muguruza @5
Tennis vrouwen dubbel Williams/Williams @3
Judo top 4 Henk Grol @3.0
Wielrennen tijdrit Froome @2.05
Wielrennen tijdrit Dumoulin @2.50
Wielrennen baan vrouwen Omnium Laura Trott @1.72
Show jumping paarden McLain Ward winnen @15
Show jumping paarden Simon Destre winnen @15
Show jumping paarden Steve Guerdet winnen @15
Show jumping paarden Jeroen Dubbeldam winnen @51
100 mtr mannen Usain Bolt @1.50
200 mtr mannen Usain Bolt @1.36
100 mtr vrouwen Dafne Schippers @3.25
200 mtr vrouwen Dafne Schippers @1.50
5000 mtr Mo Farah winnen @1.30
10000 mtr Mo Farah winnen @1.35
Hockey mannen Australie winnen @3.35
Hockey mannen Nederland winnen @4.0
Hockey mannen Nederlandtop 3 @1.50
Hockey mannen Australie groep winnen @1.80
Hockey vrouwen Nederland winnaar @2
Hockey vrouwen Nederland groep winnaar @1.33
Voetbal Brasil winnaar U23 @1.85
Voetbal Brasil top 3 U23 @1.22
Zeilen Marit Bouwmeester top 3 @1.33
Zeilen Marit Bouwmeester winnen @2.90
Schieten 25m vrouwen Jingiing Zhang @1.60
Schieten 10m vrouwen Yi Siling @1.60
Schieten Zuid Korea winnen  @1.30
Volleybal mannen Brasil winnen @2.20

Ik heb de nodige bets zowel single en als combinatie gepakt. Ik zal aan de einde van de rit laten weten of ik er iets aan heb overgehouden.

Overige sportbets die ik ben tegen gekomen zijn:

Ajax of PSV kampioen in combinatie met Luuk de Jong topscorer @4 en @3.5
PSV kampioen Nederland @2.25
Juventus kampioen Italie @1.40
Barcelona kampioen Spanje @1.75
Celtic kampioen Schotland @1.30
Chelsea top 4 Engeland @1.57
Arsenal top 4 Engeland @1.57
Lyon top 3 Frankrijk @1.30
CSKA Moskou top 2 Rusland @1.75

Borussia Dortmund winnaar without Bay Munchen @1.50
Club topscorer Willem II Sol @6
Polen wint poule WK kwalificatie @2.75
Belgie wint poule WK kwalificatie @1.35
Balotelli transfer to Sampdoria @9
Balotelli transfer to MLS @14
Balotelli transfer to China @20

 

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Jaja, daar ben ik weer. Terug van weggeweest en een korte pauze/vakantie. De eerste drie weken van augustus waren volledig in de ban van de Olympische Spelen. Ik ben daar dagelijks vol mee bezig geweest samen met wat anderen leden van OneTime om wat extra cash in onze stappen poule bij elkaar te rapen. Helaas was dit niet het gewenste resultaat, maar wel een ervaring rijker.

Ook prive was dit voor mij niet het gewenste resultaat. Ondanks vele goede tips ongeveer break even gedraaid. En dat terwijl op beslissende momenten belangrijke combinaties op de bet fout afliepen. Grote bedragen tot eentje zelfs van 6.7k werd misgelopen. Daar ben ik behoorlijk ziek van geweest, verder enkele kleine van 450 euro waar met name Dafne Schippers het voor mij heeft verpest. Daarna even een nodige pauze genomen aangezien sportbetting ook veel uitzoek werk, lezen en wedstrijden kijken betreft. Maar het nieuwe voetbal seizoen is weer van start en we hebben er weer zin in.

We sluiten het vorige deel dus af en kijken wat het ons heeft opgeleverd.

Tennis: +240,25
Stappen poule:  +106,42
Tour de France: +408,00

Totaal 754,67

Prima winst en dat in circa 6 weken tijd. Dit bedrag gaat de kas in en samen met een nieuwe injectie gaan we op zoek naar nieuwe strategieën die ik wil gaan testen. Hierover later meer...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorbeschouwing Eredivisie seizoen 2016/207
inclusief prognoses en wedtips.
 
Na 4 jaar achter elkaar kampioen te worden wist PSV zich op de laatste speelronde de troon van Ajax over te nemen die punten verspeelde bij De Graafschap. Ajax trainer Frank de Boer vertrok naar Italië en Peter Bosz kwam naar Amsterdam. Mijn ervaring is dat een nieuwe trainer altijd tijd kost, en tijd is iets wat een topclub niet altijd heeft. En wat kunnen we verwachten van Sparta dat eindelijk na 6 jaar afwezigheid weer terug is in de Eredivisie. De Eredivisie is nu inmiddels vier speelrondes verder en gisteren is de transfermarkt gesloten!, hier en daar zijn er nog wat last minutes transfers gemaakt en met name Ziyech naar Ajax is natuurlijk de transfer van het jaar. Nu dat de markt gesloten is kunnen we eindelijk een goed beeld vormen welke clubs zich versterkt hebben en welke er een zwaar seizoen kunnen gaan verwachten. Ik kijk alvast vooruit op het Eredivisieseizoen 2016/2017 en zal mijn prognose en wat wedtips met jullie delen.

PSV
prognose: 1
PSV gaat wat mij betreft dit jaar wederom kampioen worden. Bankzitters Maher, Lestienne en Schaars vertrokken, maar daarvoor werd Bart Ramselaar voor bijna 5 miljoen overgenomen van FC Utrecht. Verder lukte het PSV niet om Marco van Ginkel weer voor één jaartje te huren van Chelsea. van Ginkel die zelf ook graag terug wilde moest helaas vanwege een knie operatie de transfer aan zich voorbij laten gaan. PSV ging op zoek en zo werd Siem de Jong voor één seizoen gehuurd van Newcastle United. Wat ik wel een aderlating vind is het vertrek van Bruma. De verdediger die een heel sterk seizoen achter de rug had vertrok voor 15 miljoen naar Wolfsburg. Om hem te vervangen werd Schwaab transfervrij overgenomen van Stuttgart. Ik ken hem verder niet, maar of dat nou een versterking zal zijn moet nog blijken. Tot zover maakt ie bij mij nou nog niet echt een hele sterke indruk. Als men dan ziet wie er allemaal vertrokken zijn kan men daar wel op concluderen dat men in de breedte er zwakker op is geworden. Desondanks zijn de meeste belangrijke schakels uit het elftal gebleven en hebben ze zich prima met Ramselaar en Siem de Jong prima versterkt. In de eerste wedstrijden die al zijn geweest is al duidelijk het kwaliteit verschil tussen PSV en Ajax zichtbaar. Wat dat betreft gaat mijn geld op PSV.
 
