Spring naar bijdragen

Dopey's sportweddenschap tips, voorbeschouwingen, freebets etc...


Dopey

Aanbevolen berichten

Wedtip Voorbeschouwing assists winner La Liga 2016/2017
 
Soms heb je van die dagen dat je uren bezig bent met zoeken naar bruikbare tips, maar dat je er niet veel weet te vinden. Gelukkig kun je dan nog altijd wat seizoensbets spelen. Vorige week heb ik in de OneTime sportapp groep er eentje gedeeld waar ik nog steeds achter sta. Neymar (Barcelona) most assist dit seizoen in de Spaanse competitie. In Spanje gaat het vrijwel om 5 spelers die kanshebbers maken op deze titel. Neymar, Suarez, Messi van Barcelona en Kroos en Bale van Real Madrid. Bale kun je vrijwel uitschakelen aangezien hij grotendeels van de start van de competitie gemist heeft wegens een blessure en nu nog steeds herstellende is. Hij staat op 2 assist en daarmee 7 achter zijn teamgenoot Kroos die de leiding aanvoert. Ik zie hem dit aantal niet zo snel meer inhalen aangezien de overige jongens ook niet stil staan. Messi heeft er 4 en Suarez staat op 5 dit seizoen. De speler waar ik mij op focus is Neymar en deze staat op 7 stuks, 2 minder dan koploper Kroos dus. Ik volg Barcelona met name de thuiswedstrijden en wat mij daarin opviel is dat Neymar dit seizoen meer in dienst lijkt te spelen van Suarez en Messi, en zelf minder vaak in scoringspositie weet te komen. Neymar staat dit seizoen nog maar op 5 treffers terwijl zijn spitsen collega's er ieder al 16 in hebben liggen. Vorig seizoen is Neymar 4de geworden met assist met 12 stuks terwijl toen juist Messi en Suarez beide 16 stuks hadden. Het ziet er dus uit dat er wel wat lijkt te zijn veranderd in zijn spel. Nu gaat mijn gevoel dus naar Neymar, maar met Messi weet je het maar nooit. Het blijft een briljante voetballer die in een paar wedstrijden zomaar 5 assist uit de hoge hoed zou kunnen toveren. Daarom speel ik ook Messi als assist koning, puur vanwege de zéér aantrekkelijke odds van @9. Ik vermoed dat het één van deze spelers moet gaan worden.
 
Wedtip: Neymar most assist in La Liga @4.0, Messi most assist in La Liga @9.0
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-2-2017 om 13:44 zei Hotrunner:

Perisic van Inter kreeg toch de laatste wedstrijd ook rood , dus die is er dan komende wedstrijd ook niet bij ?

 

Ik denk trouwens dat je daarmee in de war bent.

Icardi twee duels geschorst na bal richting scheidsrechter

Internazionale moet het de komende twee wedstrijden stellen zonder topschutter Mauro Icardi. De spits en aanvoerder van Inter is door de tuchtcommissie van de Italiaanse bond voor twee duels geschorst, voor zijn gedrag zondag na de verloren topper tegen koploper Juventus (1-0).

De Argentijn, dit seizoen al goed voor vijftien doelpunten in de Serie A, ging tekeer tegen scheidsrechter Nicola Rizzoli en schopte uit boosheid de bal bijna tegen de arbiter aan. 

Het leverde de Argentijn een schorsing op, die ook na beroep van Internazionale bleef staan. De schorsing van teamgenoot Ivan Perisic werd vrijdag wel teruggebracht tot één wedstrijd. De Kroaat was tegen Juventus in blessuretijd met rood van het veld gestuurd, omdat hij zich verbaal misdroeg nadat Rizzoli had geweigerd om een strafschop aan Inter te geven. 

