Spring naar bijdragen

Onetime op nieuwe forumsoftware IPS


FiftyFifty

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, de switch van Vanilla naar IPS4 is gemaakt, we zijn live met de nieuwe software! Er is nog een hoop te doen qua finetunen en functionaliteit toevoegen en aanpassen, maar jullie kunnen inloggen als het goed is. En chatten :-)

Paar aandachtspunten:

  • Het is niet gelukt om priveberichten over te zetten - ik zal zorgen dat jullie binnenkort nog even (een weekje ofzo) bij het oude forum kunnen inloggen op een backup lokatie als je nog even bij je oude berichten wil kunnen [ update, dit kan nu op http://memorylane.onetime.nl/ ]
  • De performance van het forum (d.w.z. hoe snel en soepel alles werkt) staat momenteel nog in de eerste versnelling, omdat we eerst willen testen of alles goed gaat. De komende dagen gaan we zorgen dat de performance omhoog gaat!
  • Tapatalk komt ook spoedig weer terug, ik geef een seintje als het zover is! 

Problemen met de nieuwe software?

Kom je ergens een probleem of foutmelding tegen oid, meldt het in dit topic. Kan je niet inloggen (ook niet na password reset), mail dan naar [email protected]

Dat is het voor nu, ik blijf de komende dagen dicht in de buurt ;)

bewerkt door FiftyFifty
update met link oude forum (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het vorige forum had je een optie :  recent , waarin je alle recente onderwerpen waarin gepost was kon inzien . Nu is dat er niet meer . Er is wel " activiteit"  maar daar vind je alle postings en daardoor is het onoverzichtelijk . Wat wij zouden willen is die " recent"  knop terug in het foruSmiley thank you.gifm overzicht.
 

"ongelezen onderwerpen "  komt in de buurt maar is nog niet hetzelfde als " recent " in het vorige forum . Smiley happy 019.gif

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een overzicht van de laatste (actieve) topics zijn er meerdere opties @Reno @rbccrazyboy @eurobsgame die je tot op zekere hoogte zelf kan samenstellen en aanroepen.

whatsnew.png

  • What's New [1] heb ik als nieuwe 'stream' toevoegd toont de meest recente ongelezen topics en je klikt meteen naar de eerste ongelezen post
  • Onder 'Mijn tijdlijn activiteit' [2] vind je diverse voorgedefinieerde streams met updates
  • Bij 'Nieuwe tijdlijn maken' [3] kan je een eigen stream aanmaken (bv. naar de eerste ongelezen post in topics die je zelf gestart bent).

Voor zover ik heb kunnen zien kan je geen aantallen instellen als in 'de laatste 100' maar hiermee kom je hopelijk al een heel end.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2 juli 2016 om 21:21 zei FiftyFifty:

Voor een overzicht van de laatste (actieve) topics zijn er meerdere opties @Reno @rbccrazyboy @eurobsgame die je tot op zekere hoogte zelf kan samenstellen en aanroepen.

whatsnew.png

  • What's New [1] heb ik als nieuwe 'stream' toevoegd toont de meest recente ongelezen topics en je klikt meteen naar de eerste ongelezen post
  • Onder 'Mijn tijdlijn activiteit' [2] vind je diverse voorgedefinieerde streams met updates
  • Bij 'Nieuwe tijdlijn maken' [3] kan je een eigen stream aanmaken (bv. naar de eerste ongelezen post in topics die je zelf gestart bent).

Voor zover ik heb kunnen zien kan je geen aantallen instellen als in 'de laatste 100' maar hiermee kom je hopelijk al een heel end.

Ik ga me erin verdiepen. Thnx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij met de nieuwe forum software, ziet er prima uit.

Er zijn twee dingetjes die niet helemaal naar behoren lijken te werken:

- ik moet regelmatig opnieuw aanmelden, ondanks dat ik aangemeld blijven heb aangevinkt

- ik ga standaard naar ongelezen bijdragen en wil daar graag de compacte view, maar dat lijkt hij niet te onthouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Ik ben blij met de nieuwe forum software, ziet er prima uit.

Er zijn twee dingetjes die niet helemaal naar behoren lijken te werken:

- ik moet regelmatig opnieuw aanmelden, ondanks dat ik aangemeld blijven heb aangevinkt

- ik ga standaard naar ongelezen bijdragen en wil daar graag de compacte view, maar dat lijkt hij niet te onthouden.

Beide klinkt als een cookieprobleem, het enige dat ik hierover kan vinden is iemand die dit ook had, enkel met Chrome. Jij ook Chrome of andere browser? Browser en/of compu even helemaal opnieuw opstarten kan helpen, evenals browser cache legen. Hoop dat dit helpt!

26 minuten geleden zei FrankK:

Ik ben ook blij met de nieuwe software icm tapatalk. Een gebruiksvriendelijke omgeving. Top!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Thanks! En fijn dat Tapatalk weer terug is he :D Ik zal er nog een apart topic over maken met extra info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga gelijk even mijn gal spuwen, zonder ook maar iets van positefs te noemen! (terwijl ik wel enthousiast ben over de nieuwe layout hoor :D, maar klagen is fijn.)

 

Citaat

Het is niet gelukt om priveberichten over te zetten - ik zal zorgen dat jullie binnenkort nog even (een weekje ofzo) bij het oude forum kunnen inloggen op een backup lokatie als je nog even bij je oude berichten wil kunnen

wanneer kunnen we dit verwachten? Ik schrok me rot en heb nog wat relevante info in mijn Priveberichten staan die ik graag zsm weer terug heb :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7/4/2016 om 22:16 zei Goodfellas:

wanneer kunnen we dit verwachten? Ik schrok me rot en heb nog wat relevante info in mijn Priveberichten staan die ik graag zsm weer terug heb :D 

In 3 ... 2 ... 1 ... nú ;) 
Het oude forum is tijdelijk (een paar dagen) toegankelijk op http://memorylane.onetime.nl/ zodat je desgewenst wat copy/paste met je oude pm's kan doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...