Wedtip: PSV Kampioen @1.65, Luuk de Jong topscorer @2.25, combinatie PSV kampioen + Luuk de Jong topscorer @2.75

Ajax
prognose: 2
Er vertrokken weer aardig wat spelers uit Amsterdam, zo ging van der Hoorn en Fischer naar Engeland en tekende van Rijn een contract bij Club Brugge. De grote klapper was Millik die voor een bak vol geld naar Napoli vertrok. Cilissen kreeg eindelijk zijn droomtransfer naar Barcelona en ter vervanging werd Tim Krul gehuurd. Alleen is het nog de vraag of de nieuwkomers dat niveau wel gaan halen. Cassiera en Sánchez werden weer voor vele miljoenen naar Ajax gehaald en Traore werd voor één seizoen van Chelsea gehuurd. Opvallende aanwinst is natuurlijk Ziyech die overkomt van FC Twente. De transfer lijkt meer op een paniek aankoop vanwege het verlies in de CL voorronde en de punten die ze al in de competitie hebben laten liggen. Wat mij betreft teveel veranderingen en twee belangrijke spelers die vertrokken zijn. Ik verwacht dit jaar een wat ruime achterstand op kampioen PSV en een moeizaam seizoen met meer punten verlies dan we van Ajax de afgelopen jaren hebben gezien..

Wedtip: Funbet Klaassen topscorer @26, Ajax boven Feyenoord @1.40, Ziyech meeste assist @6.0
 
Feyenoord
Prognose: 3
In Rotterdam roepen ze elk jaar dat ze weer een gooi willen doen naar het kampioenschap, maar aan het einde van de rit zie je duidelijk het verschil met PSV en Ajax. Toch lijkt het erop dat ze dat gat dit jaar kleiner te hebben gemaakt. Vilhena, el Ahmadi en Elia werden behouden en met Jorgensen en Berghuis zijn er toch twee prima versterkingen in huis gehaald. Uit de eerste 4 wedstrijden werden 12 punten gepakt en werd er opzich prima gespeeld. Het probleem is dat de competitie te lang duurt voor Feyenoord en dat blessures en kwaliteit op de bank dan vaak gaan meespelen. Mede hierdoor zie ik ze niet tot het einde voor de titel gaan. De Johan Cruijff Schaal tegen PSV ging dan wel verloren, maar ze konden zich goed staande houden. Ik denk dat ze het Ajax en PSV moeilijk kunnen gaan maken, maar over het hele seizoen gezien zullen ze het net niet gaan redden. Ik verwacht een makkelijke top 3 klassering met een klein aantal punten achter Ajax.
 
Wedtip: PSV boven Feyenoord @1.20
 
AZ
Prognose: 4
AZ zal met Vitesse gaan uitvechten om plek 4 en 5. Beide teams spelen tot nu toe leuk en goed voetbal. Bovendien lijkt mij de doelstelling voor dit seizoen weer duidelijk, wederom plaatsen voor Europees voetbal. De topscorer en smaakmaker van vorig seizoen Janssen werd voor veel geld verkocht aan Tottenham, maar de miljoenen lijken goed geïnvesteerd te zijn. Friday en Weghorst werden gekocht en lijken uit te moeten vechten wie de eerste spits moet gaan worden. Voor alsnog krijgt Friday de voorkeur, maar om twee van deze spelers in je selectie te hebben is altijd een luxe. Vlaar werd behouden en Henriksen heeft plaats gemaakt voor Bel Hassani. Daarmee lijken ze weer klaar voor het nieuwe seizoen. Ik heb een aantal wedstrijden van AZ gezien en een plekje tussen 4 en 6 moet goed geen probleem worden. Het zal erop spannen tussen Vitesse en AZ, maar denk dat AZ aan het langste eind zal gaan trekken.

Wedtip: Club topscorer Friday @1.65
 
Vitesse
Prognose: 5
Op de één of andere manier blijf ik het knap vinden hoe Vitesse het de laatste jaren doet. Er wordt goed aanvallend voetbal gespeeld en leuke talenten gehuurd. Jammer genoeg hebben ze afscheid moeten nemen van de gehuurde spelers Solanke en Brown. Baker werd wel weer gehuurd en verdediger Floor kwam over van aartsrivaal NEC. Ook Tighadouini komt op huurbasis terug naar Vitesse en daar ben ik ook wel blij mee, leuke speler die wat kan toevoegen. Maar de grote aanwinst is toch de terugkeer van Ricky van Wolfswinkel. Hij zal dit seizoen voor de doelpunten moeten zorgen bij Vitesse. Een hele goede versterking en wie weet hoever ze het met hem zullen schoppen.Vorig seizoen rommelde het een beetje binnen de club en moest Rob Maas plaats maken voor Henk Fraser. Ik vind Fraser een prima trainer en met spelers als Rashica, Nathan, Baker en Tighadouini  lopen er aardig wat creatieve spelertjes. Wat mij betreft plaats ik ze op plek 5 als een prima subtop.
 
Wedtip: Vitesse boven FC Utrecht @1.80
 
FC Utrecht
Prognose: 6
Tsja dan komen we bij mijn eigen cluppie. Echt positief kan ik hier niet over zijn, dan alleen blij te zijn dat Haller er in ieder geval nog rond loopt. Ramselaar, Boymans en Letschert zijn vertrokken en Barazite lijkt een transfer te willen afdwingen en speelt voorlopig in het tweede elftal. Mocht Haller tijdens de winterstop alsnog vertrekken zal mijn prognose minimaal 5 plekken lager gaan eindigen. Ik ben al jaren niet echt positief over hun transferbeleid en zie maar weinig versterking in de spelers die ze gehaald hebben. Alleen de huur van Zivkovic is positief te noemen, maar die zie ik nou ook geen 15 doelpunten maken dit seizoen. Puur op basis dat ze met Haller gewoon een topspits in huis hebben en de aanwinst met Zivkovic zet ik FC Utrecht op plek 6. Daarbij meegenomen dat de overige concurrenten nou ook niet bepaald sterker op zijn geworden. Ik verwacht een grote gat tussen plek 4/5 AZ/Vitesse met de overige teams waarbij Utrecht dan best of the rest zal worden.
 
Wedtip: x
 
SC Heerenveen
prognose: 7/11
Heerenveen is nou een club die niet zo moeilijk te voorspellen zal zijn. Vorig seizoen werden ze 12de met redelijk wat afstand van de subtop, maar genoeg voorsprong op de ploegen daaronder weer. Ze hebben zich versterkt met Stijn Schaars van PSV en spits Ghoochannejhad die vanuit Engeland over kwam. Verder geen bijzondere verkopen gemaakt. Ik ben van mening dat ze een echte goaltjesdief missen. Met Veerman, Slagveer, Te vrede en Larsson zit er nou niet echt een spits tussen die er 15 in gaat knallen. Nu is het maar de vraag of de aanwinst Ghoochannejhad daarvoor gaat zorgen. Ik zeg van niet, en daarmee zullen ze weer een onzichtbaar seizoen gaan maken.
 