Icardi mist de thuiswedstrijd tegen Empoli van komende zondag en het uitduel bij Bologna van volgende week. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedtip Voorbeschouwing Legia Warschau vs Ajax (EL) 16-02-2017
 
Vanavond ontmoet Ajax in Polen Legia Warschau in de eerste ontmoeting van de Europa League. De Polen komen uit de Champions League waar ze uiteindelijk in een Poule met Real Madrid, Borussia Dortmund en Sporting Lissabon uiteindelijk 3de zijn geeindigd. Vooral tegen Dortmund hadden ze het erg zwaar. Een 0-6 thuisnederlaag en maar liefst 8-4 verloren in Duitsland geeft eigenlijk wel aan dat er genoeg mogleijkheden moeten zijn voor een doelpuntje voor Ajax vanavond. Ajax haalde het hoofdtoernooi niet doordat Rostov te sterk bleek te zijn in hun thuishaven, maar in de groepsfase van de Europa League loopt het wel aardig met 4 overwinningen en 2 gelijke spelen. Tot nu toe zijn ze in de laatste 9 Europe League duels nog onverslagen, dus de moraal staat aardig hoog bij de Amsterdammers. Legia daarin tegen heeft het niet zo makkelijk in de thuiswedstrijden. Van de laatste 17 thuiswedstrijden dit seizoen werden er maar slechts 6 gewonnen. Legia speelde overigens pas dit weekend zijn eerste wedstrijd na de winterstop. Bij een middenmoter werd een matige 0-1 winst afgesloten.
 
Overigens troffen beide teams 2 jaar terug ook al tegen elkaar in de Europa League, toen wa Ajax met 0-3 te sterk door twee doelpunten van Milik. Het bijzondere is dat daarvan 8 basisspelers er dit jaar daar sowieso niet meer bij zijn. Leuk weetje is dat Peter Bosz de 17-jarige Kluivert heeft meegenomen, dus die kan vanavond eventueel zijn debuut op Europees grond maken. Verder kan Trainer Peter Bosz beschikken over een volledige fitte selectie, maar om op een 1x2 te gokken blijf ik liever vanaf. Wat ik wel interessant vind om te spelen zijn de kaarten bets. De scheidsrechter voor vanavond is David Fernandez. Uit zijn laatste 12 Europese wedstrijden heeft ie gemiddeld 4,9 kaart per wedstrijd uitgedeeld. Bij Ajax staan Veltman en Sanchez op scherp, een gele kaart in de heenwedstrijd betekent dus een schorsing voor de return wedstrijd.
 
Hier wat statistieken van kaarten Legia en Ajax in de CL/EL dit seizoen.
Legia vs Zrinkjski 5-2 / 1-1
Legia vs Trencin  1-2 / 1-2
Legia vs Dundalk 2-2 / 4+rood -1
Legia vs Dortmund 3-1 / 2-1
Legia vs Sporting Lissanon 3-0 / 5-3+1 rood
Legia vs Real Madrid 2-1 / 0-0
 
Ajax vs Panathinaikos 4=1rood - 6+1 rood / 1-2
Ajax vs Standard Luik 1-3 / 3-2
Ajax vs Celta de Vigo 5-1 / 4-3
 
Zoals je ziet heeft Ajax veel kaarten gepakt en wil Legia ook wel eens uitschieten. Ajax +0.5 voor 1.66 lijkt mij dus een prima bet.
 
Verder speel ik de laatste tijd veel corners op Ajax. Over 4.5 staat op @1.76 en vind hem ook wel interessant genoeg om mee te pakken.
 
Wedtip: Ajax +0.5 cards @1.66, Ajax over 4.5 corners @1.76,
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Dopey:
Wedtip: Ajax +0.5 cards @1.66, Ajax over 4.5 corners @1.76

Dat ging wel lekker makkelijk. Ajax pakte 2 gele + 1 rode kaart en won voor mij daarmee de kaartenbet. En al in de eerste minuut van de tweede helft werd de 5de corner van Ajax al genomen.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedtip Voorbeschouwing Chelsea vs Swansea City 25-02-2017
 
