Spring naar bijdragen

BEST BUFFET: BACCHANAL BUFFET


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Ik vond dit buffet erg tegenvallen. Erg prijzig, maar van erg middelmatige kwaliteit. Nu krijgt het wel lovende kritieken, dus misschien was het een slechte momentopname. Het Wicked Spoon buffet in de Cosmopollian vond ik vele malen beter: net zoveel keuze en met een betere kwaliteit en een wat lagere prijs. Ik ga trouwens minder en minder naar buffetten in Las Vegas. Te veel goede restaurants en al die mensen die hun vingers aflikken en aan het eten zitten, bleggh. Of in de broodjes knijpen en weer terugleggen, zo smerig. Zag vorige keer iemand vol op de toetjes niezen, vlak voordat ik er aan kwam. Was meteen uitgegeten.

bewerkt door Wolfie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben 1 keertje naar dit buffet geweest. Ik vond het zelf tegenvallen, hoewel het enorm groot was, toch niet naar mijn smaak. In ieder geval niet de moeite genoeg om er nog een keer terug te gaan. Voorheen vond ik het Bellagio en het Wynn buffet en het buffet van het M resort wel echt lekker, maar dat is langzaam ook minder geworden. Tegenwoordig ben ik alleen nog maar fan van het Aria-buffet. Overigens hou ik ook altijd alleen van een breakfast/lunch-buffet. Ik geef niets om de diner-buffetten, echt helemaal niet. En de desserts bij de buffetten vind ik ook niet lekker :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buffet en dan zeker een van de vier : Wicked spoon (Cosmo), aria, Wynn of Bacchanal moet je zeker een keer gedaan hebben. Nu gaan we per reis vaak nig maar 1 keer naar een dinerbuffet tenzij we t ergens aangeboden krijgen bij overnachting ofzo. 

 Maar als je een aantal keer geweest bent dan lijkt t op elkaar en ga je steeds minder. Het wordt steeds prijziger. Ontbijt/lunch combi is wel leuk, dus rond uur of 1030 heen en kan je nog het gedeelte ontbijt doen en daarna blijven zitten voor lunch. 

Avondeten is gewoon echt teveel keuze en niet leuk meer. Of je moet echt amerikaanse porties op kunnen. Maar net als Walmart etc je moet het een keer meegemaakt hebben en dan is Bachanal of Wynn wel een van de beste keuzes

bewerkt door Vegaskid (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond deze juist best tegenvallen. Buffet van de Wynn wel erg fijn maar dat doe ik meestal max 2 keer per trip (het liefst de champagne brunch). Die van Aria is ook wel goed voor ontbijt of lunch. Nog nooit geprobeerd voor diner. Ik ga juist best vaak off strip eten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

neee @ROELETTE  Cravings-buffet is echt minder dan dat van de Aria. En dat zeg ik als vaste Mirage-gast :) In de Mirage pokerroom krijg je 2 dollar food-comps per uur, dus een Mirage-buffetje is zo verdiend met alle uren die we in de pokerroom doorbrengen. Maar zelfs ondanks het feit dat we nog nooit voor Cravings hebben betaald, ben ik grotere fan van het Ariabuffet (waarvoor we overigens ook nooit betalen dankzij de MyVegas-bonnetjes :) Aria is veel meer lekkerdere keuze, veel mooier en aantrekkelijker gepresenteerd, veel warmer, kleinere porties, sneller vervangen als het staat te verpieteren, alles echt wel een heel stuk kwalitatiever en beter. Niet dat er overigens iets mis is met Cravings, wij maken altijd dankbaar gebruik van de gratis poker-comps, maar volgens mij is het wel het verschil tussen een 7,5 (Cravings) en een 9 (Aria-buffet). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.