Wedtip: Heerenveen boven FC Groningen @1.80
 
ADO Den Haag
prognose: 7/11
Één van de verassingen voor dit seizoen op mijn lijstje is ADO Den haag. Vorig seizoen vond ik dat ze het al redelijk goed deden en aangezien de rest van de middenmoot teams zichtbaar verzwakt zijn verwacht ik een linkerrijtje voor Ado Den Haag. Drie van de eerste vier wedstrijden werden in de competitie  al winnend afgesloten, en ook de vierde hadden ze moeten winnen als Havenaar die gemiste Panenka er gewoon in geknald had. Met Petrovic achter het stuur lijken ze in Den haag de goede weg gevonden te hebben. Een hoop prutsers zijn verdwenen en wat solide jongens zijn ervoor terug gehaald. Met Havenaar, Duplan en Schaken zijn drie belangrijke schakels gebleven, en met Kastaneer lijken ze weer een pareltje in huis te hebben gevonden. Natuurlijk is ook de aanwezigheid van Beugelsdijk direct zichtbaar. Wat mij betreft boven de middenmoot en misschien wel een hele mooie 7de of 8ste plek.
 
Wedtip: Ado Den haag boven NEC @1.50, Ado Den haag boven FC Twente @1.50
 
FC Groningen
prognose: 7/11
De bekerwinnaar van 2015  begint het seizoen bijzonder slecht met 1 punt uit 4 wedstrijden. Ook het spel was om niet aan te zien, maar desondanks zal dit wel allemaal goed gaan komen. Er is genoeg kwaliteit in de selectie aanwezig om aan het einde van de rit te staan waar ze horen. Spits Michael de Leeuw werd verkocht en daarvoor kwam van Weert over van Excelsior. Een plekje bovendien rechter rijtje moet haalbaar zijn. Het zal alleen nog de vraag zijn of ze het seizoen zullen gaan afmaken met trainer Faber.
 
Wedtip: Clubtopscorer van Weert @1.75
 
Willem II
prognose: 7/11
Vorig seizoen wist Willem II zich via de play offs veilig te stellen, maar zover gaat het wat mij betreft niet komen dit seizoen. Sterker nog, naast Ado Den haag is dit mijn tweede club die ik op mijn lijstje heb staan die het verrassend goed zullen gaan doen. Een 7/8 lijkt me dan wel overdreven, maar een 9/10de plek zou prima kunnen. Ze hebben veel betere papieren dan een Eagles, Excelsior, NEC en Twente, en daarnaast zijn een Zwolle, Heracles, Groningen, en Roda JC nou ook geen ploeg die sterker lijkt.  In de voorbereidingen bleef Willen II onverslagen en werd met Haye, Schuurman, Sol en lachman een paar leuke spelers aangetrokken. Verder loopt er ook nog een Ogbecke en Falkenburg rond. Ik zie voor Willem II echt een prima seizoen eraan komen ondanks een stroeve beginstart van het seizoen.
 
Wedtip: Willem II hoger dan Roda JC @2.00
 
Heracles Almelo
prognose: 7/11
Heracles is voor mij één van de ploegen die dit seizoen een stapje terug zullen gaan maken. Er zijn wat mij betreft teveel belangrijke spelers verkocht. Zo vertrok Tannane halverwege vorig seizoen naar Saint-Étienne, en zijn aanvallers Weghorst, Gladon en Bel Hassani voor miljoenen verkocht. En daarmee verlies je ontzettend veel kwaliteit in één seizoen tijd. Wel goed voor de kas, want Heracles haalt in één jaar tijd meer dan 7 miljoen aan transfergelden op. Toch zie ik nou geen echte versterkingen teruggehaald zijn. Zo kwam middenvelder Duarte transfervrij terug en werd ook Armenteros teruggehaald naar Almelo. Ik ben benieuwd wie er dit seizoen gaat opstaan bij Heracles, want veel kwaliteit loopt er niet meer rond. Armenteros zal de kar moeten gaan trekken, maar dat lijkt mij in je eentje niet te doen. De top prestatie van vorig jaar zal niet meer gehaald gaan worden. Ze stijgen al jaren boven zichzelf uit en daar komt dit seizoen een einde aan. Mijn voorspelling is het rechter rijtje en het vertrek van de trainer.
 
Wedtip: Heracles boven FC Twente @1.40
 
PEC Zwolle
prognose: 12/13/14
PEC Zwolle is dit seizoen slecht van start gegaan. Met 1 punt uit 4 staan ze onderaan en dat geeft onrust in Zwolle. De magie met Ron Jans lijkt in Zwolle aan zijn einde te komen. Tel daarbij de belangrijke spelers die vertrokken zijn en het wordt een moeizaam seizoen. Zo vertrokken Bouy en Veldwijk terug naar hun eigen club en werden verdedigers van Hintum en Lam verkocht. Enige echte versterking die je kunt noemen is Achahbar die bij Feyenoord weggeplukt werd en Ted van de Pavert die overkwam van de graafschap. Verder werd Mokhtar teruggehaald naar de Eredivisie, maar in hoeverre kunnen zij het niveau halen van de vertrokken spelers. Het bekende linker rijtje waarin Zwolle zich de laatste jaren in nestelde komt wat mij betreft in gevaar. Rechter rijtje zal mijn voorspelling zijn.
 
Wedtip: x
 
Sparta Rotterdam
prognose: 12/13/14
Sparta werd vorig seizoen kampioen in de eerste divisie. Na 6 jaar afwezigheid zijn ze eindelijk terug in de Eredivisie waar ze horen. Normaal gesproken worden teams die promoveren altijd tot degradatie stempel gedrukt, maar bij Sparta zie ik dat dit seizoen toch anders. Ze hebben spelers als
Brogno, Verhaar en Sanussi die een belangrijk aandeel hadden in de kampioensschap weten te behouden, en werd El Azzouzi als versterking gehuurd van Ajax. Hun doel om lijfsbehoud Eredivisie zal geen probleem worden, zeker met een prima trainer als Pastoor. Mijn voorspelling is positie 12/13/14 indien de genoemde spelers ook tot het einde van het seizoen bij Sparta blijven spelen.
 
Wedtip: Sparta boven Excelsior @1.72
 
Roda JC
prognose: 12/13/14
Roda JC eindigde vorig seizoen met nét genoeg punten om geen degradatie playoffs hoeven te spelen. Er werd met Anastasiou een nieuwe trainer aangetrokken en vervolgens ging de hele selectie op de schop. Een nieuwe trainer en een selectie vol nieuwe spelers met verschillende nationaliteiten kan natuurlijk nooit goed gaan in het eerste seizoen. Dit heeft ook tijd nodig en zal dit seizoen geen hoge ogen gooien in de competitie. Roda JC begon dit seizoen met 3 gelijkspelen uit 4 wedstrijden en daarin viel Auassar direct op. De eindklassering van Roda zal afhankelijk zijn hoe goed deze jongen blijft spelen. Mijn voorspelling is dat het een moeizaam seizoen zal gaan worden voor Roda waarbij er gevochten moet worden in de onderste regio.