Volgende week mag koploper Chelsea weer in een thuiswedstrijd aan de bak. Thuis ontvangen ze huidige nummer 15 Swansea City. De ploeg uit Swansea draait een moeilijk seizoen en dat is duidelijk te merken aan de stats. Van de 25 wedstrijden gingen er maar liefst 15 verloren en werd er maar 7 keer gewonnen. Met name in de uitwedstrijden hebben ze het zwaar. Met 26 doelpunten tegen uit 12 wedstrijden behoren ze tot één van de teams met de meeste (uit)doelpunten tegen. De tegenstander Chelsea daarin tegen is een geoliede machine in de thuishaven op Stamford Bridge. 11 van de 12 thuiswedstrijden werden gewonnen en kregen ze maar 7 doelpunten tegen. Uit 6 van de laatste 9 thuiswedstrijden werd ook nog eens de 0 gehouden. De odds die Unibet heeft afgegeven bij winst Chelsea met 0 tegen staat hoog. De 1.93 is meer op basis van de statistieken van Swansea City die vrijwel elke uitwedstrijd wel een doelpuntje meepikt. Toch ga ik uit van de kracht van de thuisploeg. Chelsea is toch andere koek dan City, Westbrom of Crystal Palace. Ik denk dat Chelsea voornamelijk de wedstrijd zal controleren en dat Swansea niet meer dan 3/4 tussen de palen van Chelsea zal schieten. Een kleine gok, maar zeker de moeite waard met een mooie odds.
 
Wedtip: Chelsea win without concedig a goal @1.93
bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedtip PSG vs Toulouse 19-02-2017
 
Afgelopen dinsdag was de Champions League wedstrijd tussen PSG vs Barcelona.Voor diegene die het dinsdag gemist hebben heeft PSG Barcelona helemaal kapot gespeeld en daarmee de wedstrijd met 4-0 gewonnen. Iets wat ik vooraf ook zeker niet voorspeld zou hebben. PSG heeft bij mij een een zeer goede indruk daarmee achtergelaten en zal ik de komende wedstrijden eens even in de gaten gaan houden. Wat betreft de competitie waren ze niet lekker begonnen. Na het vertrek van Zlatan en het aantrekken van een nieuwe trainer was het even puzzelen. Dit ging ten koste van aardig wat punten wat ze op den duur een achterstand gaf van bijna 10 punten op de koploper(s). Inmiddels is deze kloof gedicht tot 1 punt indien ze de wedstrijd van morgen winnend afsluiten. De tegenstander is de huidige nummer 9 Toulouse. Toulouse is typisch weer een ploeg die het met name van de thuiswedstrijden moet hebben. Thuis hebben ze 8 vd 13 wedstrijden gewonnen terwijl ze er uit maar 1 vd 12 weten te winnen. Een bet dat PSG dus wel gaat winnen lijkt mij niet zo moeilijk te voorspellen, maar 1.20 is zeker niet de moeite waard. Een team wat thuis erg sterk en bepalend is zal met name veel aan het aanvallen zijn. Bij dit spel gaat dit vaak gepaard doelpogingen. Indien de keeper van Toulouse enigszins zijn werk een beetje doet zullen hier ook de nodige corners uit voortkomen. Mijn voorspelling is dus dat PSG meer dan 6.5 corners zal krijgen voor een odds van 1.82. Voordat ik de tips hier plaats ga ik altijd de statistieken nalopen. Deze statistieken hebben mij in ieder geval overtuigd dat het een mooie tip is om met jullie te delen. Hieronder laat ik de corners van PSG zien van de afgelopen thuiswedstrijden.
 
PSG vs Bordeaux 11-2
PSG vs Olympique Marseille 9-0
PSG vs Rennes 9-2
PSG vs Nantes 4-5
PSG vs Lille 9-1
PSG vs Monaco 4-13
PSG vs Lorient 13-3
PSG vs Nice 9-0
PSG vs Angers 10-4
 
Zoals je ziet 7 van de laatste 9 thuiswedstrijden in de competitie krijgen ze 9 of meer corners toegewezen. Een 6.5+ moet wat mij betreft dus goed mogelijk zijn morgen.
 
Wedtip: PSG over 6.5 corners @1.82
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...