Wedtip: x
 
NEC
prognose: 15/16
Wat er met NEC is gebeurd is precies een voorbeeld hoe het niet hoort te gaan. Twee seizoenen geleden werden ze met een gigantisch voorsprong kampioen in de eerste divisie en hadden een mooi vooruit zicht. Daarnaast bleken ze met aanvaller Santos een pareltje in huis te hebben. Ze eindigden op een knappe 10de positie in een eerste seizoen als promovendus. Vervolgens in plaats een stap vooruit te maken is er flink aan de selectie gesleuteld. Trainer Faber vertrok bij NEC en daarvoor kwam een vrijwel onbekende Duitser Peter Hyballa. Hij zag topscorer Santos vertrekken en ook van Eijden, Floor, Limbombe en keeper Jones vertrokken stuk voor stuk uit Nijmegen. Het is nog maar de vraag hoe je dit in godsnaam denkt op te kunnen vangen. Mijn voorspelling is dat ze samen met FC Twente vechten om degradatie play offs positie 15/16. En op basis van historie hoop ik dat FC Twente het zal redden.
 
Wedtip: NEC top 3 bottom @6.0
 
FC Twente
prognose: 15/16
Voor FC Twente zal het een seizoen van overleven gaan worden. Sterspeler Ziyech vertrok naar Ajax, maar dat geldbedrag kan niet worden geïnvesteerd in nieuwe spelers. De club uit Enschede mag nog van geluk spreken dat ze nog in de Eredivisie mogen spelen en dat ze nog enigszins vorm kunnen geven door wat spelers te kunnen huren. Met Yeboah en aanvaller Unal huurt FC Twente twee prima spelers van Manchester City, maar in hoeverre kunnen zij ervoor zorgen dat Twente niet zal vechten tegen degradatie. Na het vertrek van Ziyech, Gutiérrez en Cabral zie ik het somber in voor een mooie club als FC Twente. Ze mogen van geluk spreken dat er een aantal lelijke eendjes in de Eredivisie meespelen, anders was rechtstreekse degradatie zelfs een optie voor FC Twente.
 
Wedtip: FC Twente top 3 bottom @3.5

Excelsior
prognose: 17
Één van de lelijke eendjes waar ik op doelde is dus Excelsior. De meest opvallende aanwinst is Ryan Koolwijk. Maar het vertrek van steunpilaren Auassar, van Mieghem en van de Weert gaat ze behoorlijk opbreken. Vorig seizoen eindigde ze op een 15de plaats en lukte het ze om directe handhaving veilig te stellen. Willen II die toen onder hun eindigden heeft zich versterkt en zal met gemak hoger gaan eindigen dan Excelsior dit seizoen. Ook de promovendus Sparta heeft in mijn ogen een beter team. Ik acht ze wel beter dan Eagles, dus een rechtstreekse degradatie zal het wel niet worden. Een plekje play offs degradatie zal er wel in gaan zitten voor ze.
 
Wedtip: Excelsior degradeert (inclusief nacompetitie) @ 3.50
 
Go Ahead Eagles
prognose: 18
Go Ahead Eagles wist zich met de Play offs met enig geluk, door middel van rode kaarten en doelpunten in de slotfase te promoveren naar de Eredivisie. De club die vorig seizoen maar 5de eindigden heeft niks te zoeken in de Eredivisie. Drie van de eerste 4 wedstrijden gingen al verloren en daar zullen er nog een hoop bij gaan komen. Enig positief puntje in het elftal is aanvaller Leon de Kogel, die vorig seizoen 24 competitiegoals maakt. Een echte goaltjesdief, maar of hij het in zijn eentje Eagles kan redden lijkt mij vrijwel onmogelijk. Sterker nog, het zou mij niks verbazen als de Kogel tijdens de winterstop al overgenomen gaat worden door een andere Eredivisie club.
 
Wedtip: Go Ahead Eagles degradeert (inclusief nacompetitie) @ 1.20
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Baker werd wel weer gehuurd en verdediger Floor kwam over van aartsrivaal NEC.

Foor is een aanvallende middenvelder. Verder is Nathan ook weer gehuurd van Chelsea en hebben ze op de valreep nog een uitstekende slag geslagen door ook Miazga te huren. Zeer talentvolle centrale verdediger die de kwakkelende van der Werff hopelijk naar de bank zal verdrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, ik heb enkele nieuwe strategieën klaar liggen en wil deze de komende periode met jullie delen.

Allereerst zal ik mijn zelf verzonnen 3 stappen poule weer gaan oppakken. Ik maak hier  500,00 voor vrij en speel met een stap 1 inleg van 25,00.

Een ander strategie wat ik hier ook speelde is live op tennis wedstrijden spelen. Ik pak een wedstrijd uit van een favoriete speler en plaats hier € 75,00. Deze wedstrijd ga ik live meekijken en zal indien nodig tussendoor uitcashen.

Een nieuw strategie die ik wil introduceren is een combinatie van twee correcte uitslagen. Voor deze aanpak zal ik een fors bedrag van 750,00 reserveren aangezien ik deze goed wil gaan uittesten. Per bet ( 9 combinaties) zal ik starten met ongeveer €30,00 inleg. Ik pak dan twee favorieten teams die thuis spelen. Wat ik dan wil doen is twee wedstrijden nemen die sowieso niet gelijktijdig gespeeld worden. Mocht de eerste wedstrijd fout zijn dan is mijn bet dus fout en plaats ik een nieuwe. Indien de wedstrijd wel goed zal zijn, dan plaats ik een tweede bet met drie uitslagen die net afwijken van de overgebleven wedstrijd uit mijn eerste bet. Dus mocht ik bv daar Ajax 2-0,3-0 en 3-1 hebben, dan neem ik in mijn tweede bet 1-1, 2-1 en 4-0 bv. Hiermee vergroot ik de kans dat ik in één van de bets mijn uitslag van Ajax goed zal voorspellen.

Ik zal dan 4 opties hebben:
optie 1: Mijn eerste wedstrijd gaat fout en verlies dus € 30,00
optie 2: Mijn eerste wedstrijd is goed en plaats een nieuwe bet waarbij deze helemaal fout gaat, schade € 60,00
optie 3: Mijn eerste wedstrijd is goed en plaats een nieuwe bet en win met de uitslag van mijn eerste bet. De winst zal  ongeveer €250,00 zijn.
optie 4: Mijn eerste wedstrijd is goed en plaats een nieuwe bet en win met de uitslag van de tweede bet. De bet gaat dus verder met € 30,00 inleg.

Een ander nieuw experiment is een combibet van 5/6/7 wedstrijden uit te kiezen met lage odds die een gezamenlijke odds geeft van rond de 6. Hier plaats ik 10,00 op en stel hier €200,00 tot mijn beschikking. Ik moet dus minimaal één poging van de 6 goed hebben om sowieso break even te draaien.

Mijn 5de strategie die ik wil gaan spelen is het spelen van correcte uitslagen. Ik ga proberen bepaalde wedstrijden uit te kiezen en deze correct samen te combineren, voornamelijk dubbels en trippels. Aangezien ik nog niet uit ben wat mijn inleg zal gaan worden, heb ik nog geen bedrag wat ik hiervoor nodig zal hebben om te reserveren. Hier kom ik later op terug.

En een laatste strategie is er eentje die ik via een ander sportbetter heb vernomen. Hij beweert hiermee elke maand een grote zak geld aan over te houden, maar heb daar sterk mijn vermoedens bij. Aangezien het hier om hoge inleggen gaat wil ik deze eerst uitgebreid gaan testen. Ik ga ik dit met fictief geld spelen en om geen verwarring te veroorzaken ga dit deze als punten benoemen. Het doel hierbij is om wedstrijden uit te kiezen met een minimale odds van 1.40 waarbij er gescoord gaat worden in de eerste helft. Mijn punten inleg hierbij zal 500 zijn. Indien er gescoord wordt is de bet klaar en heb ik gewonnen. Mocht de wedstrijd de rust in gaan met 0-0 dan heb ik die 500 punten verloren, maar dan plaatst ik nogmaals 500, maar dan op 1.5+ doelpunten. Indien er na een kwartier in de tweede helft nog steeds niet gescoord is plaats ik 2000 punten op 0.5+ doelpunten. Mocht er wel en doelpunt vallen in de eerste kwartier 2de helft dan plaats ik nog een keer 1000 punten in op 1.5+ doelpunten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei JackPot:

Enorm mooie en uitgebreid stuk over de Eredivisie @Dopey waarbij ook voor elke club nog eens wedtips! Betekent dit dat je ook zelf al deze tips speelt? Want dan heb je een hele hoop weddenschappen open staan :)

Ik hoop met je mee voor deze stand, want het kampioenschap zal er dan weer in het zuiden zijn!

Haha, PSV mag wat mij betreft zeker kampioen worden, dan hebben we er in ieder geval al eentje goed met het 100k OneTime seizoensbet.

De meeste tips speel ik zelf ook, het vervelende ervan is alleen dat je ze bij Unibet/888sport niet kunt combineren onderling. Ik heb er zelf een stuk of 7 en dan gecombineerd met andere seizoensbet uit andere competitie/ landen.

Seizoensbet zijn gewoon super om te spelen, de odds staan hoog en je kunt er vaak dmv een mooi rijtje veel geld verdienen. Bv de spits van Willem II, Sol. Die heeft een hele goede voorbereiding gehad met veel doelpunten. Hij is gehuurd van Villareal (II) waar ze tweede werd en ook nog gedeeltelijk topscorer met 15 doelpunten. Zo'n jonge speler kan er gewoon 10/12 inknallen in de Eredivisie. En gelukkig kwam forumlid @ROTVIS er in de sportapp ook weer mee, want was hem al helemaal vergeten. De odds dat ie club topscorer zal worden bij Willem II is ods 6 en zie nu na zijn twee doelpunten en een basisplaats, daalt gelijk naar 1.55. Ik heb er los 25,00 op en enkele combinaties met hem. Odds 6 was gewoon veels te hoog.

Als ik een selectie zou maken van detop 5 beste tips die hierboven zijn vermeld kom ik tot de volgende:

Excelsior degradeert (inclusief nacompetitie) @ 3.50
Ziyech meeste assist @6.0
Vitesse boven FC Utrecht @1.80
Ado Den haag boven NEC @1.50
Willem II hoger dan Roda JC @2.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de stappen strategie heb ik de volgende wedstrijd combi.

stap 1: Inleg 25,00

Tec VV vs Kozakken Boys X2 @1.39
Real Madrid II vs Anorebieta 1 @1.42
Totaal @1.97

Aangezien ik Real Madrid een mooie wedstrijd vind speel ik hem ook score 1-0,2-0 en 2-1.

1-0 @8.5
2-0 @8.5
2-1 @9.0

De wedstrijd van Kozakken Boys begint over een klein half uurtje al, dus ga ik verder op zoek naar een mooie match om hem te kunnen combineren met Real Madrid II.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stap 1 gewonnen 49,25. Beide teams hadden totaal geen problemen met de tegenpartij. Bij Kozakken Boys speelt Berry Powel (ex-Ado Den Haag, Graafschap). Heeft daar in 3 seizoenen iets van 30x gescoord in 40 wedstrijden. Hij gaf een assist voor de eerste goal, maar miste helaas wel en penalty voor de 0-2. Gelukkig viel ie uiteindelijk wel en was de X2 geen moment in gevaar.

Real Madrid II had ook geen moeite met Anorebieta. Ze kwamen 3-0 voor, maar uiteindelijk werd het 3-2 met een penalty in de 96ste minuut.

Tec VV vs Kozakken Boys X2 @1.39
Real Madrid II vs Anorebieta 1 @1.42

Totaal @1.97

De combinatie correct uitslag was helaas geen succes. Real Madrid won dus met 3-2 en zat er dus niet dichtbij, maar ook Ivoorkust heeft het laten liggen door 1-1 gelijk te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-9-2016 om 01:18 zei Dopey:

En een laatste strategie is er eentje die ik via een ander sportbetter heb vernomen. Hij beweert hiermee elke maand een grote zak geld aan over te houden, maar heb daar sterk mijn vermoedens bij. Aangezien het hier om hoge inleggen gaat wil ik deze eerst uitgebreid gaan testen. Ik ga ik dit met fictief geld spelen en om geen verwarring te veroorzaken ga dit deze als punten benoemen. Het doel hierbij is om wedstrijden uit te kiezen met een minimale odds van 1.40 waarbij er gescoord gaat worden in de eerste helft. Mijn punten inleg hierbij zal 500 zijn. Indien er gescoord wordt is de bet klaar en heb ik gewonnen. Mocht de wedstrijd de rust in gaan met 0-0 dan heb ik die 500 punten verloren, maar dan plaatst ik nogmaals 500, maar dan op 1.5+ doelpunten. Indien er na een kwartier in de tweede helft nog steeds niet gescoord is plaats ik 2000 punten op 0.5+ doelpunten. Mocht er wel en doelpunt vallen in de eerste kwartier 2de helft dan plaats ik nog een keer 1000 punten in op 1.5+ doelpunten.

Ik heb gisteren mijn eerste wedstrijd getest voor de 0.5+ first half doelpunt strategie. Zal even een beetje verslag doen hoe ik het ervaren heb. Ik heb er gewoon heel erg mijn bedenkingen of dit wel werkt. De wedstrijd was Sol de America vs Rubio, een wedstrijd uit de Primera Division uit Paraquay. Het is een wedstrijd die dor hem is gekozen, dus ik vaar even met hem mee zeg maar. Ondertussen ging ik de stats doornemen en verbaasde mij eigenlijk dat de keuze op deze wedstrijd is gevallen. Je verwacht dat bij een 0.5+ first half bet teams gekozen worden waarbij statistisch gezien veel doelpunten maken in de eerste helft.

Sol de America had 8 en 3 beker wedstrijden dit seizoen gespeeld. Er werden 5x gewonnen, 3x gelijk en 3x gewonnen. Er werd 6x gescoord in de eerste helft en 5x viel er geen doelpunt. Qua cijfers dus totaal geen goede club om te kiezen. Laten we dan even de tegenstander gaan bekijken. Rubio speelde 8 wedstrijden waarvan er maar 3x in de eerste helft is gescoord en dus 5x 0-0 werd. Erg vreemde keuze als je het mij dus vraagt, maar ik speel gewoon met hem mee.

Ik heb 500 punten geplaatst op 0.5+ eerste helft dus. Er valt al heel snel een rode kaart waardoor een snelle doelpunt dus in de lucht hangt. Maar die kwam maar niet en in plaats van een doelpunt valt er nog een rode kaart. Het wordt 10 vs 10. Vervolgens was de rust 0-0 en ging stap 2 in werking. Er werd weer 500 punten geplaatst op 1.5+ doelpunten. De minuten tikken weg en we zijn weer een kwartier verder in de tweede helft. Tijd dus voor stap 3 waarbij een grote klapt wordt geplaatst van 2000 punten op 0.5+ doelpunt. Dat betekend dat het nu alles of niet zal worden. En dit is nu precies het punt waarbij ik van mening ben dat het een kansloze actie is. Je hebt namelijk 3 opties.

optie 1: goal valt niet en blijft 0-0, dus je bent 3000 punten kwijt
optie 2: goal valt, maar het blijft maar bij 1 doelpunt. Je speelt dus break even.
optie 3: er vallen twee doelpunten. je wint 2000 x 1.5 + 500 x 1.5 = 750 punten winst.

De bet van 2000 punten is op een odds van 1.50. Hij meld mij dat ie hem op 1.73 heeft geplaatst, dus wist dat ie iets langer heeft gewacht dan die afgesproken 60 minuten. Erg riskant ook aangezien er net in die paar minuten een doelpunt kan vallen. Al helemaal omdat de wedstrijd ook nergens live te volgen was.

Hij heeft dus net als mij volgens zijn strategie er al 3000 euro opgezet (wat ik natuurlijk niet geloof). Doelpunt valt nog steeds niet, hij wordt stil in de chat en reageert niet meer. Die zat hem natuurlijk al te knijpen aangezien er meerdere jongens  zijn bets aan het meespelen zijn. Maar dan in de 83ste minuut valt het doelpunt. Hij is blij, maar waarom vraag ik me af. Hij reageert heel enthousiast, ze feliciteren hem terwijl ie niks gewonnen heeft.

Komende week maar zelf wat wedstrijden uitkiezen en spelen, ik hou jullie op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had het helaas wat druk afgelopen dagen, dus even een last minute voorbeschouwing van de wedstrijd van vanavond.

Voorbeschouwing: Zweden - Nederland

Vanavond in de Friends Arena staat Nederland oog in oog met Zweden voor hun eerste WK-kwalificatie wedstrijd. De onrust die afgelopen weken boven het Nederlands Elftal hangt is er na de wedstrijd tegen de Grieken er niet beter op geworden. De eerste 20 minuten waren redelijk te noemen, maar uiteindelijk stonden ze na 90 minuten weer als vanouds met lege handen. Door deze nederlaag zal de onrust en druk binnen de groep alleen maar toegenomen zijn. Desondanks blijf ik hoop hebben op een goed eind resultaat. Spelers als Sneijder, Strootman, Klaassen, Janssen, Wijnaldum zijn natuurlijk geen kleine jongens. Wel is het gemis van Robben erg duidelijk op te merken.. Bij Zweden zullen ze het voortaan moeten doen zonder de grote Zlatan ibrahimovic . Hij gooide na een teleurstellende EK de handdoek in de ring. Stiekem ben ik daar wel een beetje blij mee, anders waren de kansen vanavond wel even een stukje kleiner geweest. Een verliespartij vanavond tegen Zweden is wat mij betreft echt onacceptabel. Met een Frankrijk in de poule maakt het een rechtstreekse plaatsing voor het WK eigenlijk al kansloos. Nederland zal dus met Zweden om die tweede plek uit moeten gaan vechten wat uiteindelijk recht zal geven op een play offs wedstrijd.
 
Als ik alleen naar de statistieken kijk geeft het me juist wel weer meer zorgen. In 2011 verloor Nederland in Zweden met 3-2, bovendien verloren de Zweden maar slechts 2 van de laatste 11 thuis duels. Ook scoorden ze in hun laatste 4 kwalificatie in elk duel twee keer. In 5 van de laatste 9 thuisduels van Zweden werd meer dan 2,5 keer gescoord. En van de laatste 20 thuiswedstrijden wisten ze maar liefst 15x te winnen en maar 2x te verliezen. Gelukkig zijn dit statistieken uit de Zlatan tijdperk, en kunnen we vanavond aan een nieuwe beginnen voor het Nederlands Elftal. En op basis van deze cijfers ben ik tot de volgende bets gekomen:
 
Wedtips:
Nederland win DNB @1.69, BTTS @1.91, HT draw @1.98, Nederland handicap +1 most corners @1.52
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorbeschouwing PSG vs Arsenal
 
Vanavond gaat de Champions League weer van start en staat er direct een topwedstrijd op het programma in groep A tussen PSG vs Arsenal. PSG heeft met het vertrek van Zlatan naar Man United zijn beste speler zien vertrekken. Daarnaast ging ook verdediger David Luiz voor veel geld terug naar zijn oude club Chelsea. Nou vond ik dat nou ook niet echt een topverdediger, maar voor PSG wel een belangrijke schakel in het team. Dat het team dus een moeizame start n de competitie heeft, zal met hun vertrek daar dus zeker wel mee te maken hebben. Met 7 uit 4 is dat geen al te beste voorbereiding voor een belangrijke CL wedstrijd. PSG lijkt wat mij betreft dus nog een beetje zoekende naar de juiste vorm en de wedstrijd tegen Arsenal komt dan daarvoor te vroeg. Zojuist las ik ook dat Ben Arfa niet bij de selectie zit. De aanvallende middenvelder die overkwam van Nice kwam dit seizoen nog niet tot scoren. Iets waar hij bij zijn vorige ploeg met 17 doelpunten geen problemen mee had. Daarnaast zijn Thiago Silva, Maxwell en Pastore niet zeker voor vanavond. Met deze info in mijn achterhoofd heb ik dus twijfels bij een goede afloop voor PSG.
 
Laten we dan even kijken naar de tegenstander Arsenal. Ook Arsenal heeft een moeilijke start in de competitie. De thuiswedstrijd tegen Liverpool werd met 3-4 verloren, en uit bij Leicester kwamen ze niet verder dan 0-0. Vervolgens werden de volgende twee wedstrijden keurig gewonnen, dus lijken ze weer de juiste weg te hebben gevonden. Mijn favoriete speler die in London rond loopt is Alexis Sánchez, wat een fantastische speler is dat om naar te kijken. En met Xhaka en Ozil daarom heen loopt er dus genoeg flair op het veld. Mocht Ramsey nog op tijd hersteld zijn van zijn hamstring blessure, dan kan het nog leuk gaan worden. Ik neig dus te zeggen dat Arsenal ondanks dat ze een uitwedstrijd spelen, dus een redelijk goede kans maken om hier een prima resultaat neer te zetten. Mochten ze goed aan de wedstrijd beginnen zie ik ze wel minimaal gelijk spelen in Frankrijk, zelfs een overwinning zou gewoon mogelijk moeten zijn. Vandaar dat mijn voorspelling tot de volgende tips hebben geleid:
 
Wedtip: X2 @1.86, DNB Arsenal 2.85. En mocht je een draw better zijn, dan is 3.60 natuurlijk een hele mooie odds.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorbeschouwing Feyenoord vs Manchester United  EL 15-09-2016
 
Feyenoord moet het in de groepsfase van de Europa League opnemen tegen Manchester United, Fenerbahçe en Zorja Loehansk. De bekerwinnaar en huidige koploper van de Eredivisie plaatste zich vorig seizoen voor directe groepsfase en zat tijdens de loting in Pot 3. Uit Pot 1 kwam Manchester United als tegenstander. De Engelsen eindigden vorig seizoen onder Louis van Gaal op een teleurstellende vijfde plaats en dat koste uiteindelijk de kop voor van Gaal. Ondanks dat de FA Cup werd gewonnen was erg weinig vertrouwen in de trainer waarin al heel snel de naam van Mourinho uit de hoed werd getoverd. Zelf denk ik dat dit al een tijdje geleden rond was en dat ze hem dus aan het lijntje hebben gehouden. Opzich was een vijfde plek met evenveel punten als Manchester City en 4 punten achter Arsenal de nummer 2 helemaal niet zo slecht. Tijdens de transfer periode werd er goed versterkt, zo werd centrale verdediger Eric Bailly aangetrokken voor 40 miljoen van VillaReal. Kwam Henrikh Mkhitaryan voor 42 miljoen over van Borussia Dortmund en werd er een record bedrag van 110 miljoen uitgegeven voor Pogba. Maar de echte grote aankoop is toch echt Zlatan Ibrahimovic. Wat een baas is hij weer gebleken, en dat op zijn 34ste op dit niveau. Onder de nieuwe trainer Mourinho is United in de competitie goed van start gegaan. Zo hebben ze de eerste drie wedstrijden met winst afgesloten, maar ging de belangrijke thuis wedstrijd tegen aartsrivaal City met 1-2 verloren. De grote man TOTO nu toe bij United is uiteraard Zlatan met 4 doelpunten. Nu las ik dat José Mourinho overweegt om veel bekende spelers van Manchester te sparen tegen Feyenoord. Zo zouden maar liefst acht basisspelers die zaterdag de derby verloren tegen Manchester City rust krijgen. United lijkt hiermee de Europa League niet de hoogste prioriteit te geven, wat uiteraard erg jammer is. Ik zou als voetbal liefhebber toch een Zlatan en Pogba in de kuip willen zien spelen. Mocht dit zo zijn dan betekend dit dat Memphis Depay waarschijnlijk een kans gaat krijgen in de Kuip, en dat is natuurlijk wel weer leuk voor zo'n jongen. Vind het erg jammer dat iemand met zoveel talent weinig aan het spelen toe komt bij een club.
 
Bij Feyenoord lopen ze op dit moment de polonaise. Ze zijn de competitie sterk van start gegaan en staan met 5 overwinningen verdiend bovenaan. Ze spelen goed voetbal en ook de spitsen weten het doel makkelijk te vinden. Je zou dus eigenlijk kunnen zeggen dat Feyenoord er klaar voor is. Jammer genoeg spelen ze de Europese wedstrijden niet in een vol stadion. De club nam maatregelen om incidenten te voorkomen. Tijdens de wedstrijd tegen Ado afgelopen weekend leken hier en daar wat blessures opgelopen te zijn, maar daar kan ik verder weinig info over vinden. Ondanks dat United niet op zijn sterkst zal aantreden verwacht ik de krachtsverhoudingen iets te groot. Een B- elftal United zou ook tegen dit Feyenoord goed stand moeten houden. Ik hoop in ieder geval op een mooie wedstrijd en daarmee sluit ik af met de volgende wedtips. Ik durf mij niet te wagen aan een 1X2, dus ben ik verder gaan speuren. Mijn oog viel op de Spaanse scheidsrechter Jesús Gil Manzano. Een man die zijn kaarten goed weet te vinden tijdens wedstrijden. De laatste 7 wedstrijden trok hij maar liefst 43x een gele kaart, dat komt op een gemiddelde van 6 per wedstrijd. Eigenlijk wil ik dus een Over card bet plaatsen, maar helaas bieden de sportbokkies deze nog niet aan. Hou dat dus straks even zelf in de gaten. Voor nu is mijn tip El Ahmadi pakt een gele kaart. Ik heb even gekeken naar vorig seizoen, en daarin pakte hij 8 kaarten. Dat komt neer op 1 op de 4 wedstrijden. En daar viel mij op dat het met name tegen vechtploegen zijn Ado Den Haag (2x) , FC Utrecht en NEC of belangrijke wedstrijden zoals Vitesse, Ajax en PSV. Ik verwacht dat tegen United een behoorlijke slag op het middenveld wordt gemaakt en daar zal hij zeker zijn aandeel in hebben.
 
Wedtip: El Ahmadi geel @3.50
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorbeschouwing Panathinaikos vs Ajax  EL 16-09-2016
 
Ajax heeft in tegenstelling tot Feyenoord een iets makkelijker Poule getroffen. Celta de Vigo lijkt zo op het eerste gezicht de beste papieren te hebben om als winnaar uit de Poule te komen. De Spaanse club waar John Guidetti onder contract staat werd afgelopen seizoen knap 6de in de Primera División. De ploeg raakte wel één van zijn topscorer Nolito kwijt aan Manchester City. Rossi werd bij Fiorentina vervolgens als vervanger gehaald, wat ik eigenlijk een vreemde aankoop vind. Rossi is namelijk de laatste jaren door blessures amper aan spelen toegekomen. En dat het dan nog niet echt lekker loopt bij Celta is wel direct te merken in de start van de competitie. De eerste drie partijen werden verloren en zo blijven ze nog op nul punten staan. Ik denk dat Ajax dan liever Celta nu had willen treffen dan Panathinaikos.
Een andere tegenstander uit de Poule is Standard Luik. De competitie in België is inmiddels zes rondes verder en ook daar loopt het nog niet vlotjes. Van de zes partijen werden er maar twee gewonnen en drie gelijk gespeeld. Met deze resultaten en het mislopen van de play offs vorig seizoen, werd de druk op de trainer groter met als gevolg een ontslag begin deze maand. Ajax mag dus niet klagen dat ze beide ploegen in de poule dus treffen. 
Maar de wedstrijd waar het om draait is aanstaande vrijdag tegen Panathinaikos. Unibet ziet ze als laatste in de Poule eindigen en geeft ze 6.5x je inzet. Toch mag je ze zeker niet onderschatten. Vorig seizoen werden ze tweede, wel is waar met ruim 30 punten achterstand op de kampioen. De bekendste speler daar onder contract is Marcus Berg, ex-speler FC Groningen en PSV. Ook wel de man van het mooie doelpunt tegen Nederland vorige week. Over de competitie in Griekenland valt eigenlijk weinig over te zeggen. Er is maar één ronde gespeeld en deze wedstrijd werd makkelijk met 3-0 gewonnen. Op Europees gebied hebben ze wel al enkele wedstrijden in de benen. In de voorrondes van de Europa League rekende ze af met het Zweedse AIK en het Deense Bröndby. De doelstelling is uiteraard overwintering in de Europa League, iets wat de Grieken de laatste twee seizoenen niet is gelukt. Panathinaikos is dus gebrand om tegen Ajax thuis een goed resultaat neer te willen zetten. De thuis statistieken van de Grieken zien er verder prima uit. Vorig seizoen werd er thuis maar twee keer verloren, en in de thuis wedstrijden van de Europa league wel wisten ze elke wedstrijd het net te vinden. Met deze statistieken en dat Ajax het in uitwedstrijden vaak lastig heeft, kom ik tot de volgende wedtip. 
 
Wedtip: First goal Panathinaikos @1.72 (no goal = no bet)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-9-2016 om 22:55 zei Dopey:

Stap 1 gewonnen 49,25.

Tec VV vs Kozakken Boys X2 @1.39
Real Madrid II vs Anorebieta 1 @1.42

Totaal @1.97

Vandaag pak ik als stap 2:
Jong PSV vs Dordrecht 1X @ 1.40
Chelsea vs Liverpool 1X @ 1.37

Totaal @1.91

Verder neem ik als correcte uitslag combi

Jong PSV vs Dordrecht 2-0 / 2-1 @12.5 en 9.0
Vitesse vs Eagles 2-0 / 3-0 @8.0 en 9.5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorbeschouwing PSV vs Feyenoord Eredivisie 18-09-2016
 
De kraker tussen PSV en Feyenoord is zondag de eerste echte topper in de Eredivisie. De Rotterdammers kunnen morgen in het Philips Stadion uitstekende zaken doen. Mocht Feyenoord de wedstrijd met een overwinning afsluiten, dan groeit de voorsprong op PSV na zes wedstrijden al naar vijf punten. Maar ook bij een verliespartij valt de schade met één punt achter ook nog mee. Beide ploegen hebben weinig geheimen voor elkaar. PSV is een heel sterke ploeg, die vorig seizoen in mijn ogen terecht kampioen is geworden. Wat mij betreft is PSV gewoon favoriet voor deze match. Het gelijkspel tegen Groningen had natuurlijk nooit moeten gebeuren, maar soms heb je van die wedstrijden in een seizoen. Ze hebben het sterkste team en blijven moeilijk te verslaan. Bovendien hebben ze ook nog eens twee dagen extra rust, en dat gaat ook zeker meespelen. Natuurlijk hield je een vervelende nasmaak over aan de verloren Champions League wedstrijd tegen Atletico Madrid, maar mocht je morgen winnen van Feyenoord, zullen ze die gelijk vergeten.
 
Feyenoord verkeerd in bloedvorm en zouden graag revanche willen op de 1-0 verloren Johan Cruijff Schaal. Bovendien hebben ze geen grote mutaties in het elftal gehad waardoor de ingespeelheid nog lekker in tact is gebleven. Spits Jorgensen lijkt zich goed aan te kunnen passen en Toornstra begint nu ook beter te voetballen. Tegen Ado Den Haag speelde Feyenoord een prima wedstrijd en na de gewonnen wedstrijd tegen Manchester United zullen ze barsten van het zelfvertrouwen. Het elftal lijkt groeiende en een steeds sterker collectief te worden. Ik hoop en verwacht in ieder geval een interessante krachtmeting, wat uiteindelijk een beeld gaat geven voor de rest van het seizoen. Mocht Feyenoord hier goed stand houden en met punten naar huis gaan, dan lijkt Feyenoord misschien wel definitief mee te kunnen voor de titel.

Laatste ontmoetingen:
30/08/2015 PSV – Feyenoord 3-1
17/12/2014 PSV – Feyenoord 4-3
13/04/2014 PSV – Feyenoord 0-2
30/01/2013 PSV – Feyenoord 2-1 (KNVB beker)
23/09/2012 PSV – Feyenoord 3-0
26/02/2012 PSV – Feyenoord 3-2

Als je de statistieken bekijkt lukt het PSV in vrijwel alle thuiswedstrijden tegen Feyenoord prima resultaat neer te zetten. Met 15 doelpunten in 6 ontmoetingen zegt dat natuurlijk wel iets. Alleen zijn juist dit soort statistieken waar je nu niet zoveel aan hebt om een goede bet te vinden. Waar ik naar kijk zijn juist de recente wedstrijden, want die bepalen de vorm van het elftal op dat moment. Feyenoord heeft in de competitie 15 keer weten te scoren in 5 wedstrijden, wat natuurlijk een een behoorlijke gemiddelde is. En in de thuiswedstrijden liet PSV met een nipte 1-0 zege op AZ en de 0-0 gelijkspel tegen Groningen nou ook niet echt een goede indruk achter. Opvallend is dat Feyenoord drie keer op rij op voorsprong wist te komen in Eindhoven. Ik blijf erbij dat PSV licht favoriet is, maar een odds van @1.66 vind ik te laag om daar mijn geld op te gaan zetten. Mijn voorspelling is als volgt:

Voor de leden die veel geloof hebben in Feyenoord is X2 @2.25 natuurlijk een hele mooie, maar ik speel hem zelf niet. Ook Home Team to score first and win the match @1.91 vind ik een mooie, deze speel ik wel. Mocht PSV op voorsprong komen, zullen ze die niet snel meer weggeven. Zeker aangezien Feyenoord dan zal moeten komen, en dus ruimte komt voor PSV om uit te counteren. Maar mijn bet zal toch zijn BTTS, een afkorting voor Both Teams To Score.

Wedtip: BTTS 1.63

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder hier nog wat kleine tips.

Vitesse vs Eagles handicap Vitesse -1 @1.94. Ik verwacht dat Vitesse erover heen klapt met 3/4 doelpunten.

Heracles vs Ajax 2 @1.62. Heracles is in zeer slechte vorm en zeker kwalitatief niet meer zo goed als vorig seizoen. Er zijn teveel goede spelers vertrokken en zo is ook de laatste toppertje Bel Hassani die ze daar nog hadden rondlopen verkocht. Ik verwacht dat Ajax gewoon gaat winnen.

Sparta vs NEC, Home team to win at least one half @1.49. Sparta heeft een beter elftal dan NEC en zal thuis weer lekker op de aanval gaan spelen. Ik zie ze wel één van de twee half wel winnen.

Inter vs Juventus, over 2.5 half gele kaart Inter @1.69. Ik verwacht een redelijk harde wedstrijd tussen twee topploegen uit Italie. In de laatste ontmoeting tijdens de 3-0 Coppa Italia vielen er maar liefst 11 gele kaarten. De drie wedstrijden daarvoor vielen er 17 gele + 1 rode kaart.

Bayern Munchen vs FC Ingolstadt, Lewandowski to score @1.54

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...